duminicฤƒ, 7 aprilie 2019

Postarea 58


Tora: voiam sa te intreb , se respecta duminuca ca zi de la Dumnezeu ?
4:40 PM

Sy: unde ?
4:40 PM

Tora: peste tot ..aici la tine ..
4:40 PM

Sy: am zis ca noi sa respectam asta ca sa avem o zi libera de munca
4:40 PM

Sy: nu stiu daca este lasat sa nu faci nimic de la dumnezeu
4:41 PM

Tora: dar, nu ca ar fi de la Dumnezeu ?
4:41 PM

Sy: da
4:41 PM

Tora: pai sa spuna , cum doreste
4:42 PM

Sy: cine sa spuna?
4:43 PM

Tora: ca popa asa zice, dar ce spune Dumnezeu nu ?
4:43 PM

Sy: dumnezeu nu are nicio treaba cu noi
4:43 PM

Sy: lasa popa ,ca nu are nicio treaba cu popa aici
4:43 PM

Nepty: Isus zicea, ca intr-o zi , sa stam in liniste si sa ne gandim la Dumnezeu, la noi, la toate ... de aici a iesit nebunia de azi
4:43 PM

Tora: stiu asta , de aceea am intrebat ..
4:44 PM

Sy: sau lasat niste chestii in biblie,de asta se zice ca sa nu muncim dumninica
4:44 PM

Tora: Iisus ,ca este scris in biblie ..dar, nu stim daca este adevarat
4:45 PM

Sy: nu stim
4:45 PM

Sy: ideea este ca unele chestii din biblie sunt date de dumnezeu
4:45 PM

Nepty: dar chestia cu "poporul ales al evreilor"? ... are Dumnezeu asa ceva ?
4:45 PM

Sy: deci sa zicem ca si asta cu statul degeaba duminica ca cica asa a zis el
4:45 PM

Sy: pai ia ales atunci cu Isus
4:46 PM

Sy: ca sa nascut el acolo
4:46 PM

Sy: de asta cica este ales acel popor atunci
4:46 PM

Sy: ca nu mai este valabil acum
4:46 PM

Nepty: mai , mai ...si ce nebunie a iesit acum...cum respecta ei linia de sange ... o adevarata nebunie
4:47 PM

Tora: dar, ei nu cred in Isus ..un numar mic
4:47 PM

Sy: pai a fost un satuc atunci ales daca o fi adevar
4:47 PM

Sy: restul cu crezurile lor
Nepty: ei majoritatea sunt mozaici
4:48 PM

Tora: satuc de pescari
4:48 PM

Nepty: citesc Tora
4:48 PM

Tora: ce citesti ?
4:49 PM

Nepty: oricum , s-a deviat mult de la adevar , s-au raspa
4:49 PM

Sy: ideea cu Isus sa petrecut intr-un sat,restul ei stiu in ce cred
4:49 PM

Nepty: rastalmacit cuvintele
4:49 PM

Sy: de alesi ce sunt este numai razboaie pe acolo
4:49 PM

Sy: in zona aia
4:50 PM

Nepty: cineva a venit si le-a transmis Tora de care tin ei
4:50 PM

Nepty: si la mahomedani si la asiatici...sunt infinit de multe culturi si religii pe aceasta planeta
4:51 PM

Tora: toata tara este aiurea, impartiti si cu credinte aiurea
4:51 PM

Sy: fiecare sat cu religia lui ๐Ÿ™‚
4:51 PM

Nepty: parca zici ca e bibioteca vie
4:51 PM

Nepty: nu sunt aiurea ...fiecare o are pe a lui
4:51 PM

Tora: pai, toata planeta ,are la religii ,si legile lor
4:52 PM

Nepty: rau e ca omul lupta ca prostul pt ideie lui , in loc sa discute si sa aduca argumente pt credinta lui
4:52 PM

Tora: cum sa nu fie ? ca fiecare are mustele lui , ca acolo este piatra sfanta, ca dincolo este pamant sfant si tot asa
4:53 PM

Sy: ideea este ca habar nu au de ideea de dumnezeu
4:53 PM

Tora: nici nu stau sa te asculte daca vrei sa spui ceva ..
4:53 PM

Nepty: sa aiba , dar sa fie intelept si sa nu se incaiere
4:54 PM

Sy: pana si mie mi sa rastalmacit rotitele din cap cand am stat de vorba cu el,nu este deloc ce idei avem noi de el
4:54 PM

Nepty: si atunci , asta se chiama habotnicie nu credinta
4:54 PM

Tora: chiar asa, nu au treaba cu Dumnezeu, au treaba cu pietrele, cu hotarale , cu legile ..nici nu mai stii ce vor
Nepty: pai nu ai vazut ca multi nu stiu ce serbeaza la craciun? ...stiu de carnati , toba si porc taiat
4:56 PM

Tora: ai ramas uimita in urma discutiilor cu dumnezeu ?
4:56 PM

Sy: da,foarte uimita
4:56 PM

Sy: el este un geniu doar nu ce aberam noi ca ar fi
4:56 PM

Tora: pai si atunci ,asta este credinta in carnati si tobe ?
4:56 PM

Sy: pai multi habar nu au ce serbeaza de Paste si Craciun
4:57 PM

Sy: mancare si atat au in cap
4:57 PM

Tora: nu stiu cum sa spun ,dar, poate ar fi bine daca ar face ,ar da cateva ideii cum sa se poarte oamenii, ce doreste de la noi, si multe astfel de indrumari , ?
4:58 PM

Nepty: ceva s-a urmarit ; de la inchizitie au plecat o multime de nebunii. Omul de frica a asimilat multe...
4:58 PM

Sy: pai o sa le dea stelarii cand vin ,pana atunci nimic
4:59 PM

Nepty: in timp s-a pierdut frica si s-a luat de buna fiecare ideie
4:59 PM

Tora: tocmai peste ani de zile ?
4:59 PM

Nepty: asa o sa fie si la stelari, pana moare prima generatie
4:59 PM

Tora: pana vin stelarii ,macar copii sa apuce pe un drum bun
4:59 PM

Nepty: apio se impamanteneste ce dau ei
5:00 PM

Sy: cine credeti ca a implementat ideea de religie asa habotnica cum este ea acum,biserica cu inchizitia ei,cred ca ar trebui o noua inchizitie dar pentru stergerea bisericii din minte oamenilor
5:00 PM

Nepty: pai asta spun . De la inchizitie au plecat multe
5:00 PM

Tora: cum incepuse comunismul , ca nu ai voie la biserica
5:01 PM

Sy: parca vad ca stelarii vin peste 100 de ani de acum incolo,in baza ca vin ei ar cam trrebui sa facem noi ceva sa nu mai traim ca prostii de azi pe maine
5:01 PM

Nepty: lasa ca si comunismul e alta forma de nebunie umana
5:01 PM

Sy: da
5:01 PM

Sy: murea biserica in Ro daca mai era comunism 100 de ani,darama toate bisericile
5:02 PM

Tora: stai de vorba cu ei, cu baietii si sa faca un program ,ceva dupa care sa stii ce ai de facut
5:02 PM

Nepty: pai din ce imi amintesc eu , ei spuneau ca tu vei fi cunoscuta de toti...deci cam stiau ce va fi
5:03 PM

Tora: incepuse ceva in acel comunism
5:03 PM

Sy: lasa ca era bine ca darama bisericile
5:03 PM

Sy: acum la tot pasul le gasesti
5:03 PM

Sy: in loc sa faca scoli si gradinite fac biserici
5:04 PM

Nepty: dupa revolutie au rasarit ca ciupercile
5:04 PM

Tora: ideea asta cu venirea stelarilor ..este cale lunga ,cand 50 cand 100 de ani ,nici nu mai stii cum va fi
5:04 PM

Nepty: se plang ca e urat in spital si in scoli , dar zidec biserici inalte
5:04 PM

Nepty: zidesc*
5:04 PM

Sy: da,le trebuia catedrala
5:05 PM

Sy: spital mare nu facea
5:05 PM

Tora: oamenii se duc si fac donatii la biserici ,nu la spitale, nu la scoli
Nepty: pai fiecare are in cap , ca daca da o donatie , stie Dumnezeu ,si il ajuta sa traiasca mai bine
5:06 PM

Nepty: altfel.... nu dadeau un sfant
5:06 PM

Sy: posibil si asta
5:06 PM

Tora: ies cam toate pe dos
5:06 PM

Nepty: si cica ii mai iarta si din pacate, ca a facut milistenie pt casa domnului
5:06 PM

Nepty: milostenie*
5:07 PM

Tora: unde trebuie intervenit ,nu se intervine
5:07 PM

Sy: ce pretentii aveti voi de la omul fara cap?
5:07 PM

Tora: ia sa duca la usa omului si cu chitante sa ceara bani pentru spital sa vezi ca nu dau oamenii
5:07 PM

Sy: poti sa zici pana mori ca ei fac prostii,daca nu au cap tot asa or sa o tina mult si bine
5:08 PM

Nepty: fiecare e pentru el . Nu gandeste deloc
5:08 PM

Sy: nu au cap,atat,si sa spus tot despre om
5:08 PM

Nepty: da
5:08 PM

Tora: nu avem pretentii, pentru ei , dar ma gandesc la noi , ca dupa ei si peste o mie de ani tot asa vor fi
5:09 PM

Sy: pai si noi ne vedem de ale noastre si gata
5:09 PM

Sy: tu esti pensionara,iti vin banii,ce treaba ai cu lumea ?
5:09 PM

Nepty: pai ce tu mergi la biserica ?
5:09 PM

Sy: Mariana si ea curand pensionara si gata
5:10 PM

Nepty: nu o sa mai am deaface cu ce e in jur
5:10 PM

Sy: da
5:10 PM

Tora: oricum eu nu am deaface cu ei
5:10 PM

Sy: vedeti-va de ale voastre si lasati lumea
5:10 PM

Nepty: nici acum nu ma sinchisesc prea tare
5:10 PM

Tora: nici nu ma cunosc cei de la tara, zice ca sunt fata lui Mary ๐Ÿ˜‚
5:11 PM

Nepty: m-am obisnuit si chiar uneori ma distrez copios , ca ai ce vedea
5:11 PM

Sy: chiar asa
5:11 PM

Tora: si aici , nu am cu cine vorbi , nu cunosc lumea de pe scara
5:11 PM

Tora: ce vorbesc seara cu luminitele si sferele, asta este vorba mea ๐Ÿ˜‚
5:12 PM

Nepty: si chiar daca vorbesti , tu stii ce si cum , care sunt punctele cheie la ei, unde nu "umbli" ๐Ÿ˜‚
5:12 PM

Sy: cea mai mare greseala sa va faceti prieteni vecini
5:13 PM

Tora: ce spui tu acum este de copii
5:13 PM

Tora: ca doar stiu toate astea
5:14 PM

Tora: ce prieteni , cine are timp de ei , si nici nu imi place
5:14 PM

Nepty: ce sa mai poti discuta cu ei?
5:14 PM

Tora: apoi in Aus, noi am fost singuri eu cu Mary, m-am obisnuit asa de bine
5:15 PM

Sy: eu ma uit la mine cand vine pe la mine prietenii nostrii ma obosesc cu vorbaria lor inutila,nu au nimic interesant de zis si barfesc mai rau ca tatele pe sant ,imi fac capul mare,dar asa sunt ei prostuti si nimic mai mult
5:15 PM

Tora: asa este , v-am spus din fam. nu au stiut ca am venit in Ro. ,voi vedeti bine ca intru zilnic aici ..
5:16 PM

Nepty: eu atunci ma simt cum sunt dincolo , in afara lumii, doar observator cu gandurile mele si ma minunez la ce aud si vad ....
5:16 PM

Tora: cine stie cand ,sa intervina ceva
Tora: mai spune ce ai vorbit cu baietii ?
5:17 PM

Tora: sau ce a mai spus dumnezeu ?
5:18 PM

Sy: azi nu am avut cand sa mai barfim,si nici dumnzeu nu a aparut de 2 zile,o avea treaba
5:18 PM

Nepty: oare or mai fi planete cu suflete ca cele pe care le-a adus aici ? daca da, cum au evoluat aceia?
5:19 PM

Sy: mai am eu niste intrebari de pus dar vad ca nu a mai aparut de 2 zile dumnezeu
5:19 PM

Sy: nu prea vrea sa raspunda la asemenea intrebari ca si eu intreb de toate
5:19 PM

Tora: bine ca iti raspunde
5:19 PM

Sy: cica aflam cand vor venii stelarii nu spune la 2 persoane special info
5:20 PM

Tora: normal ca intrebi ..
5:20 PM

Nepty: cum 2 persoane ...pai te aude tot pamantul si mai departye
5:20 PM

Sy: pai asa cica,sa nu spuna la 2 persoane ,adica voua aici ca stie si el ca astia de pe aici nu prea este sigur el ca baga la cap ceva din ce se aude
5:21 PM

Nepty: noi chiar ca nu te auzim . Stim doar ce ai tu vreme sa povestesti
5:22 PM

Sy: restul stiu ei ce stiu,prostii de pe planeta nu stiu si nici atenti nu prea sunt la stirile de aici,am vazut eu cand am mai vorbit cu ei ca aud ,dar nu prea iau in seama ce aud
5:22 PM

Tora: pai sa spuna cand vin stelarii atunci ๐Ÿ˜‚
5:22 PM

Nepty: si in nadejdea venirii stelarilor ... ๐Ÿ˜‚
5:22 PM

Sy: va dati seama ca toata info vine odata cu stelarii
5:22 PM

Sy: ce mi se spune mie acum este prea putin
5:23 PM

Tora: ca sa nu il sacai cu intrebarie ,sa raspunda doar la o intrebare , cand vin stelarii ๐Ÿ˜‚
5:23 PM

Nepty: a avut grija sa ii trimita pe toti in partea aialalta de creatie ๐Ÿ˜‚ sa nu ne mai spuna si noua una alta
5:23 PM

Sy: da,asta este intrebarea cheie care o pun tuturor si nimeni nu spune ๐Ÿ˜‚
5:24 PM

Nepty: or avea de gand sa si coboare cand or veni
5:24 PM

Tora: daca nu trebuia sa spuna ,nu spuneau nici ei ..sigur asta ๐Ÿ˜‚
5:24 PM

Tora: punctul cem mai important sa fim sanatoase , ca intrebari si raspunsuri vor fi , se vor schimba, se vor amana, sau te pomenesti intr-o zi cu ei aici , variante multe ๐Ÿ˜‚
5:26 PM

Tora: cel
5:26 PM

Sy: eu zic ca vor venii neanuntati,dar nu curand
5:27 PM

Sy: ne pomenim cu ei aici asa peste zi
5:27 PM

Sy: dar nu curand
5:27 PM

Tora: ai vazut ,cam asa
5:27 PM

Sy: ca asta nu este lume sa vina ei aici acum
5:27 PM

Nepty: avem treburi importante pana una alta ๐Ÿ˜Š
5:27 PM

Tora: curand asta ce inseamna ?๐Ÿ˜‚
5:27 PM

Sy: adica cum au zis baietii stelarii ,cam in 50 de ani,asta inseamna curad la ei
5:28 PM

Nepty: eu sunt nerabdatoare nu neaparat de venirea lor ci sa vad ce se mai declanseaza la tine Sy
5:28 PM

Sy: cred ca nimic
5:28 PM

Sy: am deja cred toate aptitudinile la purtator ๐Ÿ™‚
5:29 PM

Nepty: eu cred ca cel mai mare , urmeaza
5:29 PM

Nepty: trebuie sa ajungi sa faci cinstient tot ce faci
5:29 PM

Sy: pai cea mai mare aptitudine ar fi sa dau viata vesnica
5:29 PM

Sy: aa,si mi-a mai zis dumnezeu ca eu aduc si moartea
5:30 PM

Nepty: da dar sa si stii ce faci si cui o dai
5:30 PM

Sy: ca toata lumea este acum conectata cu mine,si la inima mea
5:30 PM

Nepty: sa iti impui vointa
5:30 PM

Nepty: daca vrei si cum hotarasti
5:30 PM

Sy: sunt inima tuturor daca a mea face figuri toti simt asta
5:30 PM

Tora: moartea celor care nu fac ce spui tu ?
5:30 PM

Sy: da
5:30 PM

Nepty: pai deasta ziceau ei ca poti fi numita si ingerul mortii
5:31 PM

Sy: daca sunt habotnici si nu incep sa se schimbe de la auzibilitate dumnezeu a zis ca astia mor
5:31 PM

Tora: pai acum , trebuie facut ceva cu cei ce nu au nimic in cap
5:31 PM

Nepty: pai , cei care au acum ca parintii nostri , peste 80 de ani ...ce sa mai inteleaga sau sa schimbe \?
5:32 PM

Tora: nu vor sa se schimbe , nu admit ce li se spune
5:32 PM

Sy: dumnezeu mi-a zis ca in timp cand nu or sa mai moara oamenii eu voi fi moartea pentru ei ,ca eu sunt cea care decide cine moare si cine traieste pe urma dupa instalarea imortalitatii
5:33 PM

Tora: ce vorba este aia, eu ,am varsta mea..lasa-ma cu ale mele ?
5:33 PM

Sy: unii se vor condamna singuri la moarte
5:33 PM

Sy: ca nu vor sa se schimbe
5:33 PM

Nepty: deci , Dumnezeu stie cum te vei manifesta in viitor
5:34 PM

Sy: da
5:34 PM

Tora: dar, de unde stie toate astea, daca nu stie nimic de tine ?
5:34 PM

Tora: prin deductie ?
5:34 PM

Sy: pai probabil ca sta de vorba cu mine in spirit
5:34 PM

Sy: noi cand dormim nu prea stim ce facem
5:34 PM

Sy: asa ca acolo in acel plan poate vorbii cu mine,cam asa a zis
5:34 PM

Tora: uite vezii , ca au un control , de care noi nu stimmm
5:35 PM

Nepty: deci insasi tu i-ai spus ce va fi
5:35 PM

Sy: da
5:35 PM

Sy: iar el aduce mesajele mele aici ca le tine minte din spirit
5:35 PM

Nepty: de asta spun ca poate ca acelava fi apogeul tau , cand vei sti si tu inacest plan ce decizii ei
5:35 PM

Tora: ca eu am intrebat aici ,sa se ia legatura cu spiritul tau ..deci sa luat aceasta legatura
5:36 PM

Nepty: fara intermediari
5:36 PM

Sy: pai deja stiu ce decizii iau,ca am aflat ca eu sunt viata tuturor si nu mi-a spus nimeni asta,eu am vazut prin meditatie asta,sa ii zic asa,ca doar inchid ochii si vin mesajele ce trebuie sa le stiu
5:36 PM

Nepty: wau ๐Ÿ˜Š ce minunat
5:37 PM

Tora: excelentttt
5:37 PM

Tora: este chia tuturor raspunsurilor
5:37 PM

Sy: cand inchid ochii iau contact cu un personaj femeie care spune ca sunt eu din viitor si imi spune ce trebuie sa stiu,sa minunat si dumnezeu de ceea ce vad eu,si ce mi se spune
5:38 PM

Tora: ESTI MAREEEEEEEEEE, SARUT MANA
5:38 PM

Sy: asa am aflat totul
5:38 PM

Nepty: va veni un moment , cand tu vei fi numita Dumnezeu , iar cel de acum , va deveni Creatorul
5:38 PM

Sy: este invers
5:38 PM

Sy: eu sunt creatorul suprem si el este dumnezeu
5:38 PM

Tora: TU ESTI CREATORUL SUPREM ASTA ESTI
5:39 PM

Nepty: tu esti supremul?
5:39 PM

Sy: da
5:39 PM

Sy: si dumnezeu a zis asta
5:39 PM

Sy: eu sunt cea mai mare din ierarhie
5:39 PM

Sy: cine aduce viata vesnica este supremul
5:39 PM

Nepty: deci este si el constient
5:39 PM

Tora: si stim de mult asta , numai ca acum si-a dat drumul
5:39 PM

Tora: nu mai avem nici cea mai mica problema
5:40 PM

Nepty: abia astept momentul cand lumea va intelege , si nu numai lumea ๐Ÿ˜Š
5:40 PM

Tora: s-au declansat toate la tine
5:40 PM

Sy: da
5:40 PM

Nepty: e minuant ca am ajuns in acest moment ๐Ÿ˜Š
5:41 PM

Tora: WOWWW, WOWWW , WOWWW
5:41 PM

Sy: si nu am stat eu prea mult in meditatie ca aflu si mai multe
5:41 PM

Tora: SARUT MANA ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:41 PM

Nepty: nici nu mai este nevoie sa vina stelarii ๐Ÿ˜‚
5:41 PM

Sy: mi sa mai spus ca nimeni in fata mea nu poate minti fara ca eu sa stiu asta
5:41 PM

Nepty: tu esti totul
5:41 PM

Tora: chiar ,bine ai zis
5:41 PM

Sy: mi sa mai spus si ca eu am mai fost dumnezeu inainte de ceea ce sunt eu acum si ca am fost barbat nu femeie,adica umblam in spirit dar barbat nu femeie
5:42 PM

Nepty: sunt fericita ๐Ÿ˜˜ iti multumesc pt vestea asta asa minunata ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
5:42 PM

Sy: aaa,mi sa mai spus ca sunt avatarul unui soare albastru
5:42 PM

Sy: si ca stanca creatiei este facuta de mine
5:43 PM

Sy: ca eu sunt inceputul a tot
5:43 PM

Sy: si ca acum sunt aici sa aduc creatiilor ceea ce nu au,adica viata vesnica
5:43 PM

Nepty: ieee , eu am vrut sa zic mai devreme ca tot tu erai
5:43 PM

Nepty: acea stanca
5:43 PM

Nepty: asa sa fie cum gandesti tu
5:44 PM

Tora: de aceea vad eu tot mereu albastru , si nu de acum ,rorundul soarelyui asa l-am vazut de la inceput albastru
5:44 PM

Nepty: nici nu mai trebuie sa asteptam ceva sau pe cineva
5:45 PM

Nepty: ce era de asteptat , s-a petrecut deja
5:45 PM

Sy: dumnezeu a zis ca voi doua aveti viata vesnica
5:45 PM

Sy: deja se implementeaza in creatie viata vesnica
5:46 PM

Tora: mereu ma intrebam de ce vad albastru , am si spus cu cateva zile in urma , curiosa sunt de ce vad albastru ,si uite raspunsul
5:46 PM

Tora: CUMMMMMMMMMMM??
5:46 PM

Sy: eu cica inainte de a fi om am fost soare albastru
5:46 PM

Nepty: iti multumesc ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ dar sa ma lasi langa tine
5:46 PM

Sy: ca si dumnezeu ca si el este tot un soare dar galben
5:46 PM

Tora: deci avem viata vesnica , multumesccccc ,si iara multumescccc
5:47 PM

Sy: pai eu va tin pe langa mine cat pot eu de mult,voi trebuie sa vreti sa faceti pasii alaturi de mine pe viitor
5:47 PM

Sy: daca dumnezeu zice ca aveti viata vesnica va dati seama ca nu minte
5:47 PM

Sy: si Nelu si Adi si sa vedem care mai urmeaza de acum incolo pe lista
5:47 PM

Nepty: daca e doar vrutul...este deja
5:47 PM

Sy: pai cica viata vesnica nu se da decat la cei care chiar muncesc cu ei
5:48 PM

Sy: care vor mai mult de la ei
5:48 PM

Sy: care vor sa evolueaza maxim
5:48 PM

Tora: cum sa nu vrem sa facem pasii langa tine, nu am plecat noi cand a fost nebunia pe aici , dar acummm ??
5:49 PM

Tora: asa seara de pus in rama

Nepty: nu ma dreanjeaza sa te si simt ๐Ÿ˜Šasa cum eram empatica cu tine inainte
5:51 PM

Niciun comentariu:

Trimiteศ›i un comentariu