joi, 4 aprilie 2019

Postarea 56


Nepty: Doamna care canalizeaza de la federatie , le spune stelarilor ;
4:52 PM

Nepty: “….Totuși, pentru a-ți menține viața în ordine / sub control, multe lucruri trebuie să fie bifate zilnic . …. CAND? CAND va fi? Pentru că aici jos, băieți ... din perspectiva noastră ... dacă ceva nu se întâmplă în curând ... va fi prea târziu!”…
4:53 PM

Nepty: Cei din federatie, blmajesc si o imbrobodesc cu un raspuns evaziv si departe de obiect care are grija sa nu spuna mai nimic, si incheie cu promisiuni de ; “vai, vai ce frumos si minunata va fi revederea noastra si ce multe vom face …. ce mari si importanti sunteti voi !”….. si incheie cu “NU CEDA! “
4:53 PM

Sy: 🙂
4:53 PM

Sy: pai nici nu mai au ce sa zica ca ne-au tot mintit maxim
Nepty: De ce oare a trebuit ca sa li se spuna oamenilor atate prostii si minciuni , ca sa se nasca atatea vise si sperante …si toate desarte? Ce credeau , ce asteptau ca se va intampla daca procedeaza asa?
4:54 PM

Tora: am ajuns ,minciuna lor
4:54 PM

Tora: si a altora ca ei , pacat ..
4:54 PM

Nepty: sau , cum de au acceptat stelarii sa minta ? Indiferent ce suflete ar fi aici pe pamant si cat de prostanace si involuate ar fi, e inuman sa te joci asa cu sufletul si inima cuiva ?...sa mai folosesti si asemenea cuvinte.
4:54 PM

Nepty: “Creatia” asta, daca asa o fi peste tot, se dovedeste a avea cam multe probleme …cam scartaie cum spunem noi 😂
4:55 PM

Sy: da,ai dreptate,dar asta au crezut ei ca este bine pentru noi,si nu au facut ei de la ei asta ci cu acordul lui dumnezeu
4:55 PM

Tora: degeaba ne zbatem si punem intrebari acesta planeta nu este in randul celor unde se acorda importanta
4:56 PM

Nepty: a fost Dumnezeu deacord sa fim mintiti?si ei s-au supus ?
4:56 PM

Tora: suntem lada de gunoi
4:56 PM

Sy: da,dumnezeu este capul rautatilor la minciunareli
4:56 PM

Sy: nu fac stelarii niciun pas de la ei
4:57 PM

Sy: si cum aici chiar trebuie sa ai constiinta mare sa evoluezi vin cu minciuni de toate
4:57 PM

Tora: si ce sa faci daca evoluezi ? nu ai nici o sansa ..
4:58 PM

Nepty: pai ...chiar ca trebuie nafastuiala aici 😂 nu gluma
4:58 PM

Sy: pai cam asta primesc
4:58 PM

Sy: nafastuiala maxima si lui dumnezeu ca minte de ingheata apele
4:58 PM

Tora: daca nu ar fi programul tau in delurare ..ar fi vai si vai
4:58 PM

Sy: va dati seama ca ascensiunea nu exista daca nu vin eu cu ea ?
4:58 PM

Sy: i-am zis si lui dumnezeu ca minte si ca nu exista ascensiune de la el
4:59 PM

Tora: asta spun ..daca nu vi tu cu acest program suntem in pom
4:59 PM

Sy: ei vorbesc si eu muncesc
4:59 PM

Nepty: pai , cum sa-i mai scriu si sa-l mai indemn eu pe om sa fie asa cum vrea Dumnezeu? ....cand el aude ce aude ?
4:59 PM

Sy: ei spun ca fac ceva si eu le fac
4:59 PM

Tora: nu suporta nimeni sa spui asa ceva ..
5:00 PM

Tora: nici nu iti vine sa mai scrii
5:00 PM

Nepty: adica se impauneaza altii cu ce faci tu
5:01 PM

Sy: pai am vazut ca voi spuneti multe de dumnezeu,si el nu este deloc asa
5:01 PM

Tora: toate am pus foarte mare accent pe iubirea lui Dumnezeu, darurile lui , minunile lui
5:01 PM

Sy: sigur ca trebuie sa ii faceti sa citeasca ,dar mai putina vorbarie de dumnezeu
5:02 PM

Nepty: pai omul asa stie , si daca eu scriu altceva , nici nu se mai uita
5:02 PM

Sy: nu exista iubire de dumnezeu si nici ceva de la el
5:02 PM

Sy: este doar un pusti cu ifose de dumnezeu
5:02 PM

Nepty: da, dar uite ca trebuie sa dregem ce e aici
5:02 PM

Nepty: biserica zice una , Dumnezeu face altceva , noi am vrea altceva
5:03 PM

Tora: canalizari mincinose, lipsa iubire, minuni mincinose ..si tot asa
5:03 PM

Nepty: si oamenii fac ce vor ei 😂
5:03 PM

Sy: da
5:03 PM

Sy: voi vorbiti de dumnezeu ca de minunea universului,cel mai cel,si cand colo este doar un copil fara prea multa inima fata de ce a creat
5:04 PM

Tora: ai si tu cu Dumnezeu
5:05 PM

Sy: ce am ?
5:05 PM

Tora: sunt cele vechi probabil
5:05 PM

Tora: postari
5:05 PM

Sy: da
5:05 PM

Sy: logic ca am scris si eu in trecut de el
5:06 PM

Sy: nu mai scriu,tot ce postez acum sunt postari vechi de ani
5:06 PM

Sy: acum ar trebui sa scriu de el ceea ce este dar imi fug cititorii de pe blog daca scriu adevarul despre el 😂
            Tora: asta am zis , ca sunt vechi, nu mai corespund cu realitatea pe care ai aflat-o acum
5:07 PM

Tora: vai de noi
5:07 PM

Nepty: nu le-ar strica nitel iad unora 😂
5:07 PM

Tora: zice ca ii minti 😂
5:07 PM

Nepty: sa vezi ce se dreg de toate prostiile siifosele 😂
5:07 PM

Tora: te ia pe tine de mincinoasa ..nu pe cine trebuie
5:08 PM

Nepty: resedinta fortata in lumea asta si gata
5:08 PM

Tora: cum sa scapam de toate astea , asta este intrebarea cheie
5:09 PM

Nepty: mda , e cum nu se poate mai aiurea
5:09 PM

Tora: numai SY , poate sa faca asta , acesta schimbare
5:10 PM

Sy: eu pot sa aduc viata,cred ca restul nu mai conteaza
5:10 PM

Sy: daca ramanem in viata vesnic restul se rezolva cumva
5:11 PM

Nepty: cand esti pe apa pe vapor sau submarin , in cazul in care comandantul da semne (..... ) i se ia comanda spre binele echipajului si al lui personal.😊
5:11 PM

Nepty: asa pare ca faci acum si tu
5:11 PM

Sy: pai cam asa
5:11 PM

Sy: ca ce dumnezeu are aceasta creatie este vai si amar
5:11 PM

Sy: nu degeaba ziceam eu ca nu ii pasa de noi
5:12 PM

Tora: asta este si in ideea altora
5:12 PM

Sy: chiar asa este
5:12 PM

Nepty: el ramane cu numele de CREATOR
5:12 PM

Sy: cica sa evoluam cum putem
5:12 PM

Nepty: pai cum putem?
5:12 PM

Sy: fara ajutor ca asa au evoluat toti
5:12 PM

Nepty: da , dar aici e vorba de alta energie
5:12 PM

Tora: de unde stim ca asa este ?la cate se pun
5:12 PM

Nepty: si nu toata lumea e la acelasi nivel
5:13 PM

Tora: spun
5:13 PM

Nepty: si de acelasi fel
5:13 PM

Sy: suntem pestriti rau de tot
5:13 PM

Sy: o gramada de constiinte de toate felurile
5:13 PM

Tora: au fost izgoniti di spirit si adusi aici ..ce evolutie
5:13 PM

Tora: or fi direct din iad ..
5:14 PM

Nepty: daca se voia evolutie , de ce le-a arata cine au fost si ce faceau ?
5:14 PM

Nepty: de ce nu i-a lasat umani ?
5:14 PM

Sy: ca sa vada ca nu este ok ceea ce sunt
5:14 PM

Sy: pai sunt cat se poate de umani
5:14 PM

Sy: ca nu au cum sa mai fie ce au fost,au doar amintiri
5:14 PM

Nepty: asa am scris si eu azi
5:14 PM

Nepty: si indemnuri multe...si am scris pe de-a dreptul tare, fara perdea
5:15 PM

Tora: poate iti inchide contul
5:16 PM

Nepty: am scris ca omul aude pe Dumnezeu , sa stie cine este, caci am gandit la tine Sy
5:16 PM

Sy: aha
5:16 PM

Nepty: si ce , fac altul
5:16 PM

Nepty: oricum nu ma mai lasa sa public din blog de multa vreme
5:17 PM

Sy: ne agitam degeaba cu ei
5:17 PM

Sy: nu mai intra
5:17 PM

Sy: nu mai prezinta interes blogurile
5:17 PM

Nepty: fb-ul inc este
5:17 PM

Nepty: inca*
5:17 PM

Sy: aha
5:18 PM

Sy: sa fie
5:18 PM

Tora: nu ii mai intereseaza
5:18 PM

Sy: deloc
5:18 PM

Nepty: si apoi, treaba lor ce aleg , eu am constiinta impacata
5:18 PM

Tora: sa facut tot ce ne-a trecut prin cap
5:19 PM

Nepty: curioasa sunt ce ii asteapta pe cei care sunt si raman rebeli...unde ii va duce?
5:19 PM

Sy: in umbral unde altundeva ?
5:19 PM

Sy: aici nu au loc
5:19 PM

Tora: SY, cel putin de ani de zile ,nu stiu ce nu a facut ,a intrat pe chat si pentru unul singur
5:20 PM

Nepty: deci inapoi in lumea spiritului
5:20 PM

Nepty: pai se apuca iar de prostii
5:20 PM

Tora: asa o sa o tine mereu
5:20 PM

Sy: oricum chiar de evolueaza tot mor
5:20 PM

Sy: cine stie de cate ori trebuie sa o ia de la capat
5:21 PM

Nepty: dar mintea se duce dupa el in umbral
5:21 PM

Sy: daca nu vine viata vesnica mor pe capete de sunt si mama evoluatilor
5:21 PM

Tora: poate si altii au sezizat toate cele ce spunem noi acum , dar nu au putut face nimic, si atunci ai intervenit tu
5:21 PM

Sy: pai cand o sa ajungi acolo o sa zici ca ai muncit degeaba cu tine in lumea asta daca este sa mori
5:21 PM

Tora: tu si creatia ,ati hotarat scchimbarea asta mare
5:22 PM

Sy: eu am zis lui dumnezeu ca trebuia sa auda cineva vaietele celor ce mor aici
5:23 PM

Sy: si sa faca o schimbare
5:23 PM

Sy: in creatia lui nu exista viata fara de moarte
5:23 PM

Nepty: sunt prea multe nedreptati
5:23 PM

Sy: de N ani de cand este el creator tot sa murit
5:23 PM

Tora: demult se stie acest lucru ..
5:23 PM

Sy: poate cineva sa suparat rau de tot pe el si ma trimis aici sa pun capat mortii
5:24 PM

Nepty: pedeapsa , pedeapsa , dar sa fie corect
5:24 PM

Tora: deci sa mers din rau in mai rau
5:24 PM

Sy: pai asa am zis si eu
5:24 PM

Tora: nu o fi existat o alta posibilitate de recuperare a acestei situatii ?
5:25 PM

Tora: ca asta este veche , veche
5:25 PM

Nepty: esti obligat de lumea asta sa faci lucruri , si apoi cand mori trebuie sa si platesti pt ele .... nu e corect
5:25 PM

Sy: pai se pare ca nu
5:25 PM

Sy: bine,unele chestii cum ar fi avortul poate fi evitat
5:26 PM

Tora: ca si stelarii erau suparati
5:26 PM

Sy: evorturile apar din prostie
5:26 PM

Sy: avorturile
5:26 PM

Sy: ca are omul mintea mica
5:26 PM

Sy: iei pastile,prezervative,sau te aptii,asta se poate evita
5:26 PM

Tora: da.. ca sunt metode acum multe , a avansat tehnica
5:26 PM

Tora: erau prezervativele alea ca ziceai ca este rogojina
5:27 PM

Tora: ce sa faci cu asa ceva
5:27 PM

Tora: steriletul care aparuse ,era cam 2500-3000 de dolari sa-l pui
5:28 PM

Tora: de unde atatia bani ?
5:28 PM

Sy: daca stiati voi ca ajungeti in iad din cauza avorturilor sa vedeti voi ce cuminte erati amandoua,nu mai faceati avorturi
5:28 PM

Nepty: 😂 trebuia sa ii explici sotului tau ca Dumnezeu a zis ca doar daca vrea copii sa faca sex . Altfel nu
5:28 PM

Tora: nici nu mai faceam sex
5:29 PM

Sy: daca se stia ca ajungeti in iad sa vedeti voi ce cuminti erati
5:29 PM

Nepty: in cartea lui Donald Walsh zice altceva Dumnezu despre sex
5:29 PM

Tora: cumparam jucarele , cine mai stie ce faceam 😂
5:29 PM

Tora: stie ce
5:29 PM

Sy: ce zice in cartea aia despre sex?
5:30 PM

Tora: bineinteles ca eram cuminti
5:30 PM

Nepty: bineinteles ca sa nu faca avort dar ca sa se bucure omul de el
5:31 PM

Tora: eu am luat anticoneptionale si ziceai ca iau foc, asa de tare ma afecta, pe sub piele era ca focul
5:31 PM

Sy: sa vezi ce le luai daca stiai ca te paste focul iadului
5:32 PM

Tora: doctorul a zis ca sunt alergica
5:32 PM

Sy: preferai focul pastilei
5:32 PM

Tora: nu mai faceam sex , asta faceam
5:33 PM

Nepty: astea au putut fi procurate abia de prin 1985
5:33 PM

Sy: nu va mai maritati 🙂
5:33 PM

Sy: la 30 de ani va maritati ,si eu la fel 😂
5:33 PM

Nepty: dar era firescul la care te aliniai ca toata lumea. ca nu te ducea mintea atuci
5:33 PM

Sy: ca prea ne-am maritat tinere
5:34 PM

Tora: eu, sa ma urc pe pereti si altul sa fie multumit
5:34 PM

Nepty: atunci*
Tora: nuu deloc , m-am casatorit tarziu
5:34 PM

Sy: oricum ar fi pe voi va paste iadul daca muriti ,asa ca tineti de viata cat puteti ca nu este de gluma
5:35 PM

Tora: eu, m-am speriat rau de tot cand ai spus de prima data
5:36 PM

Nepty: mai mult decat sa te ingrijesti cum se poate de bine cu ce ai la dispozitie ...n-ai ce face
5:36 PM

Sy: pai eu v-am spus ce a zis dumnezeu
5:36 PM

Tora: tine de viata ,sunt atenta cat pot de mult, cat tine de mine
5:37 PM

Nepty: ce crezi ca n-oi mai fi fost in iad Tora ?
5:37 PM

Sy: asa a zis ca iadul va asteapta
5:37 PM

Sy: nu conteaza cand muriti,daca o faceti ajungeti fix acolo
5:37 PM

Nepty: 😂 am vorbit prea mult 😂
5:37 PM

Nepty: s-a suparat pe noi 😂 ?
5:37 PM

Tora: asa a zis Dumnezeu ?
5:37 PM

Sy: da
5:38 PM

Tora: sa suparat pe noi , ca vorbim pe aici ?
5:38 PM

Sy: nu
5:38 PM

Sy: dar ca sa stiti ce va asteapta asta a zis,iadul va asteapta
5:38 PM

Sy: si pe mine 😂
5:39 PM

Sy: mai ales ca l-am nafastuit
5:39 PM

Nepty: ca sa se simta barbatii bine , pe toate femeile , iadul le asteapta 😂
5:39 PM

Sy: asa zice 😂
5:39 PM

Nepty: carpa esti in lumea asta
5:40 PM

Tora: apoi la vremurile pe care le-am avut noi, fara caldura, mancare pe ratie, fara sex, fara lucruri deosebite ..tot sa traiesti
5:40 PM

Nepty: carpa si in fata lui Dumnezeu
5:40 PM

Nepty: asta este pretuirea sa pt femeie
5:40 PM

Sy: avem noi idee gresita de dumnezeu
5:40 PM

Sy: este un barbat cu capul mare,cu o constiinta mare,nimic mai mult
5:40 PM

Sy: il privim noi aiurea
5:40 PM

Nepty: facea ceva in apararea femeii sa nu mai fie discriminarea asta
5:41 PM

Sy: a facut niste reguli care daca nu le respectam ne plesneste de nu ne vedem
5:41 PM

Nepty: e barbat si nu are habar
5:41 PM

Sy: lasa ca si barbatul tau tot in iad ajunge ca nu a vrut copii sau ca te-a pus sa avortezi,nu scapa
5:41 PM

Sy: deci nu este discriminare
5:41 PM

Nepty: nu ma incalzeste cu nimic
5:41 PM

Tora: toate legile astea sa fie puse la vederea fiecaruia
5:42 PM

Nepty: eu sunt cea care sufera de4 fiecare data
5:42 PM

Tora: nu asa pe nevazute, nestiute
5:42 PM

Sy: Tora,era normal sa sti ca nu ai voie sa omori un om
5:42 PM

Sy: deci ca sa ajungi criminal trebuie sa ai ceva lipsa de constiinta
5:43 PM

Nepty: a nu mai stearga memoria omului cand se naste , sa tina minte
5:43 PM

Sy: voi ati omorat copii fara sa realizati ca va omorati proprii copii ,ca nu au avut nicio sansa
5:43 PM

Tora: nu more sufletul
5:43 PM

Nepty: si atunci sa vezi ce se va respecta
5:43 PM

Nepty: ca tine minte ce a patimit in iad
5:43 PM

Sy: pai cam asa am zis si eu
5:44 PM

Nepty: si stie si de ce
5:44 PM

Sy: daca il chinui in iad macar sa stie ca a fost acolo aici
5:44 PM

Tora: murea corpul nu sufletul
5:44 PM

Sy: tot crima este
5:44 PM

Tora: daca te bate barbatul pana te omora , sau ca fac medicamente cu efecte secundare si carte altele ..
5:46 PM

Tora: cate
Tora: sau faci o caruta de copii si vai de sufletul lor si al parintilor
5:47 PM

Sy: ai grija ce zici ca te aude
5:47 PM

Sy: nu te pune el sa te cotai
5:48 PM

Tora: nu mai spun nimic
5:48 PM

Sy: pai nu mai spune ca te aude si nu este de acord
5:49 PM

Tora: dupa ce ca am scris numai lucruri frumose de Dumnezeu
5:50 PM

Nepty: trabuie ceva schimbari , asta este clar
5:50 PM

Tora: si de tot ce face el
5:50 PM

Nepty: macar deacum inainte sa se stie
5:50 PM

Sy: intr-o lume civilizata si cu oameni cu cap nu se fac crime ca nu vor copii aceia
5:51 PM

Sy: deci trebuie civilizatie
5:51 PM

Sy: constiinte mari
5:51 PM

Nepty: da , dar cand lumea este altfel? ... nu poti decat sa fii ca ei pana iti creste mintea ,pana constientizezi
5:51 PM

Sy: cama sa
5:52 PM

Sy: astia suntem prosti
5:52 PM

Nepty: uite acum la mine ! la ce imi foloseste ?
5:52 PM

Sy: pai te-ai trezit tarziu si tu
5:52 PM

Nepty: am constientizat , dar plata e plata si banuiesc ca la fel de mare
5:52 PM

Tora: faptul este consumat , copii nu mai fac ..sa speram ca raman in viata
5:52 PM

Sy: dupa ce ai facut niste greseli de care nu o sa scapi in veci
5:52 PM

Nepty: cand o iau de la capat , iar sunt proasta si iar fac ca lumea
5:53 PM

Sy: logic
5:53 PM

Sy: daca vi tot aici aia este soarta
5:53 PM

Tora: este vre-o sansa sa ajungi in alta parte
5:53 PM

Nepty: traisti un iad aici , mergi in iadul celalalt de penitenta ...si tot asaw
5:53 PM

Tora: daca tot aici am fost incarnate mereu
5:53 PM

Nepty: daca vin tot aici ? ?? pai ce am de ales unde ma duc ?
5:54 PM

Sy: pai de asta si nafastuiala pe dumnezeu ,poate ajunge mai rapid aici sa schimbe,sa scape altii
5:54 PM

Nepty: daca am de ales , ma duc la intraterani de ex.
5:55 PM

Tora: cum sa ajunga mai rapid aici ?
5:55 PM

Sy: sa se apuce de treaba mai repede aici
5:55 PM

Tora: daa
5:56 PM

Tora: sa speram ca asa va fi
5:56 PM

Sy: speram
5:56 PM

Nepty: lucrurile trebuie indreptate neaparat
5:56 PM

Sy: il nafastuiesc de ii fac parul alb daca nu vine 😂
5:56 PM

Tora: exista un termen cand se vor face asceste schimbari ?
5:57 PM

Sy: de unde sa stiu
5:57 PM

Sy: cum ziceau baietii 50 de ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu