luni, 16 septembrie 2019

Postarea 138


Tora: sa va spun ce am visat
4:50 PM

Tora: eram undeva sus de tot ,nu vedea fiundul ,perca eram mult dincolo de nori, erau 2 blocuri ,unul in care locuiam si altul gen aeroprt , toate asa in vant ..vedem din balcon cum niste oameni urcau in nave gen cilindru, trabuc . Nu stiu cum urcau ca ii vedeam pe la jumate se drum si inauntru , nu pre erau umani , nu le vedeam decat spatele
4:53 PM

Sy: eu m-am visat in Agartha,urcam niste scari rulante intr-un magazin de acolo,si m-am ratacit pe acolo,pana la urma am reusit sa ies din magazin pe unde intrasem.Ca sa urci pe scarile alea rulante trebuia sa bag o fisa sa se de-a lantul din fata la o parte,cum urcai se punea lantul ca o bariera la loc,am bagat si eu o fisa ce am gasit printr-un buzunar la mine si m-am urcat la etaj asa,dar la inceput cand am intrat in magazin eram cu cineva ,dar ala ca era barbat a plecat si ma lasat singura
4:54 PM

Tora: eram foarte ui,mita si curiosa, ca atat blocurile cat si asa zisul aeroport nu aveau o baza solida , sau nu o vedeam eu
4:54 PM

Tora: am plecat in alte lumi
4:55 PM

Tora: eram mai tanara , si un blond inchis
4:56 PM

Tora: subtirica ,si frumos imbracata
4:56 PM

Nepty: Eu n-am visat dar, n-am surprins azi , ca langa mine vorbeau colegele despre o multime de lucruri , eu stiam in multe cazuri ca n-au dreptate sau ca gresesc , ca n-au habar , DAR, stateam linistita si nu aveam acel impuls ( ca de obicei) de a incerca ajut si sa explic, sa spun. Ceva din mine din adancul meu , stia ca este de prisos in marea majoritate a situatiilor. M-am mirat de linistea cu care ascultam lumea din jur si o lasam sa isi vada de ale ei. Eu eram cu gandul … tare departe
4:57 PM

Sy: 🙂
4:57 PM

Nepty: desi ascultam sieram prezenta eram cu mine in mine
4:58 PM

Nepty: n-am mai simtit asa o stare pana acum
4:58 PM

Sy: foarte bine
4:58 PM

Sy: privitor doar
4:58 PM

Tora: asta este cel mai bine
4:58 PM

Nepty: oare visele au si un mesaj?
4:59 PM

Tora: nu sunt sigura , dar ,parca aici se intamplase ceva ..rau cred
5:00 PM

Sy: nu toate au mesaje
5:01 PM

Tora: si erau oameni foarte putini
5:01 PM

Tora: ce mai face tatal tau ?
5:02 PM

Sy: binisor ,isi ia medicamentele,sa vedem rezultate peste ceva timp,ca doar nu isi fac efectul in 3 zile
5:02 PM

Tora: macar sa se poata descurca singur
5:03 PM

Nepty: zice ca nici lumea de aici nu e toata umana . Vor pleca cumva poate de aici ; fie cu nave , fie in spirit ...
5:03 PM

Sy: pai din cate stiu eu cica 80% nu sunt umani dintre oamenii de pe planeta
5:04 PM

Tora: 80 % mult
5:04 PM

Sy: da,foarte mult
5:05 PM

Tora: noi de care suntem ?😂
5:05 PM

Sy: si mai stiu ca 60 % din cei din creatie sunt non umani
5:05 PM

Nepty: parca mai conteaza
5:05 PM

Sy: deci doar 40% sunt om
5:05 PM

Sy: pai estir asa drac,acum si ce mutra ai nu stiu 😂
5:06 PM

Sy: eu stiu ca sunt rasa dragon
5:06 PM

Sy: deci non umana
5:06 PM

Sy: asa si la voi,cine stie ce specie sunteti
5:06 PM

Nepty: o rasa are mai multe specii
5:07 PM

Sy: cam asa
5:07 PM

Tora: eu, in ultima perioda vad in fata ochilor alti ochi care nu sunt umani, nu reusesc ca identific ,ca se schimba foarte repede, parca sa zic o pasare, vultur ..sau alceva
5:07 PM

Tora: cand si cand se vede un cioc ..
5:08 PM

Tora: nu stiu ce cauta in ochii mei ..ce vrea sa-mi spuna , sau doar sunt acolo sa ma obisnuiesc
5:09 PM

Nepty: indiferent ce suntem , si cum aratam , bine ca am ajuns pe aceasta treapta
5:09 PM

Sy: da
5:10 PM

Tora: asta este excelent
5:10 PM

Nepty: de asta nu este bine "sa arunci cu piatra" , ... ca nu stiim inca, o gramada de lucruri
5:11 PM

Nepty: nici la genunchiul broastei nu ne putem numi ca suntem
5:11 PM

Sy: logic
5:11 PM

Sy: mai avem pana evolua, cu adevarat
5:12 PM

Nepty: am deschis ochii in lumera asta stramta si punct - atat stim
5:12 PM

Tora: pentru noi tot timpul vor fi lucruri noi ,nestiute
5:12 PM

Nepty: nici macar ce e pe dedesupt nu cunoastyem
5:12 PM

Sy: acum suntem asa pe prima treapta si ne uitam mirati la tot ce ar putea venii peste noi
5:12 PM

Tora: si de invatat ,tot vom invata
5:12 PM

Tora: tu Sy, esti mult evoluata, noi suntem mai la coada
5:13 PM

Nepty: 😂 nici la coada nu suntem 😂 Am prins si noi un fir din coada
5:14 PM

Tora: bine ca suntem aici langa tine
5:14 PM

Nepty: datorita lui Sy
5:14 PM

Sy: ganditi si voi si veti fi ca mine,ca eu imi pun milioane de intrebari,asa evoluam
5:14 PM

Nepty: intrebari sunt cu zecile de mii
5:14 PM

Nepty: nu de astea duc lipsa 😊
5:14 PM

Nepty: e mai greu cu raspunsul
5:15 PM

Sy: pai evoluezi daca incerci sa le gasesti raspunsurile la aceste intrebari,dar nu de la altii,ci de la voi
5:15 PM

Nepty: am senzatia ca gasesc cate un raspuns si apoi , a doua zi intalnesc altceva care imi rastoarna tot
5:15 PM

Tora: nici nu are cum sa fie cel adevarat, ca ni-l da in functie de cata intelegere avem
5:15 PM

Sy: trebuie sa va activati intelepciunea din voi,raspunsurile sunt acolo in voi,cautati-le

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu