miercuri, 25 septembrie 2019

Postarea 142


Nepty: am citit ce spuneati ieri , ca lumea se prabuseste
4:52 PM

Sy: pai cam da
4:53 PM

Nepty: este clar asta ca pe unde privesti e tot aiurea
4:53 PM

Sy: tehnologic merge intr-un ritm,si ca si constiinta in alt ritm
4:53 PM

Sy: constiinta este la pamant
4:53 PM

Nepty: ma intreb oare , noi cum vom fi?
Sy: cand ?
4:53 PM

Nepty: asa , in timp . Oare ne vom descurca ?
4:54 PM

Tora: am vazut pe net, o postare ,era filmat din Franta de la turnul Eiffel, lumea era pe jos pe iarba si soarecii mancau din gunoiul public ..multi rau ..o ceata intreaga
4:54 PM

Nepty: asa zi cu zi , pare ca este simplu si firesc
4:54 PM

Nepty: ca mergi inainte si totul se aseaza frumos in calea mea
4:54 PM

Tora: atunci de ce sa nu ne descurcam
4:55 PM

Sy: pai ce tu nu sti cam pe ce drum sa mergi ?
4:55 PM

Nepty: ma gandesc ca atat vorbeste lumea de razboi si sfarsitul lumii ca atrag asta
4:55 PM

Sy: nu zice dumnezeu degeaba sa traim in Acum
4:55 PM

Sy: sa faci Acum frumos
4:55 PM

Tora: probleme vor fi cat lumea ..si mai grele din ce in ce
4:56 PM

Sy: si Acum langa Acum trece vremea si stai numai in frumos
4:56 PM

Nepty: cand ma gandesc la clipa de azi , e totul frumos
4:56 PM

Sy: atat
4:56 PM

Tora: orice ar veni noi avem drumul nostru
4:56 PM

Sy: mergi ca azi si maine si o sa fie bine
4:56 PM

Nepty: daca ma gandesc maine , stiu ce vreau
Nepty: daca ma gandesc la lume ....simt cum mi se strange stomacul
4:56 PM

Tora: atunci de ce ai grija ?
4:57 PM

Sy: lumea cu ale ei
4:57 PM

Tora: lumea este cu ale ei
4:57 PM

Sy: ce treaba am eu cu lumea ?
4:57 PM

Sy: fiecare cum isi asterne asa doarme
4:57 PM

Nepty: asa este , dar , suntem printre ei
4:57 PM

Sy: este putin influentata si viata noastra de mintile astea mici,dar prea putin,totul tine de noi
4:58 PM

Tora: si crezi ca ne afecteaza ?
4:58 PM

Sy: pai daca ai nevoie de ceva de la ei ,da
4:58 PM

Sy: cum ar fi acte
4:58 PM

Sy: ceva care iti trebuie
4:58 PM

Sy: si nu primesti cand doresti,adica nu se rezolva repede
4:59 PM

Nepty: nu ii raspunzi nebunului cu nebunii ca ale lui si nu te implici , dar unte ca uneori esti la mana cate unuia 😊
4:59 PM

Nepty: uite*
4:59 PM

Tora: uitata-te la mine, de unde am venit ,cate am facut ca acte, Mary in spital ..si sunt aici si imi spune ca nu am probleme cu constiinta
5:00 PM

Sy: pai daca nu te lasi tarata in gunoiul lor nu patesti nimic
5:00 PM

Tora: si ce treaba am cu cei din jur ..
5:00 PM

Nepty: lasa constiinta , ...eu ma gandesc daca nu cumva ne afecteaza prea tare ce fac ei
5:00 PM

Tora: nu las nivelul de constiinta deloc ,asta imi spune cum sunt ,unde ma aflu
5:01 PM

Sy: pai si daca te afecteaza ce,ai grija sa iesi rapid din situatii,si gata
5:01 PM

Nepty: dar o sa gasim cu siguranta portite de iesire din toate situatiile
5:01 PM

Tora: cum balbaii aici ,cum te destabilizeaza
5:02 PM

Tora: cum o
5:02 PM

Nepty: macar de i-ar tine Dumnezeu sa nu se incaiere ...sa fie pace
5:02 PM

Sy: nu cred ca mai vedem razboaie ca inainte
5:02 PM

Tora: ai sa vezi cand vei iesi la pensie ,se schimba situatia
5:03 PM

Nepty: ce sa vad
5:03 PM

Tora: nu vei mai fi in mijlocul lor
5:03 PM

Nepty: eu am stat multi ani acasa , asa ca stiu cum este
5:03 PM

Tora: sa auzi toate prostiile
5:04 PM

Tora: atunci esti doar legat de relatii de plata, cumparaturi si am. ta
5:05 PM

Nepty: imi place sa fiu cu mine si nu ma plictisesc vreodata. Chiar parca n-am timp sa fac cate mi-as dori
5:05 PM

Tora: familia
5:05 PM

Tora: sigur ca da ..se va schimba mult situatia
5:05 PM

Tora: pana iese colegul tau la pensie
5:06 PM

Sy: aseara radeam de Nelu ca a zis ca atunci cand iese la pensie se va plictisi 🙂
5:06 PM

Sy: nu are rabdare sa stea locului
5:07 PM

Nepty: eu nu am avut sentimentul asta vreodata si am facut tot ce imi doream , atunci cand imi doream
5:07 PM

Tora: asa este Mary, ca nu poate sta locului
5:09 PM

Nepty: sunt o multime de lucruri frumoase de facut ...ce plictiseala ?
5:09 PM

Tora: sa faca mereu ceva
5:09 PM

Sy: ce sa faci zi de zi ?
5:09 PM

Sy: mai ales la bloc
5:09 PM

Tora: la curte este mereu de facut ceva
5:10 PM

Sy: fac ce fac treburile zilnice,si pe urma mai dorm putin,ma mai uit la un film,si plictiseala cat incape 😂
5:10 PM

Nepty: uite sa ma plimb , sa vad un film , sa citesc , sa crosetez sau sa cos ceva sau sa fac o praji , sau ...etc
5:10 PM

Sy: la curte da,dar la bloc ce treburi sa faci zilnic ?
5:10 PM

Tora: asa este la bloc nu ai ce face in fiecare zi
5:10 PM

Nepty: eu nu ma plictisesc ...si daca mi se face de duca , ma duc in parc sau in magazine sau casc gura pe strada si observ lumea
5:11 PM

Nepty: iar in casa am meru ceva de facut daca chiar imi pun mintea
5:12 PM

Tora: cate ai face ..dar cand sunt amandoi acasa zi de zi si activitati putine iese cu neantelegeri
5:12 PM

Nepty: asa o fi
5:12 PM

Nepty: noi nu prea ne incurcam cararile 😂 fiecare are tabieturile lui
5:13 PM

Tora: au venit baietii aseara ?
5:13 PM

Sy: da
5:13 PM

Sy: pe cer
5:13 PM

Sy: ca pe munte era ceata
5:13 PM

Tora: pe cer , bine au acut
5:14 PM

Nepty: tot nu vorbesc dect salutul?
5:14 PM

Tora: facut
5:14 PM

Sy: au trecut de doua ori pe cer la interval de cam 15 minute unu dupa altul
5:14 PM

Nepty: decat*
5:14 PM

Sy: pai astia am zis ca nu vorbesc,ca nu sunt baietii stiuti
5:14 PM

Sy: astia nu ma stiu,nu avem prietenii sa vorbeasca cu mine
5:14 PM

Sy: saluta si atat
5:14 PM

Tora: ce or face baietii stiuti ?
5:14 PM

Sy: cu munca lor,au zis ca vin de revelion
5:15 PM

Tora: nu dau ei nici un semn de salut ?
5:15 PM

Sy: pai ce sa caute
5:15 PM

Tora: de ceva acolo ..
5:15 PM

Sy: nu au voie sa ia navele personal
5:15 PM

Tora: de prietenie ..
5:16 PM

Nepty: fedetatia e subordonata lui Dumnezeu ?
5:16 PM

Sy: da
5:16 PM

Tora: deci totul este sub controlul lui Dumnezeu
5:16 PM

Sy: logic
5:16 PM

Tora: asa si trebuie
5:16 PM

Tora: si cand vei fi tu , va fi la fel
5:17 PM

Nepty: atunci el stie unde ce si cum peste tot , el ordoneaza lucrurile
5:17 PM

Sy: da
Nepty: spuneai ca Dumnezeu asa a creat spiritele ; ale pamantului , soarelui , lunii. Atunci este real ce scriu astia ca planeta ascensioneaza si ea ? Cred ca nu este vorba de evolutia ei ca si constiinta ci locul in care se afla sau poate e vorba de lumea care este pe ea
5:20 PM

Sy: este vorba de lume,nu de planeta
5:21 PM

Sy: dar daca toti au contiinta mare clar si la nivel de planeta se ascensioneaza
5:21 PM

Tora: de lumea ce este aici
5:21 PM

Nepty: se exprima prost atunci cand zic ca ...."Gaia ascensioneaza si ea odata cu omenirea"
5:21 PM

Sy: da
5:22 PM

Nepty: sa inteleaga lumea bine atunci , ca este vorba doar de om si de constiinta lui ....ca planeta renaste numai decat daca totul in jur este armonios si placut
5:23 PM

Sy: cam asa
5:23 PM

Tora: dar mesajele nu sunt asa
5:23 PM

Tora: incat sa inteleaga oamenii
5:24 PM

Sy: este multa minciuna in mesagerie
5:24 PM

Tora: pai daa
5:24 PM

Nepty: sau poate ca asa se intelege , sau se traduce prost ca iar nu este intelegere
5:24 PM

Tora: in cam multe privinte nu este intelegere
5:25 PM

Nepty: mai degraba asa .... ca degeaba este pamantu frumos si omul e prost ca uite cum calca totul in picioare fara sa gandeasca
5:25 PM

Tora: calca ,ca nu au cu ce sa gandesca
5:26 PM

Sy: daca te-a lasat prost dumnezeu ce vina ai tu ?
5:27 PM

Sy: nu pot fi invinovatiti ca sunt prosti,asa au fost lasati
5:28 PM

Sy: trebuia interventie aici ca sa se schimbe totul
5:28 PM

Nepty: si au mai fost si retrogradati
5:28 PM

Sy: asa nici vorba de vre-o schimbare
5:28 PM

Tora: am vazut un tip era asiatic ,a plantat 19 000 de arbori, si nu avea piciore de la genuchi in jos
5:28 PM

Tora: a avut un accident si a ramas fara piciore
5:29 PM

Nepty: Sy , si ingerii de langa tine , tot asa spun, ca daca ceri ceva ingerului sa te ajute cu ceva , trebuie sa platesti ? asta este legea ?
5:29 PM

Sy: da
5:29 PM

Tora: asta o spui tu SY, dar cine va face ceea ce trebuie ?
5:29 PM

Sy: aici o sa fie doua posibilitati,ori suntem lasati asa sa evoluam cum putem cu mintea noastra,ori interventie
5:30 PM

Tora: aia cu mintea nostra , nu suna bine deloc
5:30 PM

Tora: noastra
5:30 PM

Nepty: eu cred ca varianta asta cade cu minte noastra
5:31 PM

Tora: si interventia trebuie cu aprobare
5:31 PM

Nepty: altfel nu ar fi luat mintile Dumnezeu
5:31 PM

Tora: asa ca nu prea este grozav
5:31 PM

Nepty: inloc sa ii dai intelegere , sa stie ce vrea si sa gandeasca ca sa poata alege , ....
5:32 PM

Tora: pai sa suparat ca nu sa evoluat si aici ca pe Lantras
5:32 PM

Nepty: Lantusul s-a trezit deoadata si gata
5:33 PM

Sy: nu stim
5:33 PM

Tora: or fi fost mult diferenta de noi
5:33 PM

Sy: sa zis niste chestii,poate se spune asa ca sa incurajeze
5:33 PM

Nepty: asa au scris
5:33 PM

Tora: nu stim , parca asa a zis Dumnezeu ..
5:34 PM

Sy: asa a zis,dar si el este un mincinos
5:34 PM

Nepty: wau
5:34 PM

Tora: offff
5:34 PM

Sy: aici se spun numai minciuni
5:34 PM

Sy: ei au un program
5:34 PM

Sy: se merge dupa el
5:34 PM

Sy: nu sti tu ca ce iti spune este minciuna
5:35 PM

Sy: nu ai cum sa verifici vreodata asta
5:35 PM

Tora: de unde sa stim ..
5:35 PM

Nepty: pai si atunci de ce toata vanzoleala de dinainte de 2015?
5:35 PM

Sy: asa ca merge sa ne spuna orice
5:35 PM

Sy: au trezit cativa in vanzoleala aia
5:36 PM

Sy: asta era si ideea
5:36 PM

Sy: aia acum asteapta sa se coaca ciresele
5:36 PM

Sy: de unde atata cirese,ca era mincina
5:36 PM

Sy: pomul este uscat
5:36 PM

Sy: adica nu o sa vina nimeni curand
5:36 PM

Sy: nu or sa apuce multi sa vada schimbari ca vor murii
Tora: asa se procedeaza in toata creatia ? ori numai aici in gropa de gunoi ?
5:38 PM

Sy: pai de unde sa stiu
5:38 PM

Sy: aici nu este groapa,este doar o planeta in curs de dezvoltare
5:39 PM

Sy: suntem la inceputuri,epoca de piatra
5:39 PM

Sy: homo sapiens deocamdata
5:39 PM

Sy: primitivism
5:39 PM

Tora: vai de noi ..
5:39 PM

Sy: pana la urmatorul pas mai avem de tras
5:39 PM

Tora: si sa intrebi ingerii de langa tine , nu primesti raspunsuri la tot ce intrebi
5:40 PM

Sy: uite intrebari de la ingerii mei pentru voi,,,cum vedeti voi viitorul,si cum va vedeti pe voi mai evoluate,si ce asteptati pentru voi in viitor 🙂
5:41 PM

Tora: viitorul pentru mine inseamna sa traiesc alaturi de oameni carora le place frumosul ,in liniste, pace ,fara minciuni
5:43 PM

Tora: sa nu imi fie frica sa ies pe strada , sa vorbim aceeasi limba sufleteasca
5:44 PM

Tora: ceea ce am invatat de la tine, de la ei sa pot pune in practica
5:44 PM

Nepty: mincunareala e intradevar tare unrata . Mi-ar place sa traiesc cu oameni care sa spuna doar ceea ce este adevar si sa nu fie ascunsi
5:45 PM

Nepty: urata*
5:45 PM

Tora: asa vad cat de bine am inteles eu si cum imi ies lucrurile
5:45 PM

Nepty: sa fie armonie si pace
5:45 PM

Tora: cele teoretice ca practic nu am unde sa le aplic
5:46 PM

Nepty: sa am timp sa fac tot ce imi place si mai ales sa fac lucruri care sa faca placere si altora...sa aduc bucurie si macar un zambet celor de alaturi
5:46 PM

Tora: sa se faca un program ,o carte ceva ,unde sa spuna ce se doreste de la cei ce sunt la conducere
5:47 PM

Nepty: mi-ar place sa am anumite aptitudini ... sa te pot auzi si sa vorbesc cu tine cand doresc
5:47 PM

Tora: nu sa merg ca orbul ..ca daca este bine , daca nu am inteles cum trebuie
5:47 PM

Tora: si o data ce mergi pe acest drum ,apar si aptitudinile ,
5:48 PM

Nepty: si daca as auzi si povata unui inger ...ce mult mi-ar place sa primesc sfatul sau permanent la fiecare pas
5:49 PM

Tora: sa fim cu cineva langa noi , ingerii care sa ne atraga atentia la tot
5:49 PM

Nepty: in acest moment am sentimentul ca nu sunt intreaga , ca imi lipseste ceva , ca parca sunt un trup handicapat ....si imi pun nulte intrebari daca am sau nu dreptate in simtamantul asta
5:50 PM

Tora: daca nu asi fi fost langa tine nu asi fi cunoscut mare lucru
5:50 PM

Sy: nu prea este placut sa ai pe cineva in cap permanent,va spun eu cu inegerimea,ca ma tachineaza la tot ce zic sau gandesc 😂
5:51 PM

Nepty: poate ca din viata de zi cu zi , am sa mai adun cate ceva
5:51 PM

Tora: cine sa ne ghideze ? cine sa nec arate drumul
5:51 PM

Tora: stii tu ce spui ,dar exista o alta solutie ?
5:51 PM

Nepty: de la tine daca ingerii sau stelarii vor dori , poate mai adunam
5:52 PM

Tora: cum sunt privite raspunsurile date ?
5:52 PM

Nepty: dar nu cred ca prea mult se va avansa daca nu se intampla o schimbare radicala
5:52 PM

Sy: va duce mintea ,cica
5:53 PM

Nepty: asa sa fie
5:53 PM

Tora: asa...multumimmmmm
5:53 PM

Nepty: acum toate sunt pe fuga pt mine
5:53 PM

Sy: nu este asa greu sa fi evoluat
5:53 PM

Sy: trebuie doar sa fi permanent constient de alegeri,de ganduri
5:53 PM

Nepty: sper si astept sa ies la pensie sa am timp sa meditez in liniste
5:53 PM

Sy: de ceea ce faci
5:53 PM

Nepty: asta este clipa de clipa
5:54 PM

Tora: strunite bine gandurile
5:54 PM

Nepty: a devenit o obisnuinta deja
5:54 PM

Tora: mi-a atras atentia la ganduri de acum 2-3 ani
5:54 PM

Sy: pai chiar nu poti sa evoluezi daca nu pui strunire pe ganduri si fapte
5:54 PM

Nepty: ca si daca urla unu la tine nu ma mai reped ...am alta alegere
5:54 PM

Nepty: iar daca se intampla sa vina un gand ciudat , imi suna toti clopoteii instant 😊 nu am cum sa il continuii chiar daca as vrea
5:56 PM

Sy: asa este bine
5:57 PM

Tora: am dezbatut noi multe aici ,asa parte
5:57 PM

Sy: constientizare permanenta
5:57 PM

Tora: asa vom face si mai departe
5:57 PM

Nepty: am observat si altceva la mine 😊 sunt chestii pe care eu am ajuns sa le consider UTOPICE si am inceput sa le alung si pe alea vad

Nepty: o viata frumoasa din toate punctele de vedere Sy asta imi doresc si asa ma vad ZAMBIND FERICITA
6:01 PM
           
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu