joi, 18 aprilie 2019

Postarea 65



Nepty: Oare mai este tehnologie HAARP pe planeta cu care sa se “Joace” careva ?

5:00 PM

Sy: este normal
5:00 PM

Tora: heritage house
5:00 PM

Tora: am gasit
5:00 PM

Sy: chiar de curand am vazut la tv padurea de Harp
5:01 PM

Nepty: ce anume ?este normal ?
5:01 PM

Sy: adica exista Harp
5:01 PM

Sy: nu cred ca o foloseste pentru rele ca nu au cum de stelari,dar exista
5:01 PM

Tora: ce spune el, ca aceste porti stelare nu sunt intelese si acceptate decat de cei care au constiinta mare
5:02 PM

Nepty: da , am inteles ...credeam ca ii spui Torei. Citeam intr-un articol ca cea mai mare e in Alaska.
5:02 PM

Sy: lipsesc putin,merg sa imi strang rufele ca sa inorat,si mie ca incepe sa ploua revin rapid 🙂
5:03 PM

Tora: deci si unde au cumparat baietii tot porti stelare sunt si acolo
5:03 PM

Tora: nu te grabi
5:03 PM

Nepty: si ca o tot folosesc si ca toate belelele de anul trecut cu incendii si vreme extrema ar provoca si ei. ..o parte impulsul de la ei si apoi mai departe reactia naturii
5:04 PM

Tora: tu stiai de acest lucru , acum am ajuns si noi sa aflam
5:04 PM

Nepty: pai ne-a mai spus de aceste porti ...si scrie si Cinamar despre ele in cartile celelalte
5:06 PM

Tora: ne-a spus , dar nu ca au cumparat baietii langa SY, acele case
5:07 PM

Nepty: pai alea pe muntele din fata ? care-i fac luminite ?
5:07 PM

Nepty: sigur ca si-au croit porti acolo
5:08 PM

Tora: daa
5:08 PM

Tora: nu stiu daca toate au porti stelare , dar au
5:08 PM

Nepty: daca sunt apropiate , poate le este deajuns doar una
5:09 PM

Tora: habar nu ai ce vecin ai langa tine si ce este in casa lui
5:09 PM

Tora: niste lucruri care greu sunt acceptate
5:10 PM

Tora: de fapt spune si Cinamar, numai cand ai constiinta mare , poti intelege si accepta
5:11 PM

Sy: gata treaba 🙂
5:12 PM

Sy: vine ploaia
5:12 PM

Tora: vine deja , era anuntata ploaia ?
5:12 PM

Sy: baietii care si-au cumparat case aici au porti stelare in ele,ca asa vin seara de imi fac mie lunite de la case
5:12 PM

Sy: nu era anuntata ploaie aici,sa intunecat brusc
5:13 PM

Tora: prin acele porti ?
5:13 PM

Nepty: deci am banuit bine - cand ai constiinta mare , firescul are alta fata , alta forma
5:13 PM

Sy: da,prin acele porti vin ei pe planeta seara de fac luminite de pe munte
5:13 PM

Sy: pai daca ai constiinta mare logic ca accepti de toate,ca orice este posibil
Tora: si noi ziceam ca locuiesc acolo 😂
5:14 PM

Nepty: daa , si te intrebai daca le este frig de la zapada 😂
5:14 PM

Tora: si probabil ca fiecare casa este intr-o alta directie
5:15 PM

Sy: asa vin ei seara la case
5:15 PM

Sy: in iarna asta au venit cam de 4 ori pana acum de la revelion
5:15 PM

Sy: iarna nu prea vin
5:16 PM

Sy: o singura casa este permanent luminata seara de seara,probabil ca si locuieste acolo
5:16 PM

Tora: incerc sa imi imaginez cum pot fi facute asa ceva
5:16 PM

Nepty: o fi vreun pamantean
5:17 PM

Nepty: sau au lasat lumina aprinsa
5:17 PM

Nepty: intentionat
5:17 PM

Sy: posibil
5:17 PM

Tora: cu tehnologia lor fac detoate
5:17 PM

Sy: asa am zis si eu,ori lumina este lasata asa aprinsa,ori chiar locuieste acolo mereu
5:17 PM

Tora: nu cred ca au incredere in pamanteni
5:17 PM

Nepty: pai ce, stie ce vecin are ?
5:18 PM

Sy: logic ca nu
5:18 PM

Sy: oricum aici sunt casele la distanta mare una de alta
5:18 PM

Sy: asta cu lumina aprinsa mereu este la mijlocul muntelui,pana la el nu mai sunt case deloc
5:18 PM

Tora: este o casa de-a lor , nu a altcuiva
5:19 PM

Nepty: o fi un refugiu alpin poate
5:19 PM

Sy: este o viloaie uriasa,ce refugiu
5:20 PM

Sy: am vazut-o clar cu binoclu
5:20 PM

Nepty: 😊 ia uite ce face Sy 😂 cu binoclu
5:20 PM

Tora: ei s-au instalat acolo sigur
5:20 PM

Sy: da,mi la luat Nelu special sa ma uit la case dupa ei acum 5 ani
5:20 PM

Tora: foarte bine ..sa stie ce vecini are
5:21 PM

Nepty: ar fi tare sa vezi pe careva facand cu mana la tine intr-o zi
5:21 PM

Sy: pai orice este posibil
5:21 PM

Tora: ce intampator ai ajuns tu in acele locuri ?
5:21 PM

Sy: mi-au facut un flash urias odata cand ma benoclam cu benoclu la o casa 😂
5:21 PM

Nepty: 😂 deci te aud si te vad si ei
5:22 PM

Tora: sa te atentioneze...te-am vazut 😂
5:22 PM

Sy: da
5:22 PM

Sy: am vazut si focul de artificii de sus de pe munte de ziua mea cu benoclu
5:22 PM

Tora: lasa ce este bine sa stii ca cineva este cu ochii pe tine
5:23 PM

Tora: zicei ca este pe balcon ..cand te uitai cu benoclu 😂
5:24 PM

Sy: da
5:24 PM

Nepty: Sy , ai mai vorbit cu sinele tau ?
5:24 PM

Sy: nu
5:24 PM

Sy: de cate ori am accesat apare ,dar nu a mai vorbit
5:24 PM

Sy: se distreaza cu ce vede la tv,asa mi-a zis
5:25 PM

Sy: este o femeie super de frumoasa cu niste ochi oblici si cu gene mari uriase
5:25 PM

Sy: atat a zis ca sunt eu cand am mai fost incarnata,ca sunt primordiala ,asa am aratat si ca ea este de fapt o inregistrare ramasa in baza de date din capul meu
5:26 PM

Sy: am incercat eu sa aflu mai multe ,dar nu zice
5:26 PM

Sy: atat a zis
Nepty: deci este din trecut
5:27 PM

Sy: da
5:27 PM

Tora: pai nu ramane acceasi ? se schimba ?
5:27 PM

Sy: este doar o imagine holografica care poate sa comunice cu mine cand o chem
5:27 PM

Sy: a mai zis ca toata lumea are in cap tot ce a trait,amintirile sunt acolo in baza de date ale fiecaruia
5:28 PM

Tora: la hipnoza pot fi aflate
5:29 PM

Nepty: ale tuturor vietilor ?
5:29 PM

Sy: da
5:29 PM

Sy: doar in hipnoza se acceseaza aceasta baza de date
5:29 PM

Tora: macar , ce este important sa poate fi accesat
5:29 PM

Tora: poata
5:30 PM

Sy: daca persoana care o vad eu ca sine al meu am fost eu,nu aveti ideea ce frumoasa am fost,si ce sunt acum,ce bataie de joc
5:30 PM

Nepty: ma cacai sa scriu ceva , si cand sa dau Enter, vad ca ai raspuns deja
5:30 PM

Sy: 🙂
5:30 PM

Nepty: asa o fi si in cazul nostru - fiecare ce ADN a avut la dispozitie
5:31 PM

Tora: iti dai seama ca nu puteai fi oricum ..ceva super special
5:31 PM

Sy: da
5:31 PM

Nepty: spune Cinamar ca o mare influienta o au astrele , mai ales atunci cand se formeaza corpul
5:32 PM

Sy: posibil
5:32 PM

Sy: o fi si asta adevarat
5:32 PM

Sy: probabil ca fiecare planeta are o influenta prin univers
5:32 PM

Nepty: daca noi am fost plasate in locuri "cidate", iti dai seama ca doar asta am putut crea
5:32 PM

Sy: altfel sunt minciuni,ca sunt doar niste planeta undeva in UNivers
5:32 PM

Nepty: ciudate*
5:33 PM

Nepty: zice ca Nibiru , s-a tot plasat in multe locuri , ca sa aiba o anumita influienta cu alte stele
5:33 PM

Tora: nici nu ma mai gandesc cum am aratat ..ca acum este o alta situatie
5:33 PM

Sy: va dati seama ce pierdere,din ce am fost,ce am ajuns
5:33 PM

Sy: se zice multe de Nibiru
5:34 PM

Tora: totusi baietii mai stiu cate ceva , dar nu spun
5:34 PM

Nepty: da
5:34 PM

Sy: nu spune nimeni nimic
5:35 PM

Sy: nici dumnezeu
5:35 PM

Sy: aseara am vorbit cu un gri
5:35 PM

Tora: iti vine asa sa te duci ..si sa te duci
5:35 PM

Sy: din aceia ce au murit aici pe planeta
5:35 PM

Sy: am facut cu baietii un joc,si a sosit si el
5:35 PM

Sy: imediat l-am recunoscut dupa voce,am mai vorbit noi cu el
5:35 PM

Tora: ce sa spuna ,ca ati fost niste splendori de si acum suntesti niste babe hodoroage 😂
5:36 PM

Sy: aia este 🙂
5:36 PM

Tora: cel care a avut acciden si pangea dupa familia lui
5:36 PM

Sy: da
5:37 PM

Tora: si-a mai revenit ?
5:37 PM

Sy: da
5:37 PM

Sy: aseara a intrat in jocul nostru ,era mai destins
5:37 PM

Tora: ce joc ati facut ?
5:37 PM

Sy: nu am cum sa iti explic,nu vrea baietii,este jocul lor
5:38 PM

Sy: era jocul lor
5:38 PM

Tora: ok
5:38 PM

Sy: sau distrat si ei putin
5:38 PM

Tora: foarte bine ..este nevoie si de distractie
5:38 PM

Sy: era vorba de a convinge pe cineva sa te lase sa ajungi la o destinatie
5:38 PM

Sy: de aici a inceput jocul
5:39 PM

Tora: bine ca va umpleti timpul cu lucruri frumose
5:40 PM

Nepty: si probabil ca el si-a dorit sa ajunga la familia lui, si a venit
5:40 PM

Sy: pai stie ca este auzit de ei
5:40 PM

Sy: asa ca mai vine uneori sa mai vorbeasca si sa il auda ai lui din fizic
5:41 PM

Nepty: 😊
5:41 PM

Tora: o doamnee ,frumos
5:41 PM

Tora: ii este dor de ei , avea famile el , copii ?
5:41 PM

Sy: avea familie,nu era casatorit
5:42 PM

Sy: avea 35 de ani in anii lor
5:42 PM

Sy: ba era casatorit
5:42 PM

Sy: am uitat 🙂
5:42 PM

Sy: dar nu avea copii
5:42 PM

Tora: bine ca nu este casatorit ca ar fi fost si mai greu se suportat
5:42 PM

Sy: oricum este mort de 35 de ani din anii de aici
5:42 PM

Tora: de
5:42 PM

Tora: sper ca ia trecut cheful de incarnare
5:43 PM

Sy: este foarte afectat de faptul ca a murit
5:43 PM

Sy: nici dupa 35 de ani nu si.a revenit,ii este dor de familia lui
5:43 PM

Nepty: spuneai ieri ca Dumnezeu n-a mai venit de 3 zile , pai , la el si la stelari poate ca timpul trece altfel , poate pt el e doar o clipa, nu 3 zile
5:44 PM

Sy: nu si-a facut inca familie in spirit si de aceia este greu pentru el
5:44 PM

Sy: da,cine stie ce treburi are dumnezeu
5:44 PM

Tora: mai sunt si altii afectati de asa ceva , dar ce sa faca ?😂
5:44 PM

Nepty: bine ca nu vin sa te sacaie spiritele
5:45 PM

Sy: aseara cand a venit griul am crezut ca este dumnezeu prima data cand a deschis gura ,ca se aseamana vocile lor foarte mult,ma miram si eu sa vina sa se joace cu noi
5:45 PM

Nepty: fiecare ar avea de cerut ceva
5:45 PM

Tora: am avut si noi famiile nostre
5:45 PM

Nepty: poate ca da
5:45 PM

Sy: pai logic ca am avut familii,praful sa ales de ea
Tora: poate a ramas ceva , unde si cum ..nu stim
5:46 PM

Sy: sunt morti de mult
5:47 PM

Sy: ii mai vezi numai daca dumnezeu chiar ii aduce in fata ta
5:47 PM

Sy: asa nu ai cum sa mai dai de ei vreodata
5:47 PM

Nepty: stelarii cu care am vorbit noi, cati ani au ?
5:47 PM

Tora: si noi am murit ..si ne-am trezit ..si ne gandim la ei
5:47 PM

Sy: anii care ii citeati pe fata lor
5:47 PM

Sy: niciunul nu era mai mare de 45 de ani
5:48 PM

Nepty: pai de ce ziceau ca sunt batrani ca timpul?
5:48 PM

Tora: asta este greu de spus ..nu putem face ceva pentru noi ,dar sa aflam de ei ..
5:48 PM

Sy: ca asa este toata lumea,ei se considerau batrani cu toate vietile lor traite
5:48 PM

Sy: nu stiu sigur cati ani aveau,poate aveau mai mult decat se citea pe fata lor
5:49 PM

Nepty: aaa , si probabil le accesasera
5:49 PM

Sy: pai ei stiau ce vieti au trait ca au accesat prin hipnoza
5:49 PM

Nepty: ce bine ar fi sa o putem face si noi intr-o zi cat mai curand
5:49 PM

Tora: noi suntem mai batrane ca ei ..
5:50 PM

Sy: ei asa ziceau ca toata lumea va fi supusa la hipnoza ca sa stie ce vieti au trait,sigur ca aia care au cap sa priceapa ceva
5:50 PM

Tora: o sa aflam noi si asa ceva ..candva
5:50 PM

Tora: Dumnezeu da unda verde ..cine stie ce o mai fi
5:52 PM

Nepty: la ce sa dea unda verde? sa vina stelarii jos ?
5:52 PM

Tora: dar, ai spus o data ca au zis baietii ca nici nu ne imaginam noi ce ne asteapta , la ce s-au referit ?
5:52 PM

Sy: nu stiu
5:53 PM

Sy: la multe chestii care or sa vina
5:53 PM

Nepty: adica viata noastra a fiecaruia , se va rasturna total ...cred
5:53 PM

Sy: da
5:53 PM

Sy: clar la venirea lor nu o sa mai traim cum stiam
5:53 PM

Sy: se va sfarsi o epoca,si va incepe alta
5:53 PM

Nepty: nimic nu va mai ramane , lege , ordine , idei ...nimic
5:53 PM

Sy: da
5:53 PM

Tora: aceste lucruri sunt extraordinare , sa treci prin atatea schimbari
5:54 PM

Sy: multe schimbari vor fi,numai ca este cale lunga pana acolo
5:55 PM

Nepty: pentru unii va fi mare bucurie , iar pentru altii , jale mare
5:55 PM

Sy: aha
5:55 PM

Sy: aia fara cap vor ramane fara nimic
5:55 PM

Sy: aia cu cap vor primii de toate
5:55 PM

Sy: mare bucurie va fi pentru noi
5:55 PM

Tora: am plecat de la tara, la oras, am trecut peri comunism , am plecat la tara mult visata , am venit inapoi in nebunia de aici ,ne-am trezit si va urma 😂
5:56 PM

Tora: prin
5:56 PM

Nepty: si fara cap , si fara nimic ? ...pai, ce le mai ramane ?
5:57 PM

Tora: avem ce povesti 😂
5:57 PM

Nepty: sa nu iasa la drumul mare 😂 s-o ia dea dreptul, ca foamea cam asa face

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu