vineri, 12 aprilie 2019

Postarea 60


Tora: am inteles eu bine si animalele sunt nafastuite ?
4:34 PM

Sy: totul
4:35 PM

Tora: au si ele iad ?
4:35 PM

Sy: nu
4:35 PM

Tora: spiritele lor traiesc alaturi de spiritele umane ?
4:36 PM

Sy: nu stiu
4:37 PM

Tora: sau, au locuri separate ?
4:37 PM

Sy: cred ca au locul lor special
4:37 PM

Sy: In Dacota America ninge acum,viscol
4:38 PM

Tora: iti dai seama, primavara in plin si ninge, sa dat vremea peste cap
4:39 PM

Sy: da
4:39 PM

Tora: si cum este evolutia animalelor , ca spirit , cand ajung de trec toate vamile ,devin umani ?
4:40 PM

Sy: nu stiu
4:40 PM

Sy: probabil
4:40 PM

Sy: oricum cand am intrebat daca sunt spirite animale mi sa spus ca nu,sunt oameni toti,chiar daca sunt intrupati animale sau pasari,sau iarba ,etc
4:41 PM

Sy: toate spiritele sunt om
4:41 PM

Tora: credeam ca am inimerit un subiect care l-ai vorbit cu baietii..
4:42 PM

Sy: pai nu au voie sa imi spuna chiar tot
4:42 PM

Sy: probabil cu timpul
4:42 PM

Tora: aoleuu , deci toate sunt spirite umane
4:42 PM

Sy: si stiti ca v-am spus ca eu nu am voie sa intreb,trebuie sa imi spuna ei
4:42 PM

Tora: daa, asa este
4:43 PM

Tora: dar stiind ca mai ai o multime de subiecte vorbite incercam sa mai aflam ce ati vorbit
4:43 PM

Sy: da
4:44 PM

Tora: poate iti mai amintesti tu
4:44 PM

Sy: nu am aprofundat prea mult subiectele ca nu vor sa imi spuna mai multe
4:44 PM

Tora: ai mai spus ca ati vorbit de Univers , poti sa spui ceva ?
4:45 PM

Sy: pai ce sa mai zic
4:45 PM

Sy: am zis ce stiam
4:45 PM

Tora: imi amintesc ca am citit de moartea clinica si o tipa, care fusese in moarte clinica spunea ca in momentul cand se uita spre pamant vedea negru ..negru
4:47 PM

Sy: cine stie ce i sa aratat
4:47 PM

Sy: faza cu moartea clinica este ca sa se aduca info aici,nu ca au murit si sau intors,special le face asa ca sa aduca info cand se trezesc
4:48 PM

Tora: acum mai stiind cate putin ,ma gandesc , ca poate datotita energiilor negative existente ,poate de aici se vedea asa
4:48 PM

Sy: e na
4:48 PM

Sy: nici vorba
4:48 PM

Sy: energiile nu se vad
4:48 PM

Tora: sau poate datorita carantinei existente
4:48 PM

Sy: carantina inseamna ca nu ai voie sa pleci de aici in alta parte
4:48 PM

Tora: sau poate o fi vazut si ea cum am vazut si visat cum era pamantul negru ca smoala, fara pic de verdeata
4:50 PM

Sy: poate asa a fost pamantul candva
4:50 PM

Sy: ca visele sunt amintiri nu prevestiri
4:50 PM

Sy: de fapt a fost inainte sa fie teraformat,asa cum zici tu ca l-ai visat
4:51 PM

Tora: am vazut o imagine frumosa pe fb. un pat imens unde statea o tipa , frumoasa foc , si se uita pe o revista.. patul era situat intre stele ..si mangaia cate-o stea
4:52 PM

Sy: 🙂
4:52 PM

Tora: inainte de terraformare ? asa de mult timp ..de la inceputuri ,cand o fi fost creat
4:53 PM

Sy: da
4:53 PM

Sy: nu este asa batran pamantul
4:53 PM

Tora: pai sa fi fost si eu existenta in aceea perioada ?
4:53 PM

Sy: deci daca ai fost pe aici atunci in vizita poti avea amintiri
4:54 PM

Tora: cam cat are pamantul ca vechime ?
4:54 PM

Sy: nu stiu
4:55 PM

Sy: multe milioane de ani
4:55 PM

Sy: la inceput a fost o stanca fara nimic,pana cand a fost teraformat
4:55 PM

Tora: inseamna ca am si eu milioane de ani ..vai de anii nostri
4:56 PM

Sy: degeaba ai milioane de ani,de fapt pentru mintea ta ,si a noastra ,ca este valabil la toti este ca ai anii stiuti aici
4:56 PM

Tora: sa sti ca am mai visat un munte tot negru, din care curgea apa ca smoala de neagra
4:56 PM

Sy: lipsesc 2 min
4:57 PM

Tora: asa este , dar te minunezi ca fiind asa batrani nu stim nimic , suntem ca la gradinita ,poate nici acolo
4:58 PM

Sy: pai daca ti se sterge mintea mereu ce sa sti
Tora: asta este mare problema , ca esti prost mereu
5:04 PM

Sy: pai asa vrea dumnezeu
5:04 PM

Sy: suntem prosti pana cand toti de pe planeta avem aceiasi constiinta
5:05 PM

Sy: adica mori si esti sters pana cand toti vor fi evoluati
5:05 PM

Tora: acum ,ca esti tu si spui niste lucruri ,ca altfel nu cred ca ar stii oamenii
5:05 PM

Sy: pai de unde sa stie
5:05 PM

Sy: crezi ca stie cineva care sa trezit acum ca va murii oricum?
5:06 PM

Sy: ca nu conteaza ca te-ai trezit tot mori
5:06 PM

Tora: si atunci nu mai mori daca toti au aceeasi constiinta ?
5:06 PM

Sy: cine stie aceste lucruri,te asigur ca nimeni
5:06 PM

Sy: mori si cand au toti aceiasi constiinta
5:06 PM

Tora: sunt convinsa ca nu stie nimeni
5:06 PM

Sy: ce crezi ca stelarii care sunt super evoluati nu mor?
5:06 PM

Sy: toata lumea moare
5:06 PM

Tora: mai degraba nu se vrea evolutie
5:07 PM

Sy: pai se vrea
5:07 PM

Sy: stelarii sunt evoluati rau de tot ,dar tot mor
5:07 PM

Tora: daca mori mereu , te sterge mereu ..
5:08 PM

Sy: da
5:08 PM

Sy: asa a fost si asa va fi mereu
5:08 PM

Sy: nu ai viata mai mult sa zice de 100 de ani
5:08 PM

Tora: pai sa-i lase ca sunt super dotati pot face o multime de lucruri importante in Universuri
5:08 PM

Sy: asa a creat dumnezeu corpurile sa tina pana mor de batraneste,sau boli
5:08 PM

Sy: cine sa ii lase ?
5:09 PM

Sy: am zis clar ca dumnezeu nu are cum sa de-a viata vesnica
5:09 PM

Sy: nu poate
5:09 PM

Sy: nu a creat corpuri care sa tina mai mult de 130 de ani
5:09 PM

Tora: o sa-i lasi tu ..
5:09 PM

Sy: pai vedem
5:09 PM

Tora: am vazut doi batrani sot ,sotie ,ea 92 de ani si el 94 de ani ,cred ca au fost dansatori la viata lor , sa vezi ce dans au tres ..de nu iti venea a crede ca pot face asa ceva la varsta lor
5:11 PM

Sy: am vazut si eu clipul
5:11 PM

Tora: ai vazut deci ..
5:12 PM

Tora: sap. trecuta am fost la plafar si vine un tip batran , dar nu m-am gandit ca are peste 90 de ani , are grija de sotia lui ca are Alzamar
5:13 PM

Sy: aha
5:13 PM

Tora: avea toti dinti in gura ,dintii lui ..de necrezut
5:13 PM

Sy: mai sunt unii traiti bine
5:14 PM

Tora: ne-a aratat dantura lui..
5:14 PM

Sy: o fi fost medic la viata lui
5:14 PM

Sy: sau profesor
5:15 PM

Sy: in orice caz nu muncitor
5:15 PM

Tora: nu stiu ce a fost ..dar arata foarte bine si auzea foarte bine, vedea fara ochelari ..ce sa zic te uitai si nu iti venea a crede
5:16 PM

Sy: mai sunt unii asa
5:16 PM

Tora: si aveam atatea informatii de aici ..si tot m-am uitat la el 😂
5:16 PM

Sy: dar sunt rari
5:16 PM

Tora: ai draptate foarte frumos ,era scolit bine
5:17 PM

Sy: poate este pe lista sa ramana
5:17 PM

Tora: nici nu poti sa-i spui mosul
5:17 PM

Sy: trebuie sa ramana din toate categoriile de varsta
5:17 PM

Tora: am inteles ..el avea grija de sotia lui si nu o facea cu greutate , spunea ca s-au inteles foarte bine si trebuie sa se uite dupa ea
5:19 PM

Tora: ce ma uimit ca el a intrat in vorba cu mine si mi-a spus o multime despre ei
5:19 PM

Tora: ca vanzatoarea zice ..eu habar nu aveam ce spuneti acum ..
5:20 PM

Sy: aha
5:20 PM

Tora: si eu s-o imbunez ii zic ..pai eu sunt mai baba si de aceea imi spune
5:20 PM

Sy: 🙂
5:21 PM

Tora: mai am ceva sa-ti arat ,nu cred ca este adevarat , dar macar ca visez frumos 😂
5:21 PM

Tora: https://prepareforchange.net/2019/04/09/...
5:22 PM

Tora: pun si traducerea ?
5:22 PM

Sy: nu
5:23 PM

Sy: spune tu in cuvintele tale ce spune
5:23 PM

Sy: pe scurt
5:23 PM

Tora: vai sunt niste paturi stelare care spun ei vor beneficia cei de aici
5:24 PM

Tora: unde se pot vindeca tot felul de boli
5:24 PM

Sy: aha
5:24 PM

Tora: se poate intinerii
5:24 PM

Sy: si mie dumnezeu mi-a spus ca nu aduc deloc tehnologii
5:24 PM

Tora: si toate acestea intr-un timp foarte scurt
5:25 PM

Sy: ei cica vin sa ne ajute sa evoluam,nu sa ne aduca ceva
5:25 PM

Sy: minciuni mari de tot,ca tot ce spune mesagerul stelar in mesajele canalizate
5:25 PM

Tora: macar deschide linkul sa vezi acele paturi
5:25 PM

Tora: zici ca esti pe nave
5:25 PM

Sy: pai pe nave sunt
5:26 PM

Sy: doar nu sunt aduse jos
5:26 PM

Sy: vedem ce va fi
5:26 PM

Sy: dumnezeu a zis ca nu vin cu tehnologii
5:26 PM

Sy: asa ca eu il cred
5:26 PM

Tora: asta am spus de la inceput ,ca nu cred ca sunt adevarate
5:27 PM

Sy: a zis ca vin sa ne ajute sa facem ordine aici,nu sa ne aduca ei ceva noua
5:27 PM

Tora: doar sa vizezi la ceva deosebit
5:27 PM

Tora: am inteles asta ..pacat ,cand ai asa tehnologii sa nu poata beneficia si altii de ele
5:27 PM

Sy: pai ce sa faca sa vina sa lucreze stelarii aici la noi?
5:28 PM

Sy: eu nu cred pana nu vad asta
5:28 PM

Tora: nu sa instruiasca din cei de aici
5:28 PM

Tora: nu sa lucreze ei pentru noi
5:29 PM

Sy: pai pana ii instrueste mai mor milioane
5:29 PM

Sy: vedem
5:29 PM

Tora: ca s-o gasi si cineva care poate manevra asa tehnologii
5:30 PM

Sy: omul in niciun caz neinvatat
5:30 PM

Tora: eu, una nu ma gandesc la palate, case sau cine stie ce averi ,dar ca sa scap de dureri de piciore sau alte belele sincer vorbind ma gandesc
5:31 PM

Sy: si eu cu inima
5:31 PM

Sy: dar mi sa spus ca nu vin cu tehnologii la noi
5:31 PM

Sy: vin doar cu invataturi
5:31 PM

Tora: si tu cu ale tale ..si tehnologia sa intanzi mana ..este greu de crezut
5:32 PM

Tora: asta este , poate in timp se mai schimba cate ceva
            Tora: ati mai vorbit ceva ?
5:37 PM

Tora: sau cu cei de la tv.?
5:38 PM

Sy: nimic nou astazi
5:38 PM

Sy: am vorbit de toate,dar nimic nou
5:38 PM

Sy: ma distrez acum cu concurentii de la emisiunea ce spun romanii
5:39 PM

Sy: tot zuze sunt si astea invitate astazi
5:39 PM

Sy: au zis ca nu cred
5:39 PM

Tora: sa nu creada ,ca o sa vada ele ,ce nu au vazut
5:40 PM

Sy: Cabral chiar a zis,ca daca a zis el ca crede,poate se ia dupa el,dar toti zic ca nu cred
5:40 PM

Tora: sunt asteptate cu carnati pe gard 😂
5:40 PM

Tora: uite vezi cineva cu intentii super bune ,vede si el ce este in jurul lui
5:41 PM

Tora: Cabal asta este mulatru ?
5:41 PM

Nepty: deci nu m-am inselat cand am spus ca asta este parerea mea. Oamenii PREFERA sa nu creada
5:41 PM

Sy: da
5:42 PM

Sy: chiar asa toti sa nu creada
5:42 PM

Tora: ce credeai ca vor crede ce se spune ?
5:42 PM

Sy: numai cantaretii si actorii cred
5:42 PM

Nepty: citeam si in cartea lui Cinamar , despre cei ce prefera sa creada ca pamantul este PLAT
5:42 PM

Sy: bine cu ani in urma sa zis ca ei sunt alesi
5:42 PM

Nepty: deci este clar ca lumea involueaza
5:42 PM

Sy: pai daca preferi sa crezi ca pamantul este plat chiar nu ai cap
5:43 PM

Tora: deci se stia de atunci cum vor evolua lucrurile
5:43 PM

Nepty: pai sunt imems de multi cica
5:43 PM

Tora: nu a dat un procentaj ca sa nu influenteze
5:43 PM

Tora: dar pesemne ca sunt peste 95%
5:44 PM

Tora: daca nu mai mult
5:44 PM

Sy: nu esti prost daca crezi ca pamantul este plat,esti maxim de prost,ca aia din filmuletele alea de pe net
5:44 PM

Nepty: si mie nu imi venea sa cred ca oamenii din acele filme sunt chiar asa ...
5:45 PM

Nepty: dar i-am si intalnit acum
5:45 PM

Sy: uite ca exista si legume
5:45 PM

Tora: eu am vazut la tara, si era dim. inca inoptat , nava sus pe cer ,nimeni nu a ridicat capul sa se uite ..unul nu a ridicat
5:46 PM

Nepty: zice ca ei nu-si au locul pe planeta, ca nu vor putea sa ramana
5:46 PM

Sy: ce sa faca dumnezeu cu ei ?
5:46 PM

Sy: sunt prea prosti
5:46 PM

Nepty: nu-ti vine sa crezi ...cate dovezi au , si se intorc inapoi cu 500 de ani
5:47 PM

Nepty: muuuulte "minuni" se mai petrec si sunt de vazut in zilele noastre
5:48 PM

Nepty: ce or crede oare ca se aude in mintea lor ?
5:49 PM

Sy: pai aud,si spun clar ca nu cred
5:49 PM

Sy: sunt optuzi
5:49 PM

Sy: spune ca nu ii intereseaza
5:49 PM

Nepty: bine , dar ce cred ? care e parerea lor?
5:50 PM

Sy: deci aud si simt tot,si tot nu cred
5:50 PM

Nepty: asta cum se chiama ???????
5:50 PM

Sy: parerea celor ce au vorbit sa zicem aici la tv,este ca nu cred ce aud
5:50 PM

Tora: nu ii intereseaza nici unde ajung dupa ce mor ?
5:50 PM

Sy: capul lor este plin de vorbe si ei nimic
5:50 PM

Sy: uite o tata acum acum zice ca nu o intereseaza unde ajunge dupa ce moare
5:51 PM

Tora: ca poate de frica mai le vine mintea la cap
5:51 PM

Sy: nu au nici frica
5:51 PM

Tora: pe bune ..isi merita soarta cu varf si indesat
5:51 PM

Sy: cica eu sa am frica 🙂
5:51 PM

Sy: cica eu sa am frica ca sunt naspa si ii nasparlesc
5:52 PM

Sy: 😂
5:52 PM

Tora: numai ca noi depindem de ei
5:52 PM

Sy: discuta cu mine acum o tanti de la tv 😂
5:52 PM

Nepty: toti cred ca scapa de greul lumii asteia cand ii iarta Dumnezseu si mor
5:52 PM

Tora: vorbeste cu ea ..
5:52 PM

Sy: da,sa astepte
5:52 PM

Nepty: 😂 sa astepte
5:52 PM

Tora: nici nu merita bagati in seama
5:53 PM

Sy: da
5:53 PM

Tora: nu degeaba ,nu se uita nimeni la noi
5:53 PM

Nepty: saracutii ...unde nu e cap , ce sa astepti ?
5:54 PM

Sy: logic
5:54 PM

Nepty: auzi .............pamantul plat
5:54 PM

Tora: si ne cred ..prostii ,prostilor
5:54 PM

Nepty: nici in visele urate nu mi-as fi imaginat asa ceva
5:54 PM

Tora: dar, ce sa facem ca trebuie sa stam dupa ei
5:54 PM

Sy: pai daca in 2019 zici ca pamantul este plat esti mort ingropat si cu parastas facut de prost ce esti
5:55 PM

Tora: ca depindem de ei ..
5:55 PM

Tora: in afara de cum sa faca bani indiferent in ce conditii, cum sa se imbrace, cum sa fue nu au nimic in cap
5:56 PM

Nepty: uite asa intelegem , pas cu pas , de ce nu intervine Dumnezeu , de ce nu vin stelarii si au pretentia pe care o au cu privitul....si tot asa
5:56 PM

Tora: daca spui acum de Cinamar ,habar nu au
5:56 PM

Tora: daa, dar si ei vor murii si stelarii
5:57 PM

Sy: stai asa ca au zis ca nu stiu cine este Cinamar
5:57 PM

Nepty: si ce daca scrie Cinamar ....e o prostie sa ia banii. Nu crede nimeni
5:57 PM

Tora: ai vazut ..nu stiu
5:57 PM

Nepty: asa spun
5:57 PM

Sy: Cinamar a ales sa spuna ceva sub titlul de sf,uite asa se dau info
5:58 PM

Tora: Dumnezeu este dumnezeu , asta este
5:58 PM

Tora: ai vazut asa ii face sa inteleaga sa accepte
5:59 PM

Tora: daca se da drep sfinti ii crede
           
           
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu