luni, 15 aprilie 2019

Postarea 62


Tora: ca o sa stea acasa Nelu , vineri si luni ..?
4:33 PM

Sy: da,o sa aibe liber,dar nu stiu daca vineri
4:34 PM

Nepty: aaa, da ca o sa fie Pastele catolic
4:34 PM

Sy: sambata ,duminica si luni poate
4:34 PM

Sy: da
4:34 PM

Sy: sambata s.ar putea sa aibe liber
4:34 PM

Tora: daa, ca ei tin good friday ..eu asa stiu
4:35 PM

Nepty: pai nu e weekend oricum ?
4:35 PM

Sy: el lucreaza sambata
4:35 PM

Tora: este pastele catolic
4:35 PM

Sy: da,sar putea sa aibe si sambata liber
4:35 PM

Sy: vineri nu cred
4:36 PM

Tora: or fi alte reguli la italieni
4:36 PM

Nepty: lasa ca am vazut ca vor tine romanii vierea libera
4:36 PM

Nepty: vinere4a*
4:37 PM

Nepty: vinerea*
4:37 PM

Tora: pai daca asa zice biserica
4:37 PM

Tora: ca doar nu se inghesuie institutiile sa-i plateasca
4:38 PM

Nepty: a capatat gura cam mare biserica,; se implica si in alegeri , in libere, drepturi , si tot asa
4:38 PM

Sy: pai ea oricum se implica,numai ca nu era pe fata
4:39 PM

Tora: acum este pe fata ,inainte nu stiam noi
4:39 PM

Sy: intodeauna sa implicat,numai ca omul habar nu are
4:39 PM

Nepty: au devenit ai astia de aici stat in stat ca Vaticanul; nimeni nu ii controleaza
4:40 PM

Tora: si daca ii spui si institutiile platesc , zic ..foarte bine de ce sa nu tinem vinerea
4:40 PM

Tora: nicaieri nu-i controleaza
4:41 PM

Sy: pai ei nu platesc taxe,nu ii controleaza nimeni
4:41 PM

Sy: cine sa se bage peste biserica
4:41 PM

Nepty: asa sac , asa petec .... se completeaza reciproc si se merita tot asa
4:41 PM

Sy: fac ce vor
Nepty: n-ai ce scoate nici din sanul bisericii , si nici din capul omului
4:42 PM

Tora: m-am bucurat ca un mare minustru de finante australian a fost condamnat pentru pedofilie..de 20 de ani se judeca sa-l dea jos siin final a reusit
4:42 PM

Sy: vai de lume
4:42 PM

Tora: ministru la Vatican
4:43 PM

Sy: pai si acum 2 zile spunea de un pedofil italian la fel
4:43 PM

Tora: a avut sute de cazuri ..si mereu scapa, acum gata cu el
4:44 PM

Nepty: ce om cu scaun la cap , ar putea sa pofteasca la un copil si sa-l si chinuie ???? ...doar un drac sau un demon , ca altfel nu te lasa sufletul sa faci asa oroare
4:44 PM

Sy: logic
4:44 PM

Sy: mai trece timp pana or sa constientizeze omul ca astfel de fapte sunt facute de demonii intrupati aici
4:45 PM

Tora: si cap de biserica ..
4:45 PM

Nepty: mi-e sila cand aud pe cate cineva zicand; " Doamne, cum de ingadui asa ceva ?" ...
4:46 PM

Sy: tu le faci si intrebi de ce este ingaduit
4:46 PM

Sy: pai este ingaduit ca nimenui nu ii pasa
4:46 PM

Nepty: pai da
4:46 PM

Sy: nici lui dumnezeu
4:46 PM

Sy: cand ajugem la judecata abia atunci aflam adevarul
4:46 PM

Tora: asta este cel mai rau ..
4:47 PM

Nepty: el o astepta sa le vina mintea la cap
4:47 PM

Sy: pai cam asa
4:47 PM

Tora: pai ce minte ,daca nu stii ?
4:47 PM

Nepty: si iar ma intreb ....de ce oare le-a luat si bruma de minte ce o aveau ?
4:47 PM

Nepty: poate ca gandeau altfel
4:47 PM

Sy: nu v-am spus ca a zis ca nu se baga,trebuie sa evoluam singuri,asa ca o sa ne mai crucim mult si bine pana cand se va vedea ceva evolutie
4:47 PM

Sy: le-a luat-o ca asa a vrut el
4:48 PM

Sy: pesemne din cauza ca se da acum info si lumea isi bate joc
4:48 PM

Tora: la modul cum se merge ,slabe sperante sa vezi evolutie
4:48 PM

Sy: nu le-a luat mintile deloc,ia facut ceea ce sunt ei,asa ca aia le este de fapt mintea reala
4:48 PM

Nepty: cine stie a cata generatie o sa se vada ceva , mai ales ca nu prea se tine cont de ce se aude
4:48 PM

Tora: ca uite au inf. si nu le baga in seama

Tora: nu le pasa , trebuie sa moara cateva generatii
4:49 PM

Tora: sa ramana cei ce cred in ce aud in capul lor
4:50 PM

Sy: probabil stelarii se pregatesc sa vina pentru generatiile viitoare nu astea de acum
4:50 PM

Sy: si pentru cei ramasi de nu mai mor acum
4:50 PM

Tora: inainte le gaseam scuze, ca nu au net, ca nu nu au citit, ca le spune biserica, pai acum ce mai ai ca doar auzi tot timpul spunandu-se atatea
4:51 PM

Nepty: nu mai povestesc din carte ca sa te bucuri si tu Sy, cand o sa citesti.😊 Vreau doar sa spun ca aminteste de Nibiru si spune ce rol a avut 😊
4:51 PM

Sy: abia astept sa citesc
4:52 PM

Sy: 🙂
4:52 PM

Tora: oricum ei nu au inf. pe care le spui tu
4:52 PM

Nepty: omul asta , Cinamar , parca zici ca uite e aici cu noi , toate le stie si raspunde 😊
4:53 PM

Sy: cred ca de acum incolo in viitor cartile lui Cinamar or sa spuna si mai multe info
4:53 PM

Sy: pai este cine este,logic ca stie 🙂
4:53 PM

Tora: sa stii ca da
4:53 PM

Tora: o locui aici pe pamant ?
4:54 PM

Sy: probabil ca nu
4:54 PM

Sy: posibil intrateran
4:55 PM

Nepty: eu ii multumesc ; imi place tare mult cum scrie , cum formuleaza.Foarte coerent in explicatii si foarte multe si pe inteles
4:55 PM

Sy: ca nu este stelari,este intrateran,dar din acela ce locuieste la suprafata probabil,ca sunt multi asa

Tora: of, ca puteam si noi sa fi fost intraterane
4:56 PM

Sy: pai cine sa te faca intraterana 🙂
4:57 PM

Sy: daca asa te-au ales ,aici ai ajuns
4:57 PM

Tora: de acolo zic , sa ne fi dus la ei ,nu aici in groapa asta de rahat
4:58 PM

Sy: daca esti de aici,nu ai cum sa ajungi acolo
4:58 PM

Sy: nu amesteca spiritele
4:58 PM

Sy: eu m-am visat la intraterani de multe ori,probabil ca am fost acolo intrupata de multe ori,nu stiu sigur,dar am visat de multe ori Agartha
4:59 PM

Tora: cine mai stie care o fi adevarul ? ca din cate se spun ,au fost putini cei care au ramas aici ..taman noi ..am ajuns aici
4:59 PM

Sy: bine ca ne-am trezit,nu mai conteaza restul
5:00 PM

Sy: vad eu cum imi croiesc drum in viitor
5:00 PM

Nepty: si am inteles ca cei de aici , s-au ascums dedesupt ...deci au fost si ei tot deaici
5:00 PM

Tora: asta da.. asa este cum spi
5:00 PM

Sy: da
5:00 PM

Sy: dar cand era populatie de ingeri
5:00 PM

Sy: nu de draci ca acum
5:00 PM

Sy: ca intraterani nu sunt rasa drac
5:01 PM

Nepty: da
5:01 PM

Sy: rasa inger era cea care locuia planeta asta
5:01 PM

Sy: cand sa decimat acea rasa,a adus rasa drac
5:01 PM

Sy: acum planeta este a lor
5:01 PM

Tora: si atunci daca eram din rasa inger ,de ce sa nu fi fost dusi acolo ?
5:02 PM

Nepty: asta este ; faptul este consumat ; exista un motiv intemeiat de suntem noi aici
5:02 PM

Sy: pentru ca noi am ramas la suprafata
5:02 PM

Sy: ce sa cauti intrateran
5:02 PM

Sy: plus ca ei incearca sa aduca rasa inger la suprafata,ca sa creasca constiinta
5:03 PM

Tora: ce suntem din rasa drac , ca sa raman aici ?
5:03 PM

Nepty: ar fi bine sa iasa
5:03 PM

Nepty: s-ar alege repede "apele"
5:03 PM

Tora: cand o spune dumnezeu ..
5:04 PM

Sy: noi suntem aici sa ridicam constiinta,si stelarii spun asa in mesajele lor,sunt milioane de ingeri intrupati la suprafata pentru a ridica constiinta
5:04 PM

Sy: noi suntem copiii indigo
5:04 PM

Sy: acum vin aia de cristal
5:04 PM

Sy: de diamant
5:05 PM

Tora: pai din acele milioane nu s-a realizat mai nimic ,s-au pierdut pe drum
5:05 PM

Sy: adica alti ingeri intrupati
5:05 PM

Nepty: am observat ca unii care sunt rai de tot si fara cap , au niste iesiri tare ciudate, niste comportamente de te crucesti , cadn esti prin preajma. ..chiar daca nu le faci nimic , prezenta ta ii irita la culme
5:05 PM

Tora: nu suporta energiile nostre
5:05 PM

Sy: sunt multi rai de tot
5:06 PM

Nepty: oare chiar simt ei ceva ? sau asa se manifesta nebuneala lor ?
5:06 PM

Sy: asa sunt ei
5:06 PM

Tora: cum nici noi nu suportam energiile lor , eu una m=am dat jos si din masina ,din autobuz ,ca nu mai putem sa stau
Tora: m-am dat jos si din taxi , ca era de mureai
5:07 PM

Tora: ceva apasator ,greu de suportat
5:07 PM

Tora: acum este posibil ca mereu fiind in masina nostra sa nu mai pot sta in aglomeratie ..nu stiu sigur ,zic si eu
5:08 PM

Tora: ceva se intampla , de imi face rau
5:09 PM

Sy: bagati prea tare lucrurile in seama
5:09 PM

Sy: vedeti-va de ale voastre ,lasati lumea
5:09 PM

Sy: doar nu o sa stam sa catalogam lumea
5:09 PM

Sy: ei cu ale lor,noi cu ale noastre
5:09 PM

Sy: pana la urma si ei sunt oameni si sunt prinsi in propria prostie
5:10 PM

Sy: si rautate care este lasata de dumnezeu ca asa ia creat
5:10 PM

Sy: deci daca dumnezeu vrea raul pe aici avem asa ceva,ca asa ia creat el
5:10 PM

Nepty: eu nu stau sa analizez ce si cum . Daca vorbeste urat , stau cu gandurile mele si nici nu mai aud ; E mai rau cand miroase cate cineva de nu poti sa respiri , dar se rozolva si asta
5:10 PM

Tora: nu ma bag cu lumea ..dar, nu este usor intre ei , ma refer in aglomeratie , nu ai cum sa eviti asta
5:10 PM

Sy: ce sa spunem noi
5:10 PM

Nepty: daca te gandesti putin , lumea asa a fost din totdeauna
5:11 PM

Tora: vor ajunge si ei in final bine
5:11 PM

Sy: da
5:11 PM

Sy: este lumea lor pana la urma,noi suntem in plus
5:11 PM

Nepty: am inceput sa ma bucur cand imi spune cineva ca sunt ciudata 😂
5:12 PM

Nepty: poate daca ies tot mai multi intraterani , daca vor creste si copii si vor constientiza ... mai moare magarul ...mai piere si samarul ...lasa ca se indreapta lumea asta
5:13 PM

Sy: de indreptat se indreapta ea candva,ca vine biciul si nu are incotro
5:14 PM

Sy: acum fiecare cu ale lui
5:14 PM

Nepty: avem timp sa si slabim pana la ce greutate vrem 😂
5:14 PM

Tora: mai da SY cu ei de pamant 😂 o scoatem noi la iveala
5:14 PM

Sy: da 😂
5:15 PM

Tora: ii zgaltie asa ..cat sa le sara fulgii😂
5:15 PM

Nepty: aoleuuuu 😂 daca iti activezi tu vre-un bici 😂 mi-e mila cand oi da cu el 😂
5:15 PM

Sy: si asa ce se petrece acum este rau
5:16 PM

Tora: mie nu imi este mila
5:16 PM

Sy: dar depinde de ei cum interpreteaza ce li se intampla acum
5:16 PM

Nepty: mie da
5:16 PM

Nepty: ca n-au minte
5:16 PM

Sy: nu este prea placut ce li se intampla nici acum
5:16 PM

Sy: mai mult de atat nici nu vad cum i.as pedepsi
5:16 PM

Sy: va dati seama ca nu este prea ok sa ma spele pe mine pe la c... cand am eu chef ,ca simt orice fac eu 😂
5:17 PM

Sy: mai si rad cu baietii ca si ei sunt patiti si ma mai fac nasparloasa 😂
5:17 PM

Tora: cine stie ce metode ai , ca sigur ai ..toate merg pana la un punct si iar incep scuturatile
5:17 PM

Nepty: 😂
5:17 PM

Sy: plus durerile de maini si picioare
5:18 PM

Sy: si ce mananc eu
5:18 PM

Sy: ca simt tot ce simt eu,
5:18 PM

Sy: asa este facuta treaba asta
5:18 PM

Sy: pedeapsa maxima
5:18 PM

Nepty: si ai o gramada de dureri ... nu gluma
5:19 PM

Sy: da
5:19 PM

Sy: azi noapte ma durea o mana
5:19 PM

Tora: ce m-au durut pe mine mainile si spatele de ieri ,ca nu stiam ce sa mai fac , am facut baie fierbinte si m-am dat cu banana , dar pe spate nu am putut
5:19 PM

Sy: la ora 1 eu luam aspirina sa ma lase sa dorm
5:19 PM

Nepty: 😂 sa fi stiut Dumnezeu ce il astrapta 😂 sa vezi ce viata buna iti randuia 😂
5:19 PM

Sy: pai am zis zis,confortul meu este confortul tuturor
5:20 PM

Nepty: asteapta*
5:20 PM

Tora: pe mine degetul mare de mana dreapta zici ca-l taie de acolo asa dureri mari
5:20 PM

Sy: daca eu sufar de ceva toata lumea sufera
5:20 PM

Sy: sunt plina de reumatism
5:20 PM

Tora: si eu te urme, eu am si artrita ..
5:21 PM

Tora: urmez
5:21 PM

Nepty: lasa ca dorm eu si pentru voi , dorm cu pat cu tot 😂
5:22 PM

Sy: 😂
5:22 PM

Tora: 😂
5:22 PM

Sy: eu va las 5 minute,merg sa imi fac mancarea 🙂
5:22 PM

           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu