vineri, 12 aprilie 2019

Postarea 61


Tora: si deci in mesajul de la Federatie , spune ca Dumnezeu a spus ca timpul s-a incheiat , s-a scurs ..
Nepty: nu stiu daca e adevar , dar eu am preluat fragmente ...am mai comentat si eu , si am postat
5:06 PM

Sy: da mesaje Federatia ?
5:06 PM

Nepty: poate se mai impulsioneaza lumea
5:06 PM

Tora: pai ce impulsionare sa fie, ca nu sunt adevarate , si pe urma nu mai cred nimic
5:07 PM

Nepty: articolul e mare , dar mi s-a parut ca e prea multa vorbarie. Ce a spus Dumnezeu ...e deajuns
5:08 PM

Sy: minciuni
5:08 PM

Sy: logic ca spune de toate ,sa mai impulsioneze lumea
5:09 PM

Nepty: poate se gandeste lumea ca e timpul sa mai faca si bine , sa mai fie si draguti
5:09 PM

Sy: dar sunt minciuni
5:09 PM

Tora: asta este ..ca sunt minciuni cu carul si nu se indreapta situatia , mai degraba se irautateste
5:10 PM

Tora: ca vor spune in timp ca sunt minciuni
5:10 PM

Sy: ce vine de la ei este doar minciuna
5:10 PM

Nepty: adica... i-au cam pus in gura lui Dumnezeu cuvinte , fara ca el sa le fi rostit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu