miercuri, 23 ianuarie 2019

Postarea 5


Nepty: gata somnul de frumusete ?😊 gata treburile ?
4:30 PM

Sy: azi am dormit cam 10 minute 🙂
4:30 PM

Sy: acum am pus sa fac ceva de mancare
4:30 PM

Sy: 🙂
4:30 PM

Sy: tu gata prima runda
4:30 PM

Nepty: ti-au dat trezirea ingerii?
4:31 PM

Sy: acum ora de relaxare 🙂
4:31 PM

Nepty: eu da , am ajuns
4:31 PM

Nepty: da😊
4:31 PM

Sy: nu m-au trezit ei 🙂
4:31 PM

Nepty: mai prind cate 5 minute pe la servici cand visez la ale mele
4:31 PM

Sy: aha 🙂
4:31 PM

Nepty: azi am sunat la Flori sa ii urez de ziua ei si am stat si cu ea de vorba .
4:32 PM

Sy: da,este ziua ei
4:33 PM

Sy: cred ca nu intra,asa a zis
4:33 PM

Nepty: maine multi stau acasa ca s-a dat liber de ziua Unirii
4:33 PM

Nepty: dar eu lucrez
4:33 PM

Sy: aha
4:33 PM

Nepty: ieri, cat postam , a intrat o femeie sa vorbeasca cu mine.
4:34 PM

Nepty: pe fb
4:34 PM

Nepty: si m-a intrebat daca eu am viziuni
4:34 PM

Sy: 🙂
4:34 PM

Nepty: zicea ca o tipa i-a prorocit ca daca pleaca in strainatate , o sa moara
4:35 PM

Sy: nebunie
4:35 PM

Sy: din astia sunt destui
4:35 PM

Nepty: eu i-am raspuns ca o sa moara daca ea crede cu tarie in spusele aleia
4:35 PM

Nepty: ca o sa atraga catre ea numai blele de frica
4:35 PM

Sy: posibil
4:36 PM

Nepty: am linistit-o si a iesit multumita
4:36 PM

Sy: psihicul o ia razna
Sy: ..........................
4:36 PM

Nepty: chiar sa zicem ca ar fi asa , si ca aia a vazut viitorul , ce poti sa faci daca atat ti-a fost de trait ???/ sa traiesti in frica pana atunci ?
4:37 PM

Sy: pai cam asa
4:37 PM

Sy: dar nu cred ca se vede moartea chiar asa usor
4:37 PM

Nepty: nici eu ni cred ca a primit cineva asa dar divin
4:38 PM

Sy: logic ca nu
4:38 PM

Sy: si sa spui si in fata omului este si mai si
4:38 PM

Nepty: o fi auzind ei , dar asta ...
4:38 PM

Nepty: da
4:38 PM

Sy: cum sa ai incredere in ce crezi tu ca ai vazut
4:39 PM

Nepty: poate ca ai vazut ceva , dar sa o iei de buna si sa sperii omul ?
4:39 PM

Sy: logic ca nu se face asa ceva
4:39 PM

Nepty: asti sunt ca popii nostri , spala creiere
4:39 PM

Nepty: astia*
4:39 PM

Sy: cartile daca ia dat in carti nu au cum sa spuna asa ceva
4:40 PM

Nepty: am simtit-o tare speriata pe femeie asa cand citeam ce scrie
4:41 PM

Sy: pai era normal
4:41 PM

Nepty: tare creduli mai sunt saracii
4:42 PM

Sy: prosti maxim
4:42 PM

Nepty: asta e lumea in care se traieste aici pe pamant
4:42 PM

Sy: cam asa
4:42 PM

Sy: te si miri de ce mai auzi
4:43 PM

Sy: chiar ca unii intrec masura
4:43 PM

Nepty: de cand te nasti , preiei invataturile celor mari si abia apoi ...daca ai sanse , poate ca te scoli din somn si intelegi si simti altfel viata
4:43 PM

Sy: da
4:44 PM

Nepty: si legile vietii
4:44 PM

Sy: suntem marcati de ce invataturi sunt aici
4:44 PM

Sy: daca ai sansa sa te trezesti mai ai ceva sanse sa te schimbi,sa scapi din stransoare,daca nu asa mori
4:44 PM

Nepty: ma uit la colegele mele , nici in gluma nu sufla altfel decat e regula bisericii
4:45 PM

Sy: pai nici nu au cum
4:45 PM

Sy: nu au cu ce
4:45 PM

Sy: nu au competenta sa o faca
4:45 PM

Sy: asta este lumea lor
4:45 PM

Sy: cum sa creada ca este altfel
4:46 PM

Nepty: da
4:46 PM

Sy: asa ca nu ai sperante sa se schimbe
4:46 PM

Nepty: si cand ma gandesc ca eram asa intr-o oarecare masura , ma cutremur
4:46 PM

Sy: pai toti am fost asa
4:46 PM

Sy: aliniati complet
4:47 PM

Sy: chiar azi vorbeam cu baietii despre religii
4:47 PM

Nepty: deasta si-au permis toti sa faca ce vor cu oamenii
4:47 PM

Nepty: ca nu sufla unu
4:48 PM

Sy: cica sa vezi cand or sosi si stelarii sa vezi si ei in ce o mai crede,o sa fie de tot rasul sa creada si ei in ceva
4:48 PM

Nepty: si religiile i-au indobitocit de tot
4:48 PM

Nepty: si i-au invrajbit
4:48 PM

Sy: sa incerce sa bage religiile lor pe gatul pamantenilor,o sa scape de una si o sa de-a de alta
4:48 PM

Nepty: au si ei altele ?
4:48 PM

Sy: am ras cu baietii astazi de ideea asta
4:49 PM

Sy: nu stiu
4:49 PM

Sy: ziceam si noi asa ca idee
4:49 PM

Sy: ce ar fi sa creada si ei in ceva
4:49 PM

Nepty: aaa 😂
4:49 PM

Nepty: sa zica ; Gata de azi asa va inchinati ! 😂
4:50 PM

Nepty: daca omul o sa vada un interes , sa vezi tu ca for face ca ei
4:50 PM

Nepty: ca multi s-au dus la Pocaiti ca sa fie ajutati
4:51 PM

Nepty: poate nu o sa fie general , dar aici in Ro , o sa mearga asta
4:52 PM

Nepty: ce mai spuneau de religii ?
4:52 PM

Nepty: a venit Dumnezeu si a dat mesaj ?
4:53 PM

Sy: da
4:53 PM

Sy: si-a mai adus aminte 🙂
4:53 PM

Nepty: de ce zice ; "Acum e vremea schimbarilor extraordinare, deci fii pregatit pentru ele, ..." ce are de gand oare ceva ?
4:53 PM

Sy: o avea
4:53 PM

Sy: cine stie
4:53 PM

Sy: iti dai seama ca nu spune
4:54 PM

Nepty: nu ne spune noua ce are de gand
4:54 PM

Sy: logic ca nu
4:54 PM

Sy: el spune doar,,evoluati
4:54 PM

Sy: ce inseamna la el asta doar el stie
4:55 PM

Nepty: lasa , sa nu ne spuna , dar sa faca ceva , sa fie omul prost , dar sa nu il mai manevreze altii
4:55 PM

Nepty: in prostia lui , se va ridica el
4:55 PM

Sy: da,este manipulare maxima acum
4:56 PM

Nepty: dar daca il butoneaza altii , nici nu intelege ce i se intampla
4:56 PM

Sy: dupa ce ca sunt prosti mai sunt si manipulati
4:56 PM

Nepty: mai arunca omul si vina pe Dumnezeu
4:56 PM

Sy: pai de unde se impute pestele ?
4:56 PM

Sy: nu de la cap?
4:56 PM

Sy: el este de vina ca sa ajuns aici
4:57 PM

Sy: ne lasa de capul noastru
4:57 PM

Nepty: 😂
4:57 PM

Sy: cum lumea este proasta unde o vrea sa ajungem
4:57 PM

Nepty: nu mai iese in veci nimeni de aici
4:57 PM

Nepty: Iadul me mananca
4:57 PM

Sy: cam asa
4:57 PM

Nepty: ne*
4:57 PM

Sy: si cica sa evoluam
4:57 PM

Nepty: pana sa cresti si sa constientizezi ...ai comis deja o gramada de lucruri .Poate sa iti para rau dar nu mai poti indrepta nimic
4:59 PM

Sy: cam da
4:59 PM

Sy: cum mai putem noi indrepta greselile?
4:59 PM

Sy: nu le mai poti indrepta
4:59 PM

Sy: ramai cu ele ca cicatrici
4:59 PM

Nepty: doar sa dam inapoi timpul
4:59 PM

Sy: sunt acolo permanent
4:59 PM

Nepty: dar nici asa , ca nu ai voie sa intervii
4:59 PM

Sy: si vine nenea gadea si te judeca pentru ele intr-o zi
4:59 PM

Sy: ....................................
5:00 PM

Nepty: si chiar daca iti pare rau , ... sa zicem ca le platesti scump , dar cand te intrupeaza iar , tot intr-o lume ca asta , o iei de la capat si ajungi iar in iad
5:00 PM
Nepty: si chiar daca iti pare rau , ... sa zicem ca le platesti scump , dar cand te intrupeaza iar , tot intr-o lume ca asta , o iei de la capat si ajungi iar in iad
5:00 PM

Nepty: ca pana cresti , sa intelegi , le comiti
5:01 PM

Nepty: si tot asa
5:01 PM

Sy: da
5:01 PM

Nepty: sper sa se gaseasca o solutie , s apoata omul invata de mic
5:02 PM

Sy: faza asta cu incarnarea este un joc de unde nu se iese daca nu esti ajutat
5:02 PM

Nepty: pai , cam asa
5:02 PM

Nepty: ma uit la lumea care s-a trezit si poate ca te aude, astia daca au minte , invata si se salta putin
5:03 PM

Sy: poate
5:03 PM

Nepty: dar daca nu , degeaba s-au trezit
5:03 PM

Sy: ala cu care am vorbit eu de la mine din bloc parea ca a inteles ceva
5:04 PM

Nepty: mare pacat
5:04 PM

Sy: poate mai sunt si altii ca el
5:04 PM

Nepty: nu zice nimeni ca aude ceva
5:04 PM

Nepty: se feresc toti
5:04 PM

Sy: pai cred ca de frica
5:05 PM

Sy: nu cred ca recunoaste cineva ca aude ceva
5:05 PM

Sy: cica au luat-o razna
5:05 PM

Sy: 😂
5:05 PM

Nepty: mi-ar place sa intreb si sa descos pe unu 😊
5:05 PM

Nepty: as sti sa-l fac sa se simta binecuvantat de Dumnezeu ...dar tac ca fraierii
5:05 PM

Sy: cred ca or sa taca
5:06 PM

Sy: nu cred ca se apuca nimeni de vorbit telepatic
5:06 PM

Nepty: e deajuns sa vorveasca unu deschis , public
5:06 PM

Sy: la ce minte au cred ca sunt panicati de ce li se intampla
5:06 PM

Nepty: nu sa vorbeasca telepatic
5:06 PM

Nepty: sa strige in gura mare
5:07 PM

Nepty: ia-uite ce aud eu
5:07 PM

Sy: visezi frumos 🙂
5:07 PM

Nepty: 😂
5:07 PM

Nepty: ce mai fac ingerii ? tot draguti si frumosi sunt ? sau te bombane ?
5:08 PM

Sy: ma mai si bombane 😂
5:08 PM

Sy: acum sunt cuminti,asculta ce scriu 😂
5:09 PM

Sy: azi am vorbit numai de religii
5:10 PM

Sy: cat de grav au avariat capatanile oamenilor asemenea invataturi
5:10 PM

Nepty: ce iti spuneau?
5:10 PM

Nepty: aa , daa
5:10 PM

Sy: spuneau ca ne-a facut praf
5:10 PM

Sy: nu mai avem cap
5:10 PM

Sy: credem in toate prostiile
5:10 PM

Sy: nici nu gandim
5:10 PM

Nepty: au schimbat total intelesul in partea OPUSA PARCA
5:10 PM

Sy: si de aici praf capaul omului
5:11 PM

Sy: capul
5:11 PM

Nepty: asa este, au mare dreptate
5:11 PM

Nepty: ne mai si omoram intre noi ca chiorii pe niste idei
5:11 PM

Sy: da
5:12 PM

Nepty: ca daca cauti motivul luptelor , razboaielor , cam religios este
5:12 PM

Sy: de aici a iesit si ideea ca daca vin stelarii sa nu aiba si aia propriile religii si sa vezi dandana
5:12 PM

Sy: oricum si intrateranii cred in ceva ,in dumnezeu
5:12 PM

Nepty: 😂 ceva tot o iesi 😂
5:13 PM

Sy: baietii cred si ei in dumnezeu
5:13 PM

Sy: sa vezi miscare de trupe
5:13 PM

Sy: scapam de dracu si dam de tasu 😂
5:13 PM

Nepty: pai in ce altceva sa crezi ?
5:13 PM

Nepty: o fi mai intelept tasu 😂
5:13 PM

Sy: macar sa se stearga ideea ca sunt mai multi dumnezei
5:14 PM

Nepty: in timp , daca li se explica , se va sterge
5:14 PM

Sy: si dumnezeu cred ca nu se supara ca crede fiecare in el,dar pe limba lui ,si cu alt nume
5:14 PM

Sy: cica sa creada totusi in el,fie si asa
5:15 PM

Nepty: pai asa sa li se si spuna
5:15 PM

Sy: cine stie ce o iesi cand stelarii vor spune ca exista doar un dumnezeu
5:15 PM

Nepty: ca fiecare regiune are alte tabieturi in a se ruga .... cate bordeie atatea obiceiuri
5:16 PM

Sy: le ia mancarea de la gura popilor nostrii 😂
5:16 PM

Sy: nu mai au ce predica
5:16 PM

Sy: ..........................................
5:16 PM

Nepty: adio cliva si colaci 😂
5:16 PM

Nepty: coliva*
5:16 PM

                Nepty: adio cliva si colaci 😂
5:16 PM

Nepty: coliva*
5:16 PM

Nepty: numai prostii sustin unii
5:16 PM

Sy: cata prostie
5:16 PM

Sy: si pomeni
5:17 PM

Sy: cica mananca mortul si el vai de el pe unde ajunge
5:17 PM

Nepty: nu-mi iese din minte , auzi auzi , : " Daca nu ii faci pomenile , nu e sufletul iertat"
5:17 PM

Nepty: cum sa sustii asa ceva ?
5:17 PM

Sy: pai daca asa a zis popa,baba ce sa stie
5:17 PM

Sy: face ce spune popa
5:18 PM

Nepty: ce treaba are mancarea ce o da urmasul , cu ce a facut raposatul?
5:18 PM

Sy: nu este el un dumnezeu al omului?
5:18 PM

Nepty: pai cam asa , si sa vezi ce sta popa sa ii pupe mana astea .... wau
5:18 PM

Sy: pai cum,zici ca este print
5:18 PM

Nepty: mai e cate unu de zice lumea ca cica are HAR... N-am reusit sa inteleg in ce consta harul asta si ce e
5:20 PM

Sy: nici eu nu stiu
5:20 PM

Sy: de regula cred ca la aia batrani se zice asa
5:20 PM

Nepty: nuu , e o chestie de popie
5:20 PM

Nepty: nu are legatura cu varsta ca asta era tanar de care ziceau
5:21 PM

Sy: probabil ca se crede in el asa de mult ca ala cica ar face minuni
5:21 PM

Nepty: iaca na , ce minuni face popa?
5:21 PM

Sy: pai din alea mentale 😂
5:21 PM

Sy: daca zice o baba ca sa vindecat ,gata preotul cu har a aparut
5:22 PM

Nepty: te-o auzi si astia sa stii 😂
5:22 PM

Sy: se duc din cate stiu eu sa le slujeasca cand sunt bolnavi,si daca se vindeca cica are ala har
5:22 PM

Sy: pai sa ma auda 😂
5:22 PM

Sy: chiar cred ca un popa mi-ar zice ca sunt satana 😂
5:23 PM

Nepty: cand canta el Vesnica pomenire sau Doamne miluieste 😂 sa incepi si tu sa discuti ale tale cu ingerii 😂 ...iti dai seama ce e in capul lui? 😂
5:23 PM

Sy: 😂
5:24 PM

Nepty: pai daca crede asta se apuca sa tina post negru sa stii
5:24 PM

Nepty: ca asa am auzit ca fac ei
5:24 PM

Sy: da
5:24 PM

Nepty: i se inegreste de tot daca o tine mult 😂
5:25 PM

Sy: dumnezeu mi-a zis ca o sa fiu vesnic in capul tuturor asa ca nu scapa de mine nimeni 😂
5:25 PM

Sy: cine ma auzit ,asa ramane cu auzeala asta
5:25 PM

Sy: poate s emai schimba ceva in univers
5:25 PM

Sy: pentru schimbari cred ca este facuta auzeala
5:26 PM

Sy: sa se schimbe omul incet
5:26 PM

Nepty: foarte bine ca s-a petrecut asa ceva
5:26 PM

Sy: cine sa le faca lectii de buna purtare,daca nu ingerimea
5:26 PM

Nepty: un mare NET 😂
5:26 PM

Sy: asa ca au ingerimea in cap clar or sa se schimbe in timp
5:26 PM

Sy: da,un mare net:)
5:27 PM

Nepty: ca daca nu are omul acces , si nu stie unde sa caute , o sa i se spuna ca sa aculte bine ce i se spune in minte
5:27 PM

Nepty: in timp vor invata ei ce si cum
5:28 PM

Sy: logic ca vor invata
5:28 PM

Nepty: daca se mai chimba si cate ceva in bine pt viata lui , sa nu mai fie cu gandul tot timpul cum sa puna pe masa o bucata de paine ... va fi bine
5:29 PM

Sy: mai apare si dumnezeu cand si cand,asa ca au ce auzi
5:29 PM

Nepty: schimba*
5:29 PM

Sy: cine nu crede il aude
5:29 PM

Sy: cine crede aude ca nu este cum isi imagina el ca este dumnezeu
5:29 PM

Sy: si tot asa
5:29 PM

Nepty: da
5:29 PM

Nepty: sa ti se intample asa o mare chestie si tu ca om sa te feresti ca de dracu .... nu inteleg
5:30 PM

Nepty: cum sa nu te duca mintea ca poate esti telepat ?
5:30 PM

Sy: pai se feresc presupun ca de frica acum
5:30 PM

Sy: pai de unde sa stie ei de telepatie
5:30 PM

Sy: ei aud,dar se sperie de ce aud
5:31 PM

Sy: oricum a zis dumnezeu ca si el are probleme cu concentrarea
5:31 PM

Nepty: cum sa nu fi auzit de telepatie ? ca s-a tot vorbit in multe parti
5:31 PM

Sy: trebuie sa se concentreze bine de tot ca sa nu auda ce se transmite de la mine,sa ramana cu capul lui
5:31 PM

Nepty: hai , tata de la tara sa nu stie
5:31 PM

Nepty: dar astia citit cum sa nu stie ?
5:32 PM

Sy: eu am vorbit si cu mama si cu taicamiu telepatic zilele trecute
5:32 PM

Sy: pe taicamiu il distreaza chestia asta
5:32 PM

Sy: apare de si il vad ca pe ingeri
5:32 PM

Nepty: 😊 si-au dat seama ca tu esti ?
5:32 PM

Sy: si vorbesc cu el cand apare
5:32 PM

Sy: da,stie normal ca sunt eu
5:32 PM

Nepty: nu inteleg , eu cum de nu aud
5:33 PM

Nepty: si Flori
5:33 PM

Sy: chiar nu stiu
5:33 PM

Sy: ar fi trebuit
5:33 PM

Sy: acum mai multi vecini de ai mei cand trec prin fata geamului saluta
5:33 PM

Sy: incep sa prinda curaj
5:33 PM

Nepty: ce frumos
5:34 PM

Nepty: oare din cei ce au fost aici pe chat , cati aud ?
5:34 PM

Sy: sti cum mi-a zis mie dumnezeu sa fac cand vreau sa vorbesc cu cineva? sa il vizualizez si asa ajung la el,asa am facut cu mama si taicamiu si mau auzit,si cu voi dar nu auziti
5:34 PM

Sy: din cei de pe chat doar Lary aude
5:35 PM

Sy: asa mi-a spus dumnezeu
5:35 PM

Nepty: si Chip nu? ca mie mi s-a parut ca asta asculta cand ne-am vazut
5:35 PM

Sy: de el nu mi-a zis
5:36 PM

Sy: cred ca Cristi mai aude
5:36 PM

Sy: dar nu cred ca o sa spuna
5:37 PM

Nepty: rau imi pare ca nu te pot auzi . Poate ca e pedeapsa pt cei ce nu aud , sa fie separati de tine
5:37 PM

Sy: pedeapsa este pentru cei ce aud
5:37 PM

Sy: asa a zis dumnezeu
5:37 PM

Sy: sa ma auda pe mine si pe ingeri vesnic
5:37 PM

Nepty: da ?
5:37 PM

Sy: da
5:38 PM

Sy: cei ce nu aud au scapat de aceasta povara de dus
5:38 PM

Sy: asa a zis el
Nepty: pai o considera o povara ?
5:38 PM

Sy: da
5:39 PM

Sy: este greu sa te concentrezi sa mai auzi si lumea ce te inconjoara in vorbaria din minte ta
5:39 PM

Sy: ca ingerii nu tac
5:39 PM

Nepty: sa auzi ingerii si pe Dumnezeu , sa inveti de la ei e povara ?
5:39 PM

Sy: ei vorbesc continuu
5:39 PM

Sy: si pe mine ma zapacit la inceput asta
5:39 PM

Sy: acum reusesc sa ma concentrez
5:39 PM

Sy: ei au mereu ceva de zis
5:39 PM

Nepty: poate ca e putin deranjant dar vad ca totusi toata lumea tace malc
5:40 PM

Sy: 🙂
5:40 PM

Sy: la intrebarea asta nu o sa aiba nimeni raspuns,adica la intrebarea orare cand or sa recunoasca ce au in cap?
5:40 PM

Nepty: cand vor veni stelarii
5:41 PM

Nepty: atunci nu vor mai ascumde nimic
5:41 PM

Sy: posibil atunci da
5:41 PM

Nepty: imi amintesc ca acum 3 ani in urma , eu te simteam , simteam felul in care tu te simti
5:42 PM

Sy: 🙂
5:42 PM

Nepty: stii ca te intrebam daca chiar te doere in anumite locuri ?
5:42 PM

Nepty: doare*
5:42 PM

Sy: da
5:42 PM

Nepty: incepusem sa vad sfere in jurul meu care se jucau , si mi-ai spus ca sunt spirite
5:43 PM

Sy: da
5:43 PM

Nepty: intuiam ce raspuns imi vei da
5:43 PM

Nepty: si deodata BRUSC , totul s-a oprit
5:44 PM

Sy: este bine cica sa nu interferezi cu sferele de lumina ,ca sa nu le necajesti,ca cica se poate sa se transforme in spirite care sa te deranjeze
5:44 PM

Sy: nu le place interactiunea cu omul,se arata,dar atat
5:44 PM

Nepty: nu faceam nimic cu ele , doar le vedeam si ti-am povestit de ele
5:45 PM

Nepty: cand inchidam ochii imi vedeam culoarea din aura mea
5:46 PM

Sy: si eu la fel,mov lila
5:46 PM

Sy: asa vad
5:47 PM

Nepty: eu asa ca la numele meu , ca deasta am si ales asa
5:47 PM

Sy: 🙂
5:47 PM

Nepty: dar acum cand inchid ochii, vad doar o lumina care ar fi cumva deasupra capului meu si atat
5:48 PM

Sy: aha
5:48 PM

Sy: eu vara vad lila,iarna mai inchis culoarea,probabil se schimba pe anotimpuri
5:48 PM

Nepty: infine , ceva se va rezolva cand lucrurile vor mai evolua , cand vor veni stelarii , sau ....cine stie ce mai apare
5:49 PM

Sy: da
5:49 PM

Sy: posibil
5:49 PM

Sy: cine stie cum evolueaza capul omului
5:50 PM

Sy: sunt curioasa ce ar zice baietii de toata problema asta cu auzitul
5:50 PM

Nepty: simt uneori o mare tensiune in crestet si cumva in mijlocul capului parca
5:50 PM

Sy: ca inainte se conectau ei la mine cand aveau chef acum ma aud tot timpul,sunt curioasa ce zic ei de asta
5:50 PM

Nepty: cine stelarii ?
5:50 PM

Sy: da
5:50 PM

Nepty: pai ei de ce te aud tot timpul ca doar nu sunt si ei pedepsiti
5:51 PM

Nepty: ca pamantenii
5:51 PM

Sy: toata creatia ma aude
5:51 PM

Sy: doar aici nu aud toti
5:51 PM

Sy: asa a spus dumnezeu
5:51 PM

Nepty: atunci care sunt cei padepsiti ? 😂
5:52 PM

Nepty: pedepsiti*
5:52 PM

Sy: toti
5:52 PM

Sy: toata creatia
5:52 PM

Nepty: cei care aud , sau cei care au fost lasati pe afara ?
5:52 PM

Sy: lasa ca ti-am zis ,este bine ca nu auzi deocamdata
5:52 PM

Sy: cu timpul nu se stie
5:52 PM

Nepty: fie asa cum vrei tu nu cum doresc eu 😊
5:53 PM

Sy: pai daca este subtil facut de mine ,iti dai seama ca este alegerea mea sa nu auziti
5:54 PM

Sy: poate am zis ca nu va trebuie capul mare
5:54 PM

Sy: in rest ce imi pasa mie
5:54 PM

Nepty: chiar , asa este 😊
5:54 PM

Sy: asa o fi
5:54 PM

Nepty: ca tu le faci si le desfaci pe toate la nivelul mintii si al capului
5:55 PM

Sy: daca sunt eu cea care a adus auzibilitatea eu am decis totul
5:55 PM

Sy: da,asa a zis si dumnezeu
5:55 PM

Nepty: sigur ca da
5:55 PM

Sy: ca eu conduc acum capatanile tuturor
5:55 PM

Nepty: asa sa faci 😊 sa fie bine
5:55 PM

Nepty: sa se faca liniste si lumina
5:56 PM

Sy: cine stie cum va fi
5:56 PM

Sy: ca asa ca om nu fac nimic
5:56 PM

Nepty: lasa ca stii tu cum e mai bine
5:57 PM

Nepty: chiar daca acum nu esti inca constienta de ce hotarari iei in subcinstient , o sa stii


               
               



               
               
               



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu