vineri, 18 ianuarie 2019

Postarea 1


Adam: am vazut ,dar era tarziu
4:36 PM

Adam: sunt aici cu Nepthys
4:37 PM

Vril: ne invatam pe parcurs
4:37 PM

Vril: aha
4:37 PM

Adam: stateam de vorba
4:37 PM

Vril: ok πŸ™‚
4:38 PM

Vril: vorbiti
4:38 PM

Adam: nu stam mult ..
4:38 PM

Vril: ok
4:38 PM

Adam: am vrut sa sti
4:38 PM

Adam: las deschis
4:38 PM

Vril: ok
4:39 PM

Adam S-a alaturat chatului
4:42 PM

Adam: namaste Vril , te iubesc . Acum am sa plec acasa . sper sa va mai prind pe chat.
4:45 PM

Vril: ne prinzi πŸ™‚
4:45 PM

Vril: nu plecam deocamdata πŸ™‚
4:45 PM

Adam: daca nu ajung la timp , iti doresc un weekend minunat
4:45 PM

Vril: merci,la fel si tie
4:45 PM

Vril: 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
4:46 PM

Adam: 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
4:46 PM

Adam: aici este frig ..am dat drumul la caldura , dar nu sa incalzit ca la tara..
5:00 PM

Adam: a fost cald astazi si probabil nu da caldura suficienta
5:01 PM

Vril: te cred
5:01 PM

Adam: ori de la cura de slabire sint frig
5:01 PM

Adam: simt
5:01 PM

Vril: πŸ™‚
5:02 PM

Adam: sunt cateva zile cu temperaturi ridicate, pe plus
5:03 PM

Vril: aha
5:03 PM

Adam: gata sa mai dus o saptamana
5:04 PM

Adam: trece timpul repede
5:05 PM

Adam: am ras ca te-am vazut aseara cunm taiai ceva in cubulete mici de tot 😊
5:05 PM

Vril: da
5:05 PM

Vril: imi faceam portia de mancare πŸ˜‚
5:06 PM

Adam: sa le lungesti 😊 ai mai pus ceva langa ele ?
5:06 PM

Vril: nu πŸ˜‚
5:06 PM

Adam: auoleuuu foame mare
5:07 PM

Vril: foame nu gluma
5:07 PM

Vril: πŸ˜‚
5:07 PM

Adam: stiu povestea , eu am facut salata astazi si acum tot salata..m-am lipit si eu de cateva nuci ,mai devreme 😊 si 2 smochine
5:08 PM

Vril: πŸ™‚
5:10 PM

Vril: mai ma chinui sa dau 10 kg jos si gata πŸ˜‚
5:10 PM

Adam: ai o sap. de cand ti ai rabdatul ..ai dat jos ?
5:11 PM

Vril: am dat o jumatate de kg
5:11 PM

Adam: tare greu merge , nu i convine deloc organismului
5:12 PM

Vril: da
5:12 PM

Adam: tot este bine ..eu nu am dat jos deloc
5:12 PM

Adam: ce mai spun baietii ?
5:13 PM

Vril: nimic,azi am vorbit de ale mele
5:13 PM

Vril: de mine personal
5:14 PM

Vril: am trecut prin toata viata mea
5:15 PM

Adam: ai multe de stiut si de aflat
5:15 PM

Vril: da
5:15 PM

Adam: incet ,incet te pun baietii la curent cu tot ce trebuie sa sti
5:16 PM

Vril: ei nu prea stiu cum merge lumea pe aici
5:16 PM

Vril: dar invata si ei de la mine
5:16 PM

Vril: eu de la ei,si ei de la mine
5:16 PM

Adam: dar, sfaturile lor sunt de neegalat ..altfel vad ei situatiile
5:17 PM

Vril: da,clar asa este
5:17 PM

Vril: ca nu sunt murdari de lumea asta
5:17 PM

Adam: sunt putitate 100%
5:18 PM

Vril: da
5:18 PM

Vril: ei da
5:18 PM

Adam: sau cum se spune in termenii lor
5:18 PM

Adam: cam greu sa gasesti cale de mijloc in astfel de situatii
5:20 PM

Adam: ca ei ,pe buna dreptate nu pot tolera ocolisuri
5:20 PM

Adam: poate ca nici nu le inteleg
5:20 PM

Nepty S-a alaturat chatului
5:21 PM

Vril: da,cam asa este
5:21 PM

Nepty: namaste 😘va iubesc 😘 bine v-am gasit 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
5:21 PM

Vril: intodeauna au gandit in termenii lor
5:21 PM

Vril: Namaste Nepty,te iubesc ,bine ai venit😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
5:21 PM

Adam: namaste Nepty , bine ai venit , te iubesc 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
5:22 PM

Adam: este , cam dificil ca fiecare stie lumea lui si sa gasesti cale de mijloc , nu este permis
5:23 PM

Vril: uite ca ei incearca si calea de mijloc
5:24 PM

Vril: daca stau aici inseamna ca au ei ceva de castigat,sau este o munca a lor
5:24 PM

Adam: asta este foarte bine ..
5:24 PM

Vril: ...................................................
5:24 PM

Adam: poate cresc si ei in evolutia lor
5:25 PM
                Adam: poate cresc si ei in evolutia lor
5:25 PM

Adam: tind spre o noua treapta , poate cea de arhangheli desi am inteles ca nu exista asta
5:25 PM

Adam: asa este ?
5:26 PM

Nepty: ideia este sa gasim si noi o cale in lumea asta, sa avem destula intelpciune sa facem alegerea care sa ne duca tot mai sus
5:27 PM

Vril: ei sunt ingeri
5:27 PM

Adam: ideia este ca toti sa aiba acesta dorinta ma refer la cei de aici
5:28 PM

Adam: dar, acum cu auzitul , vor nu vor vor vor fi indrumati intr-o directie
5:29 PM

Vril: ei sunt ei,noi suntem noi,nu exista grad de comparatie intre noi si ei,desi saracii cam incearca sa fie ca noi,asa am observat la ei πŸ™‚
5:29 PM

Nepty: mi se pare ca fiecare zi trece fara sa "adun" prea multe , dar , daca privesc in urma cu doar 1 AN, mi se par puerile o multime de probleme avute , sau neinsemnate , si imi dau seama de schimbarea imensa care s-a produs cu mine .
5:29 PM

Vril: pai cam asa este
5:29 PM

Vril: nu ne dam seama pe moment ca facem niste pasi mari
5:30 PM

Adam: poate ca sa inteleaga bine ,ce este aici
5:30 PM

Nepty: altfel vad azi lucrurile
5:30 PM

Vril: cand trece timpul si ne uitam in urma vedem ce drum lung am parcurs si cat de tare ne-am schimbat
5:30 PM

Nepty: da, parca au trecut zeci si zeci de ani
5:30 PM

Vril: da
5:31 PM

Nepty: inainte nu constientizam vreo schimbare la mine cand priveam in urma
5:31 PM

Nepty: erau amintiri si gata
5:31 PM

Adam: am retinut cum ai spus tu ,ca daca i-am auzi pe ei ,ne-am trezi maxim
5:31 PM

Vril: da,Adam
5:31 PM

Nepty: e 😊 uite asta regret eu πŸ™‚ as vrea sa le aug si eu glasul 😊
5:32 PM

Nepty: sa invat si eu
5:32 PM

Nepty: dar lasa va ne spui tu ce zic ei 😊
5:33 PM

Adam: mi-asi dori sa se intample acest lucru , dar, daca asa trebuie sa fie ..vom invata pe parcurs
5:33 PM

Vril: poate intr-o zi asa va fi,sau vorba lor,vine pe capul vostru unii si ati vrea sa fie liniste,dar nu mai pupati asta πŸ™‚
5:33 PM

Nepty: dar tot as fi curioasa sa-i aud 😊
5:33 PM

Adam: acum ,cum va fi ,asa va fi ..
5:34 PM

Vril: da
5:34 PM

Nepty: πŸ˜‚ eu una imi doresc " galagia" unui inger
5:34 PM

Vril: vedeti voi cu ce va alegeti pe viitor
5:34 PM

Nepty: ei nu fac decat bine
5:34 PM

Vril: pai ei nu vin unul,ci mai multi,asa ca liniste nu mai pupi de vin πŸ˜‚
5:35 PM

Vril: au zis mereu ei,si stelarii,sa nu vrei sa ai de-a face cu ingerimea
5:35 PM

Adam: pai, nu este galagia lui, este a tuturor , a celor din jur ..
5:35 PM

Vril: credeti ca pe mine nu ma cearta,mai ales cu mancatul πŸ˜‚
5:35 PM

Vril: acum au lasat-o mai moale,dar la inceput nimic nu puteam sa fac ca ei imi atrageau atentia
5:36 PM

Vril: luati viata asa cum vine ,cu ce vine
5:36 PM

Nepty: ce ? cu Salusa mi-a fost moale ?? aiurea πŸ˜‚ am plans si a dat cu mine de toti peretii ( la figurat) .. dar uite ca a stiut clar unde sa ma aduca si mi-a prins bine
5:36 PM

Vril: nu cereti mai mult ca nu se stie ce vine
5:36 PM

Adam: sunt convinsa ca te cearta ..dar , te obisnuiesti cu ei, sau ei cu noi
5:36 PM

Nepty: asa o luam , dar curiozitatea e imensa
Vril: m-am obisnuit,dar eu mai vorbisem si cu baietii,asa ca nu mi-a fost greu sa vina si ei
5:37 PM

Nepty: ei pe tine vor sa te obisnuiasca cu din ce in ce mai multe voci ?
5:38 PM

Vril: da
5:38 PM

Vril: acum sunt 5
5:38 PM

Vril: la inceput imi vorbea doar unul
5:38 PM

Adam: imi amintesc, cand erai cu baietii fizici , mereu spuneai ca nu mai poti facec nimic, ca sunt cu ochii pe tine in orice moment
5:39 PM

Nepty: cu din ce in ce mai multa atentie distributiva
5:39 PM

Vril: acum cand accesez sunt 5
5:39 PM

Vril: pai da Adam,asa este si cu cei din spirit,cu ochii pe mine in orice
5:39 PM

Vril: πŸ˜‚
5:39 PM

Adam: nu scapi de ei ..😊
5:40 PM

Vril: la inceput nu puteam sa fiu atenta mental la toti 5,dar au venit asa mereu ca sa pot sa imi duc atentia la toti
5:40 PM

Vril: si a iesit pana la urma
5:40 PM

Nepty: faci antrenamente acum , ca cine stie ca te asteapta . Sa ti se para floare la ureche atunci
5:40 PM

Vril: da
5:40 PM

Adam: ai vazut ..stiu ei ca se poate , dar in timp
5:40 PM

Vril: da
5:40 PM

Vril: la inceput chiar nu am putut sa fiu atenta la toti
5:41 PM

Vril: acum da
5:41 PM

Adam: si acum vorbesti cu toti 5 o data ?
5:41 PM

Vril: si vorbesc si cate doi odata
5:41 PM

Nepty: totul se poate daca stii cum sa abordezi problema si cum sa o iei
5:41 PM

Vril: lucru ce nu il faceau inainte,sau intre ei
5:41 PM

Vril: da vorbesc cu toti care intra in vorba,nu conteaza numarul acum
5:41 PM

Vril: imi place sa ii zi vizualizez ,sa ii vad
5:42 PM

Vril: nu doar sa aud vocea lor
5:42 PM

Vril: imi place sa ii vad ca sunt perfecti,au niste chestii maxime mai ales cand se stramba πŸ˜‚
5:42 PM

Vril: te face sa razi
5:42 PM

Vril: plus ca sunt comici
5:43 PM

Nepty: nici nu o sa iti dai seama cum avansezi
5:43 PM

Vril: da
5:43 PM

Adam: uite ce inseamna perseverenta si intelepciunea
5:43 PM

Vril: https://eusuntceeacesuntblog.blogspot.com/
5:44 PM

Vril: uite pe asta postez
5:44 PM

Nepty: nu stiu de ce , dar eu asa am simtit mereu ...pentru mine INGER insemna si inseamna si acum un maaaare lucru . Consider ca lor le datorezi recunostinta pentru tot , caci ei te fac sa POTI si sa ajungi unde trebuie
5:45 PM

Vril: sa sti ca lumea ingerilor nu este cum ne imaginam noi deloc
5:45 PM

Nepty: am inteles ca sunt niste razboinici duri
5:45 PM

Vril: ei sunt cu viata lor,nu stiu cine a scornit pe aici ca ingerii au grija de noi
5:45 PM

Nepty: si drepti
5:46 PM

Nepty: dar de tine uite ca au
5:46 PM

Vril: da,daca ai sansa sa vorbesti cu unul da iti va da sfaturi maxime
5:46 PM

Nepty: de noi au avut
5:46 PM

Vril: dar nu cred ca au fost ei prezenti in trecut
5:46 PM

Nepty: in trecut ...nu stiu ce a fost
5:46 PM

Vril: la ce lume a fost pe aici cam greu sa fi fost prezenti ingerii
5:46 PM

Vril: sunt scorneli
5:46 PM

Adam: au facut tot felul de filme care arata asta
5:46 PM

Adam: si atunci lumea , asa au luat-o
5:47 PM

Vril: la mine sunt insotitori ,nu pazitori,ca nici nu exista asa ceva
5:47 PM

Vril: ei ma insotesc sa nu fiu singur fiind ce sunt
5:47 PM

Adam: asta este numai in cazul tau , nu la toata lumea
5:48 PM

Vril: da
5:48 PM

Adam: si sunt convinsa ca unii din cei mai buni ..daca pot sa spun asa
5:48 PM

Adam: ca toti sunt buni , dar depinde de cine au grija
5:49 PM

Vril: pai asa am zis si eu,desi ei nu spun prea multe despre ei
5:49 PM

Vril: doar ca sunt insotitorii mei de acum incolo
5:49 PM

Adam: pe cine insotesc
5:49 PM

Nepty: vezi 😊 ? dorinta mea de a auzi unul , nu e de pomana
Vril: daca auzi vreunul intr-o zi o sa te plangi sigur
5:50 PM

Vril: ai multe inca lucruri ce nu le sti,asa ca o sa fie cam drastic,ca au fost ei si cu mine,dar cu tine
5:50 PM

Vril: πŸ™‚
5:50 PM

Nepty: πŸ˜‚ se poate πŸ˜‚ sa imi fie greu dar stiu sigur ca merg cu viteza luminii anainte πŸ˜‚
5:51 PM

Vril: cu ei chiar nu ai incotro si mergi inainte πŸ˜‚
5:51 PM

Nepty: asa ca merita 😊
5:51 PM

Adam: asta daca nu ai un program incarcat si mergi la munca ..ca altfel
5:52 PM

Nepty: te prinde el si pe acolo
5:52 PM

Vril: eu de la sculare pana la culcare am doar ingeri in cap πŸ˜‚
5:52 PM

Vril: de la o vreme ma lasa in pace dimineata πŸ˜‚
5:53 PM

Vril: la inceput incepuse sa ma scoale
5:53 PM

Nepty: πŸ˜‚
5:53 PM

Vril: imi vorbeau si noaptea cand ma trezeam
5:53 PM

Adam: ai putina pauza
5:53 PM

Vril: acum tac,probabil ca au obosit si ei πŸ˜‚
5:53 PM

Adam: pai ei nu dorm ?
5:53 PM

Vril: cand am vizionat filmuletele alea pe net,erau tare curiosi si vorbareti
5:54 PM

Nepty: eu cred ca nimic nu a fost aiurea sau de pomana
5:54 PM

Vril: pai dorm,dar unul sau mai multi fac si schimbul 3
5:54 PM

Vril: sunt permanent
5:54 PM

Nepty: sunt prea fini psihologi ca sa fie ceva la intamplare
5:54 PM

Vril: pai logic
5:54 PM

Nepty: ei dorm si te iau cu randul πŸ˜‚ la vorbit
5:55 PM

Vril: da
5:55 PM

Vril: πŸ˜‚
5:55 PM

Vril: fac 3 schimburi
5:55 PM

Nepty: πŸ˜‚
5:55 PM

Vril: ii aud la orice ora
5:55 PM

Vril: zici ca nu dorm deloc
5:55 PM

Nepty: pai sa nu cumva sa te simti singur
5:55 PM

Vril: dar sunt mereu cativa pe langa mine
5:55 PM

Adam: dar, trebuie si tu sa te odihnesti
5:56 PM

Vril: pai dorm,dar cand deschid ochii unul stie πŸ˜‚
5:56 PM

Adam: 😊
5:56 PM

Vril: de asta zic,ca este greu sa te obisnuiesti cu vorbaria lor permanent
5:56 PM

Nepty: daca ii este somn ...doarme , daca nu , are de treaba
5:56 PM

Vril: da
5:56 PM

Vril: daca sunt treaza vorbesc cu mine
5:57 PM

Nepty: mai ales ca ii poti vedea ... e tare frumos
5:57 PM

Adam: nici nu ai timp sa inghiti galbenusul , cum se zice 😊
5:57 PM

Vril: da,sunt superbi
5:58 PM

Nepty: ce galbenus ? ca o vad toti , toata planeta
5:58 PM

Vril: mereu le zic,si se rusineaza
5:58 PM

Vril: ei nu se vad frumosi deloc
5:58 PM

Vril: πŸ™‚
5:58 PM

Nepty: 😊
5:58 PM

Vril: le-am zis de nustiu cate ori ca sunt super ca barbati
5:59 PM

Vril: daca la ei toti sunt asa va dati seama ca nu se vad frumosi
5:59 PM

Nepty: cu cat esti mai perfect ...vezi imperfectiunile , cu cat stii mai multe , iti dai seama cate nu stii inca
5:59 PM

Vril: sunt unii om,dar sunt cu capul altfel,au o coroana pe cap,asa sau nascut
5:59 PM

Vril: acestia chiar nu se vad frumosi
6:00 PM

Vril: πŸ™‚
6:00 PM

Vril: sunt si la ei umani,dar nu om
6:00 PM

Nepty: coroana ?
6:00 PM

Vril: adica au capul cum am zis cu o coroana pe cap
6:00 PM

Vril: da ,este greu de explicat cum arata capul lor cu acea coroana
6:00 PM

Adam: ce frumos
6:00 PM

Vril: poate sa desenez πŸ˜‚
6:00 PM

Nepty: cate minuni sunt ! de care nu avem habar
6:01 PM

Vril: eu am crezut ca este pusa pe cap,dar asa sunt ei
6:01 PM

Adam: cum ai pune o coroana de flori ,in cap ,sau altfel de coroana ?
6:01 PM

Vril: altfel
6:01 PM

Vril: este unul mic de ani printre ei,cred ca are cam 20 de ani ,are voce subtire,lui ii zic prichindel πŸ˜‚
6:02 PM

Vril: nu imi spune niciunul numele lor,asa ca eu le dau nume πŸ˜‚
6:02 PM

Vril: pana si ei ii zic acestuia prichindos πŸ˜‚
6:02 PM

Vril: mereu radem de poreclele lor πŸ˜‚
6:03 PM

Vril: eu le zic nasparlosi πŸ˜‚
6:03 PM

Adam: dar, ei vad oamenii aici, si ii vad cum sunt ,grasi ,urati ..sigur nu le-ar place sa fie asa ..
6:03 PM

Vril: sau cand vine cate unul in discutie la fel,ceilalti toti in cor zic,au sosit naspa πŸ˜‚
6:03 PM

Vril: avem si unul batran rau de tot cu ei
6:04 PM

Vril: intra in vorba mai rar,dar are o voce groasa ,ceilalti tac cand apare el
6:04 PM

Adam: si ei sunt nasparloi ..?
6:04 PM

Vril: el este naspa cel mare πŸ˜‚
6:04 PM

Nepty: 😊
6:04 PM

Vril: Ash este naspa seful πŸ˜‚
6:05 PM

Adam: deci este seful, de nu zic nimic
6:05 PM

Vril: cel batran este nafastuitor
6:05 PM

Vril: adica ala de iti da sentinta la intrupare
6:05 PM

Nepty: da ne-ai spus de ei
Adam: dar, a venit la tine ..asta este grozav
6:06 PM

Vril: pai vine,ca si el este insotitorul meu
6:06 PM

Nepty: oare ne stie si pe noi ?
6:06 PM

Nepty: dar spuneai ca sunt multi
6:06 PM

Vril: pai va stie prin mine
6:06 PM

Vril: altfel cum
6:07 PM

Adam: nu vorbeste mult ..sa spun ce si cum , se petrece la intrupare
6:07 PM

Vril: nu au treaba ei cu lumea asta
6:07 PM

Nepty: ma refeream daca ne stie de la momentul intruparii naostre
6:07 PM

Vril: nu
6:07 PM

Vril: singura cale de a afla vietile sunt hipnozele
6:08 PM

Adam: mai este cineva pe planeta asta care mai are ingerii insotitori ?
6:08 PM

Nepty: oricum , e minunat 😊 oricat ar fi de vorbareti
6:08 PM

Adam: desi cred ca nu
               
               



Niciun comentariu:

TrimiteΘ›i un comentariu