vineri, 13 septembrie 2019

Postarea 137


Nepty: Sy, tu ai auzit vorbind pe stelari sau ingeri de Marea Cadere ? ce e asta
5:26 PM

Nepty: Am intalnit de multe ori , se tot spune de Marea Cadere
5:26 PM

Sy: nu au auzit de asa ceva
5:27 PM

Nepty
5:27 PM

scrie ca ; “Toate Spiritele, isi reiau locul de fiintare care le apartine de drept in aceasta Creatie. Universurile sunt mutate in spatiile si timpii primordiali.
… Spiritului nostru se va reintoarce pe linia primordiala de destin, de la care a fost indepartat la prima Cadere. Si va incepe reamintirea! Reamintirea a ceea ce s-a intamplat la Marea Cadere si inainte de Marea Cadere”….. in ce o fi constat marea cadere ?

Sy: poate de caderea in constiinta din 2015
5:27 PM

Tora: o fi vre-o noua denumire la ceva vechi
5:27 PM

Sy: poate asa ii spun ei
5:27 PM

Nepty: nuuu ca vorbeste de planete care s-au mutat din loc
5:27 PM

Sy: aha
5:28 PM

Sy: cine stie
5:28 PM

Sy: daca nu dau si ei toata info
5:28 PM

Sy: vorbesc pe crampeie
5:28 PM

Nepty: da
5:28 PM

Sy: or sti ei,dar noi de unde sa stim
5:28 PM

Tora: presupun ca noi stim
5:28 PM

Sy: da,de la bec stim noi 🙂
5:28 PM

Nepty: si la cate se spun , nici nu mai stii ce e real si ce e scorneala
5:29 PM

Sy: logic
5:29 PM

Sy: oricum ne zic niste aberatii mari de tot
5:29 PM

Tora: asta este beleaua ,ca fiecare spune pe limba lui
5:29 PM

Sy: daca este din spirit,nu are legatura cu noi,iar daca este din fizic nu ne spun tot adevarul
5:29 PM

Nepty: cica nu suntem in stare sa-l inghitim , sa credem , sa digeram adevarul
5:30 PM

Sy: e na
5:30 PM

Tora: cel mai bine sa nu ne preocupe treaba asta , ca se face varza in cap
5:30 PM

Sy: ei sa il spuna,ca mai vedem noi ce credem si ce nu credem
5:30 PM

Nepty: pai da
5:30 PM

Nepty: pana la urma fiecare va avea reactia lui in functie de intelegere
5:31 PM

Tora: si cand o fi sa fie , stai si te intrebi de toate
5:31 PM

Nepty: am intalnit cand frunzaream printre articolele de pe net si m-am gandit ca poate a auzit Sy in discutii
5:32 PM

Sy: uite la voi,eu v-am spus niste lucruri care sunt greu de crezut,puteati sa nu le credeti,ideea este sa se spuna totul,sa ne lase pe noi sa acceptam sau nu ce am aflat
5:32 PM

Nepty: sigur ca da
5:32 PM

Nepty: si chiar daca esti putin socat in primele clipe , incepi sa gandesti si faci legaturi , intelegi
5:33 PM

Tora: am crezut si ma astept si la mai complicat de atat
5:33 PM

Tora: faptul ca nu ne-am pierdut cu firea ,sa respingen de cum am auzit , este ceva , apoi am gandit si am inteles ca asa este
5:34 PM

Nepty: nu stiu ce sau de ce , dar , ma crwezi ca cu cateva zile inainte de a spune tu aici ca poate e posibil sa fim si noi din aceiasi rasa , mi-a venit si mie in minte aceasta ideie ?
5:34 PM

Sy: 🙂
5:34 PM

Nepty: si nu e singura chestie
5:35 PM

Sy: asa zice dumnezeu ca nu ne amesteca,rasa drac contine si dalieni si dernieni
5:35 PM

Sy: adica si ingeri si draci
5:35 PM

Sy: si suntem de toate speciile
5:35 PM

Sy: de la gri pana la cine stie ce alte rase
5:35 PM

Sy: cum ar fi reptilieni
5:35 PM

Nepty: pana la urma e o rasa ca oricare alta si are elemente de sus evoluate si uscaturi ca orice padure
5:36 PM

Tora: asa este , asa mergem mai departe
5:36 PM

Sy: si astia sunt de mai multe feluri,reptilieni ingeri si draci
5:36 PM

Sy: da,suntem la fel ca toate rasele ,nu suntem mai deosebiti cu ceva
5:36 PM

Tora: poate si alte rase ar vrea sa fie ca noi
5:37 PM

Sy: pai grii vor sa amestece rasa umana cu ei sa nu mai fie ei asa
5:37 PM

Tora: imi amintesc de Gabriel ca spunea ca suntem vampiri vegetarieni
5:37 PM

Sy: sa fie un hibrid
5:37 PM

Sy: pai da,suntem si din rasa vampir,dar tot drac
5:38 PM

Nepty: nu conteaza cum arati , nu conteaza ce esti ...important este ce
5:38 PM

Tora: cand am auzit de vampir la vremea aceea ,avand o educatie buna referitor la vampiri ..nu mi-a prea placut
5:39 PM

Nepty: faci , ce gandesti
5:39 PM

Tora: dar nu a fost sau este un motiv de a nu evoluaq
5:39 PM

Tora: evolua
5:39 PM

Tora: de ce sa respingem astea suntem
5:40 PM

Sy: parca conteaza ce rasa sunt,conteaza ce am in suflet si in cap
5:40 PM

Nepty: uneori, cica adevarul doare 😂 asa si cu noi atunci pe vremea aia
5:40 PM

Sy: in rest nu imi pasa
5:41 PM

Tora: daa asta este principalul
5:41 PM

Tora: cu timpul vor fi toti schimbati ,poate vom gasi o cale buna pentru toti
5:42 PM

Nepty: ce au mai spus ingerii? ce mai fac?
5:42 PM

Tora: la mine persista stare de bine
5:42 PM

Nepty: si eu , atat timp cat pot sa iau legatura cu Sy ... nu imi pasa 😊
5:44 PM

Sy: 🙂
5:44 PM

Sy: ingerii aseara am ras cu ei,sau infofolit ca le era frig afara ca am stat in balcon
5:44 PM

Sy: aseara au venit si pe cer
5:44 PM

Sy: si pe munte
5:44 PM

Tora: pai, speram ca tot timpul vom fi in legatura cu SY
5:45 PM

Sy: ei se bucura mai mult ca mine 😂
5:45 PM

Sy: pai de ce sa nu fim in legatura ? 🙂
5:45 PM

Tora: iauzi ,se bucura
5:45 PM

Sy: da
5:45 PM

Nepty: mai stii ce le bubuie mintea astora cu netul ?
5:45 PM

Tora: pai sa nu ne izoleze de tine
5:45 PM

Sy: nici vorba
5:46 PM

Tora: ASA
5:46 PM

Sy: aaa la venirea stelarilor cine stie ce mai este
5:46 PM

Sy: dar eu nu vreau sa rup legatura cu voi sau cu familia
5:46 PM

Tora: ca spun ingerii ca nu au incredere in noi
5:46 PM

Sy: nu imi pasa mie ce vor ei
5:46 PM

Nepty: Sy , eu de cate ori intreb , mi se spune ca nu sunt singura, ca este cineva langa mine ....oare sunt spirite ?
5:47 PM

Sy: pai nu au acum incredere,dar in timp vorba lor,or sa aiba ca daca nu iesiti clar ca nu sunteti ca cei de aici care au iesit
5:47 PM

Sy: pai fiecare are ochi pe el
5:47 PM

Sy: altfel cum ar sti ce viata ai dus ?
5:48 PM

Sy: sa iti vada greselile
5:48 PM

Nepty: nu m-am gandit la ingerul care ma monitorizeaza
5:48 PM

Tora: tot ne mai controleaza de greseli ?
5:48 PM

Sy: logic
5:49 PM

Nepty: pai ce acum esti in afara programului ? 😂
5:49 PM

Sy: esti in program mereu
5:49 PM

Nepty: cred ca mai tare e acum
5:49 PM

Tora: stam in program
5:49 PM

Nepty: ca se are pretentie
5:49 PM

Sy: indiferent ca esti nemuritoare,cand vei muri cine stie cand ,daca se intampla asa ceva,ei stiu ce ai trait,si iti da urmatoare viata in functie de ce stiu ei despre tine
5:49 PM

Sy: nu scapa nimeni de ochii din umbra
5:50 PM

Tora: sunt convinsa ca nu nu scapam
5:50 PM

Nepty: ce de ingeri ! practic nu e fiinta cu constiinta sa nu aiba ingerul ei
5:51 PM

Tora: si apoi ai spus ca acesta nemurire se da in trepte
5:51 PM

Sy: logic
5:51 PM

Sy: da,in trepte
5:51 PM

Sy: prima data sa zicem 10 ani ,pe urma tot asa
5:51 PM

Tora: ca sa treci prin aceste trepte trebuie sa fi sfant
5:51 PM

Sy: logic
5:51 PM

Tora: deja incepi sa nu mai ai ganduri ,simtiri si dorinte aiurea
5:52 PM

Nepty: fraierii , daca si-ar da seama cat de tare ti se schimba viata in bine daca evoluezi , n-ar mai sta unu pe ganduri
5:53 PM

Tora: chiar daca esti singur ,dar, te simti bine in pielea ta
5:53 PM

Nepty: parca conteaza ca esti singur sau nu
5:53 PM

Sy: pai cand devi mai intelept mori
5:54 PM

Sy: adica normal la 80 de ani cica ai avea niste intepciune,atunci mori
5:54 PM

Nepty: pai , cam asta este mersul de pana acum
5:54 PM

Sy: degeaba te-ai chinuit sa evoluezi
5:54 PM

Tora: eu, va am pe voi si imi este suficient
5:54 PM

Nepty: problema este ca nu prea inveti ce trebuie la primii pasi cand te nasti
5:55 PM

Sy: logic ca nu
5:55 PM

Nepty: tot aiureli so nebunii
5:55 PM

Nepty: si*
5:56 PM

Sy: de asta zic ca te omoara cand devi si tu mai intelptit
5:56 PM

Nepty: da
5:56 PM

Tora: cate exemple sunt pe net de la batranii de diferite natii, de vorbele spuse de ei , exact cum ai spus cand ai intelepciune mori
5:56 PM

Sy: adio
5:56 PM

Nepty: ma gandeam ca poate asa e regula aici pe pamant
5:56 PM

Sy: parca ii pasa cuiva ca te-ai trezit tu
5:56 PM

Nepty: in rest poate e altfel
5:56 PM

Sy: la fel la toti
5:56 PM

Sy: toti mor
5:56 PM

Sy: si aia sunt evoluati nu gluma
5:56 PM

Tora: asta nu mi-a picat mie bine , ca nimanui nu-i pasa ca te-ai trezit ,ca vrei sa evoluezi ,ca vrei sa faci numai lucruri bune
5:57 PM

Nepty: si aici se da voie sa se perpetuieze atata rautate
5:57 PM

Nepty: de s-a inclinat de tot balanta in rau
5:57 PM

Sy: aici ca la nimeni
5:57 PM

Sy: 8..9 miliarde de nebuni
5:58 PM

Sy: aici
5:58 PM

Tora: va fi si aici bine intr-o zi
5:58 PM

Sy: speram
5:58 PM

Sy: ca acum nici vorba de asa ceva,este doar o idee
5:58 PM

Nepty: 😂 si mai si platesti pt draciile din tinerete 😂 cu toate ca te-ai trezit
5:58 PM

Tora: eu cred in asta
5:58 PM

Sy: pai te-ai trezi tu,dar asta nu inseamna ca cineva iti sterge prostiile,le-ai facut,le platesti
5:59 PM

Nepty: pai asa e cinstit , ca sunt ale tale ce sa faci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu