vineri, 25 ianuarie 2019

Postarea 7


Tora: ma gandeam ca tot vorbesc astia de eveniment , si mi-am zis ca o fi chiar ce se intampla acum
4:38 PM

Nepty: si eu am racit si mi s-a parut tare frig azi . Ziceau ca se reasimte ca -14 din cauza vantului
4:38 PM

Tora: ca toti te aud pe tine
4:38 PM

Sy: ce se intampla acum?
4:38 PM

Sy: aha
4:38 PM

Sy: poate este punctul zero al evolutiei mai degraba,asa spun baietii din spirit
4:38 PM

Tora: si poate nu si-au dat seama de ce este vorba
4:38 PM

Nepty: deacum incepe schimbarea poate
4:38 PM

Sy: este un nou inceput intr-o noua stare
4:39 PM

Sy: de.abia incepe ceva nou
4:39 PM

Sy: vorbim peste vre-o 10 ani,poate atunci sa se vada ceva in capatanile lor
4:39 PM

Nepty: pai eu cred ca din 10 oameni , daca doar 1 a aflat de ascensiune si eveniment
4:39 PM

Tora: pai da, cumva explicat dar, nestiind despre ce este vorba au zis alte explicatii
4:39 PM

Sy: pai de unde sa afle
4:40 PM

Nepty: ca acum poater aude toata lumea ...nici nu stiu ce se patrece cu ei
Nepty: poate*
4:40 PM

Tora: dar, este un inceput , toate au fost asa , ijn timp si-au aratat valoarea
4:41 PM

Nepty: din cand in cand sa le spui 😊 asa cumva sa inteleaga si sa isi dea seama ca e de bine
4:41 PM

Sy: pai degeaba nu se face un lucru
4:41 PM

Sy: deocamdata nu inteleg ce se petrece cu ei,am vorbit astazi cu doua persoane,am iesit pe balcon
4:42 PM

Tora: nici noi nu am stiut mare lucru la inceput , incet ,incet am inteles, am invatat ,pana am ajuns aici
4:42 PM

Sy: a zis ca este si infricosator si bine
4:42 PM

Nepty: de bine ?
4:42 PM

Sy: celor 2 de astazi le era si bine,si frica de ce va venii
4:42 PM

Sy: nu intelegeau cum de se petrece asa ceva
4:43 PM

Tora: si cate mai avem de acum incolo
4:43 PM

Sy: au zis ca este bine ca afla niste lucruri,dar ce garantie au ei ca ramane totul asa si nu se va duce si mai mult in alte patanii pentru ei
4:43 PM

Tora: este cuprinsa intreaga lume, si Universul
4:43 PM

Nepty: vai ce lucruri importante pierdem ... 😢 pacat
4:43 PM

Sy: ce pierzi?
4:43 PM

Sy: ca oricum aici spun tot ce am vorbit cu baietii si acum mai nou si cu lumea 🙂
4:44 PM

Nepty: nu stiu ... asa ce aud ei
4:44 PM

Tora: este socul de inceput , apoi se stabilesc si ei
4:44 PM

Sy: cred ca da
Nepty: pai de 3 ani e tot inceput ?
4:45 PM

Sy: pai la unii nu
4:45 PM

Sy: dar la cine este de acum este inceput
4:45 PM

Tora: am vazut reactiile celor care nu am mai rezistat la informatii
4:45 PM

Sy: cei de astazi spuneau ca de cateva zile ma aud
4:45 PM

Nepty: aaa , deci se tot aduna
4:46 PM

Tora: nu poti sa-i condamni , nici nu au deschis ochii bine nu stiu de ei inca ..cu rabdare se vor vedea rezultate excelente
4:46 PM

Nepty: ne spui de astral?
4:47 PM

Sy: chiar daca nu se schimba ca si comportamente tot stiu tot ce se vorbeste
4:47 PM

Sy: Astralul este partea unde calatoreste mintea cand dormim,sau cand meditam
4:47 PM

Sy: este planul mintii
4:47 PM

Nepty: pai .... asa nu prea mai au scuze ca n-au aflat
4:47 PM

Sy: in Astral ajungi cu mintea clara daca meditezi,cand dormi nu
4:48 PM

Sy: la somn bajbai prin astral
4:48 PM

Sy: in Astral iti aduci aminte de toate vietile tale
4:48 PM

Sy: de aceia apar visele,sunt amintirile tale trecute
4:49 PM

Sy: si locul unde te intalnesti si cu cei morti,ca si ei calatoresc daca dorm in Astral
4:49 PM

Sy: cam asta este Astralul
Tora: cand faceam noi meditatii aici eu tare multe vedeam acolo ..acum imi dau seama cand spui
4:50 PM

Tora: erau de clare ,de parca eram acolo
4:50 PM

Tora: asa
4:51 PM

Sy: Astralul sau planul mintii,asa se mai numeste
4:51 PM

Sy: calatoresti in propria minte
4:51 PM

Sy: accesezi tot ce nu ai acces din mintea ta
4:51 PM

Tora: nu am mai facut meditatie
4:52 PM

Sy: plus ca in Astral se mai si construieste din amintiri noi faze
4:52 PM

Sy: adica te pierzi in propriile amintiri
4:52 PM

Sy: daca visezi mai multe amintiri ele se leaga intre ele ca si cum ar fi un film
4:53 PM

Nepty: citeam si cred ca era o explicatie aiurea.... ca atunci cand doarme sufletul calatoreste in astral si ca ramane legat de trup cu un cordon ( cordon de argint). Pai daca e o lume a mintii , ... a carei minti ; cea a trupului
4:53 PM

Nepty: ?
4:53 PM

Sy: nu ai cum sa pleci din trup
4:53 PM

Sy: si nici nu ai cum sa calatoresti in propria minte
4:53 PM

Sy: cu spiritul
4:53 PM

Sy: este doar o accesare adanca a subconstientului
4:54 PM

Nepty: asa gandesc acum si eu dupa explicatia ta
4:54 PM

Nepty: astia cred ca considerau astralul ceva in sus , un cer
4:54 PM

Tora: deci sufletul cu lumea lui , mintea cu lumea ei , nu merg impreuna ?
4:54 PM

Sy: da,asa credeam si eu
4:55 PM

Nepty: sigur ca da
4:55 PM

Sy: un plan in afata noastra
4:55 PM

Sy: el este in noi de fapt in minte
4:55 PM

Sy: cand dormim putem sa accesam orice minte
4:55 PM

Sy: mintile noastre se unesc
4:56 PM

Sy: si devine Astralul ca si lume noua unde calatorim toti
Nepty: cum poti accesa cel mai simplu aceasta lume a astralului
4:57 PM

Sy: meditand
4:57 PM

Nepty: meditand
4:57 PM

Nepty: iti golesti mintea de ganduri si ?... astepti?
4:58 PM

Sy: cand ajungi constient in Astral vezi lumea accea foarte bine,cand dormi doar bajbai pe acolo,sau esti pierdut in propriile amintiri
4:58 PM

Tora: iti propui o mica tema cred
4:58 PM

Sy: da,asa se mediteaza,golesti mintea si lasi sa vina la tine ce vine
4:58 PM

Sy: nu te gandesti la nimic
4:59 PM

Sy: lasi sa curga ce vine
4:59 PM

Sy: si asa ajungi sa vezi Astralul
4:59 PM

Nepty: si lasi sa vina la tine ce vine...te referi la imagini sau alte ganduri?
4:59 PM

Nepty: idei?
4:59 PM

Sy: da,imagini,nu ganduri,sa nu gandesti
4:59 PM

Sy: eu cand ma culc si nu am somn inchid ochii si astept sa vad ce vine sa vad
5:00 PM

Sy: si vad o lume superba
5:00 PM

Sy: am vazut asa si lumi ale spiritului
5:00 PM

Sy: cu oamenii de acolo
5:00 PM

Sy: mi-a placut portul lor,erau imbracati super frumos,cu costume
5:00 PM

Sy: am vazut si Astralul si lumi de spirit asa
5:01 PM

Sy: cand vin oameni la voi in meditatie sa stiti ca vin din lumea spiritului
5:01 PM

Nepty: este o lume imaginara , a mintii, ?
5:01 PM

Sy: imaginile sunt din Astral
5:01 PM

Sy: nu este imaginar nimic,este cat se poate de real,o lume altfel dimensionala
5:02 PM

Sy: practic intri in dimensiunea unde functioneza mintea
5:02 PM

Sy: nici dumnezeu nu a stiut sa imi spuna ce dimensiune este asta,ia spus doar atat,dimensiunea constiintei tuturor
5:03 PM

Sy: acolo nu exista dumnezeu sau ingeri,toata lumea este la fel
5:03 PM

Sy: o constiinta comuna
5:03 PM

Sy: cam atat
Tora: sunt in functie de nivelul de constiinta ?
5:03 PM

Sy: ce sa fie?
5:04 PM

Sy: acolo nu este nimeni mai mare ca altul
5:04 PM

Sy: toti suntem egali ca si constiinta
5:04 PM

Tora: aceasta lume a Astralului
5:04 PM

Nepty: acolo se poate intalni unu cu constiinta mare cu unu cu constiinta mica
5:04 PM

Sy: da
5:04 PM

Sy: dar subtil
5:04 PM

Sy: si subtil toti suntem la fel
5:05 PM

Sy: este grav ca in lumea astrala ,adica a mintii te poti intalni si cu raul
5:05 PM

Sy: si el este acolo
5:05 PM

Tora: dar fiind suptil ,cred ca toti au o constiinta mare
5:05 PM

Sy: multi se intalnesc cu aceste constiinta negre si au cosmaruri
5:05 PM

Sy: sau sunt atacati
5:05 PM

Nepty: daca acolo spiritul stie ce vieti a avut si si le aminteste, inseamna ca nu a uitat nimic , iar in hipnoza exact acolo te duce
5:06 PM

Tora: nu prea stim multe cu acesta tema , sa zic asa
5:07 PM

Sy: logic ca in Astral sti ce vieti ai trait
5:07 PM

Nepty: subconstientul nostru , tot acolo se poate cunoaste
5:08 PM

Sy: de fapt la incarnare nu te sterge,este prost spus sterge mintea,te hipnotizeaza si iti ordona sa nu mai ti minte nimic,si gata,pana nu primesti iar ordin sa iti amintesti ce ai uitat nu sti ce ai fost
5:08 PM

Tora: acolo nu mai lucreaza hipnoza
5:09 PM

Tora: pentru ca sti toate vietile
5:09 PM

Nepty: daca ai o chestie apasatoare a sufletului , subconstientul se manifesta si acolo si in viata noastra cumva ?
5:09 PM

Sy: oricum lumea astrala nu este de contactat,ea iti aduce ce info ai nevoie prin ceea ce numim vise
5:10 PM

Nepty: si astea sunt hotarate de sinele nostru?
5:10 PM

Nepty: el permite visul practic nu?
5:11 PM

Sy: nu sti niciodata ce este in subconstient
5:11 PM

Sy: nu stie nimeni
5:11 PM

Sy: nu poti accesa acea lume
5:11 PM

Sy: sinele esti tu constient ,dar si inconstient
5:11 PM

Nepty: deci n-are treaba cu astralul
5:11 PM

Sy: daca decizi ceva inconstient nu ai sa sti constient
5:11 PM

Sy: astralul este doar spatiul mintii si a amintirilor tale
Nepty: uite Cristi spune de ani de zile ca el mediteaza in fiecare seara , dar inca nu a reusit sa vada vieti trecute sau lumi asa ca tine
5:13 PM

Tora: Cristi spune ca a fost atacat, inseamna ca sa intalnit cu raul din mintea lui ?
5:13 PM

Sy: da
5:13 PM

Nepty: doar l-a atacat un rau in acea seara
5:13 PM

Sy: nu prea este indicat mi se spune de catre baieti sa intrii prea profund in mintea ta,ca nu sti peste ce dai,adica poti accesa si raul
5:14 PM

Sy: eu nu am facut nimic sa accesez,am stat doar cu ochii inchisi in ideea de adormi,si am accesat astralul
5:14 PM

Sy: la mine vin imagini imediat ce inchid ochii
5:15 PM

Sy: daca las sa curga vin si imagini urate,sau chipuri de draci chiar
5:15 PM

Nepty: tu esti tu 😊
5:15 PM

Sy: am vazut tot felul de spirite si urate si frumoase
5:15 PM

Sy: chiar si de animale
5:15 PM

Tora: si eu am imagini , nu stiam ca sunt de acolo
5:15 PM

Nepty: de unde sa stim Tora. Sunt atatea de aflat.
5:16 PM

Nepty: ce am aflatazi a rasturnat multe chestii citite in timp , in ani de zile
5:16 PM

Tora: de asta spun ca nu stim prea multe ,mai ales cu acesta tema
5:17 PM

Nepty: inseamana ca cei ce au scris , au luat-o pe bajbaite si au presupus doar
5:17 PM

Sy: sunt multe de aflat
5:17 PM

Sy: pai logic ca a fost presupunere
5:17 PM

Sy: de unde sa stie
5:17 PM

Tora: unele imagini ,nu vrei sa se schimbe asa sunt de frumoase, altele nu sti cum sa scapi de ele
5:17 PM

Sy: nici dumnezeu nu a stiut sa imi explice mai bine cum este,a luat-o asa usurel ca nici el nu stie cum functioneza acest astral
5:18 PM

Tora: nu este creatia lui ?
5:18 PM

Sy: ba da,dar este una din creatiile care apar
5:19 PM

Tora: sau a cui este acesta creatie ?
5:19 PM

Sy: adica nu sunt facute
5:19 PM

Sy: de el
5:19 PM

Sy: aparitie
5:19 PM

Sy: daca ai cap,ai si astral
5:19 PM

Nepty: uite un lucru pe care si omul l-a aflat ; Mintea e tare complexa in reactii si naste lumi
5:19 PM

Sy: cine se gandea ca acolo bantuie toate constiintele create vreodata
5:19 PM

Tora: sa fie ca un fel de arhiva ?
5:20 PM

Sy: cica daca accesam mai des astralul se poate sa ramane cu canalul asta deschis si sa visam urat
5:20 PM

Sy: sa avem cosmaruri
5:20 PM

Sy: adica provocam ceva urat pentru mintea noastra
5:21 PM

Tora: o arhiva a constiintelor create ?
5:21 PM

Nepty: banuiesc ca acolo sunt toate gandurile , mai bine zis energia lor , a tuturor
5:21 PM

Sy: capul nostru este arhiva,si astralul locul unde o poti accesa
5:21 PM

Nepty: e baza de date a universurilor 😊
5:22 PM

Sy: ......................................
5:22 PM

Sy: da
5:22 PM

Tora: indicat , sa nu insistam prea mult pe ea , sa nu avem surprize nedorite
5:22 PM

Sy: da
5:22 PM

Tora: indicat , sa nu insistam prea mult pe ea , sa nu avem surprize nedorite
5:22 PM

Nepty: a sufletelor
5:22 PM

Sy: locul de intalnire a tuturor mintilor create
5:23 PM

Sy: deci si a raului
5:23 PM

Sy: unii spuneau ca au fost atacati cand se trezeau
5:23 PM

Sy: logic ca da,pentru ca au accesat un plan interzis
5:23 PM

Nepty: adica e mai bine sa-ti vezi de treaba ?
5:24 PM

Tora: cand imi aparea imagini nedorite , imediat deschideam ochii , ca sa nu ma implic in ele
5:24 PM

Sy: astazi am vorbit de amestecul spiritelor prin acest plan,cele bune cu cele rele,dar vorbim maine de asta ca mai au ce sa imi zica ,nu am terminat de vorbit acest subiect
5:24 PM

Nepty: sa stai acasa in liniste si gata
5:24 PM

Tora: am facut-o instinctiv , asi putea spune
5:24 PM

Sy: da,toti care au accesat astralul pana la urma au fost atacati
5:24 PM

Sy: si eu chiar
5:25 PM

Nepty: aaa 😊 asta e interesant foc
5:25 PM

Sy: am visat o umbra neagra ce a vrut sa ma omoare,m-am batut cu ea in acest astral
5:25 PM

Nepty: cu spiritele
5:25 PM

Nepty: nu cu atacatul
5:25 PM

Tora: cand a fost sora lui Cip aici ,am avut un atac puternic
5:26 PM

Tora: era ceva negru cat muntele
5:26 PM

Tora: am chemat pe Rafael si Maihail atunci , ei m-au scapat de acea negreala , muntele acela
5:27 PM

Nepty: si eu am visat odata ca m-a sechestrat undeva si nu puteam nici sa ma mai misc macar ,...nici de strigat nu aveam glas. Te-am visat pe tine ca ai venit si m-ai luat de mana si m-ai scos de acolo
5:27 PM

Sy: si eu am un vis ce sa repetat de zeci de ori,unde sunt atacata
5:28 PM

Tora: nu cred ca am reusit eu singura sa scap de acea namila , numai ei m-au scapat
5:28 PM

Sy: chiar am vrut sa stiu ce este cu acest vis
5:28 PM

Nepty: erai imbracata in pantaloni si cu un plovar alb mare si lalau pe tine , cu parul pe spate
5:28 PM

Sy: cica am accesat planuri foarte inalte din astral si asta supara pe cei rai de acolo si te ataca de cate ori au ocazia
5:28 PM

Nepty: culmea e ca eu in vis , initial plecasem cu mai multi sa vanam pe cei rai ....si am patit-o noi
5:29 PM

Sy: eu am calatorit si constient in astral in somn
5:29 PM

Sy: eram foarte treaza si le aratam baietilor ce pot sa fac pe acolo
5:30 PM

Sy: de doua ori
5:30 PM

Tora: oare cum am ajuns eu acolo la negreala aceea , o fi fost pentru sora lui Cip , ca nu mai inteleg ?
5:30 PM

Sy: a doua oara tineam niste bagaje in mana si baietii din spirit mi-au zis sa le las jos,si eu i-am auzit in vis si le-am lasat
5:30 PM

Sy: nu incerca sa intelegi visele Tora
5:31 PM

Sy: sunt complicate
5:31 PM

Sy: mai ales alea cu mesaje
5:31 PM

Tora: nu era viss, era real
Tora: ia fost rau , lui Georgeana si m-am dus langa ea , se zbatea
5:32 PM

Tora: sarea in pat ,si spunea ca o chinuie cineva
5:33 PM

Nepty: aseara am visat ca eram la servivi si faceam niste pachete si le dadeam cuiva sa le ia si parca stiam ca e si Dumnezeu si priveste, si stie de treaba noastra si a zis ceva ....nu imi mai amintesc dar era deacord cu ceva
5:33 PM

Tora: si am vazut acel munte de negreala
5:33 PM

Sy: las-o ca era nebuna oricum
5:33 PM

Tora: deci asta o chinuia , dar ma afectat si pe mine
5:34 PM

Sy: cica astia cu probleme psihice vad unele chestii si ii chinuie
5:34 PM

Sy: oricum nu era sanatoasa sora lui Cip
5:34 PM

Tora: si atunci am chemat pe Rafael si Mihail
5:34 PM

Tora: si ei au intervenit
5:35 PM

Sy: si o fi venit cine stie din spirit
5:35 PM

Sy: ca Rafael este om si nu poate venii
5:35 PM

Sy: stiu de la ei asta
5:35 PM

Tora: asta cand ne-am adunat noi aici la mine
5:35 PM

Sy: nu vin ca nu sunt calatori
5:35 PM

Tora: cineva m-a ajutat..
5:35 PM

Tora: ca imi vine greu sa cred ca am facut fata singura la asa munte
5:36 PM

Nepty: ce bine ar fi sa fie deacord cu intervantia stelarilor
5:37 PM

Tora: dupa aceea eram stoarsa de puteri
5:37 PM

Sy: eu am avut un vis intr,o dimineata,ma zbateam sa ma trezesc si pe mine erau mai multe entitati negre ce nu ma lasau sa ma trezesc,am strigat si eu la mihail si nimic,nu ma lasau sa ma trezesc,atunci am imaginat o sabie de lumina si am dat cu ea pe langa mine,am taiat practic acele entitati si asa m.am trezit
5:37 PM

Sy: asa ca mihail nu vine,este doar idea noastra invatati de cine stie cine
5:37 PM

Sy: nu vine nimeni ,noi trebuie sa ne aparam
5:37 PM

Tora: aaaa ,am chemat lumina divina ..am tipat dupa ea, acum imi amintesc ..
5:38 PM

Sy: ....................................................
5:38 PM

Tora: nu stiam ce sa fac, nu mai fusesem intr-o asemenea situatie
5:39 PM

Tora: nu am mai primit-o ai pe tipa aceea ,am terminat cu ea
5:39 PM

Nepty: se spune ca atunci cand un inger iti vorbeste , auzi ca un tiuit ...asa mai deosebit , nu sa-ti tiue urechea si =gata
5:40 PM

Tora: m-a sunat, mi-a scris pe mail , nu am raspuns la nimic
5:40 PM

Nepty: e adevar ?
5:40 PM

Sy: am mai patit eu ceva intr-o dimineata acum vre-o 3 ani,m-am trezit brusc si de pe mine se dadea jos o entitate albatra,stralucitoare,practic a fugit cand am deschis ochii,era un om de lumina albatra
5:41 PM

Sy: m-am si speriat
5:41 PM

Sy: nu stiu Nepty,dar cred ca este aiureala
5:41 PM

Sy: ............................
5:42 PM

Nepty: asa scriu astia peste tot cu tiuitul
5:42 PM
Nepty: asa scriu astia peste tot cu tiuitul
5:42 PM

Tora: era pe tine , statea pe tine ?
5:42 PM

Nepty: deci e si asta o bazaconie
5:42 PM

Sy: da,statea pe mine
5:42 PM

Nepty: asta ca ai putut tu sa-l vezi , ca poate daca nu vedeai , simteai cumva deosebit
5:42 PM

Sy: era un om de culoare albatra stralucitoare
5:42 PM

Tora: ii placea de tine ? sau de ce ?
5:43 PM

Sy: pai habar nu am
5:43 PM

Sy: cine era nu stiu
5:43 PM

Tora: nu ai vorbit cu el ?
5:43 PM

Sy: nu
5:43 PM

Nepty: daca nu a facut rau ...
5:43 PM

Sy: totul a tinut cateva secunde si a disparut
5:43 PM

Tora: se simtea bine, ca altfel nu statea pe tine
5:44 PM

Sy: cand am deschis ochii era aplecat deasupra mea
5:44 PM

Nepty: poate te-a ajutat cu ceva
5:44 PM

Sy: pe urma sa ridicat si a disparut
5:44 PM

Sy: da,asa am zis si eu
5:44 PM

Sy: ca mi sa mai intamplat odata tot acum 2 ani sa visez pe cineva imbracat in alb care ma intorcea in somn ca ma sufocam
5:45 PM

Tora: si eu m-am simtit bine in pat ,unde ai dormit tu , nu mai zic de Mary, a dormit dusss,ore in sir
5:45 PM

Sy: era o entitate neagra,avea mainile reci si din energie neagra
5:45 PM

Sy: dar era imbracat in alb
5:46 PM

Sy: si mi-a vorbit
5:46 PM

Tora: si uite ca te-a salvat ,in felul acesta ,dara te-a intors
5:46 PM

Sy: a zis sa ma intorc
5:46 PM

Tora: daca
5:46 PM

Nepty: si nu recunosti vocea ?
5:46 PM

Sy: eram cu fata la marginea patului si m-am intors cu fata in sus
5:46 PM

Sy: nu stiu cine a fost
5:47 PM

Sy: si pe baieti i-am tot visat ca faceam anumite treburi cu ei
5:47 PM

Sy: pe unul l-am visat cu cap de caine,ca Anubis
5:47 PM

Sy: e zicea ca s.ar putea sa fi fost intrupat Anubis
5:47 PM

Nepty: deci a murit si el si a ajuns tot aici?
5:48 PM

Sy: asa se pare
5:48 PM

Tora: este de belea aici ..
5:49 PM

Nepty: in lumea fara scapare a pamantului
5:49 PM

Sy: chiar
5:50 PM

Tora: tot Sy ne scapa si de aici
Sy: Stiti cum am aflat eu numele din spirit?
5:51 PM

Nepty: cum?
5:51 PM

Sy: baietii din fizic m-au zis ca este o tehnica de scriere
5:51 PM

Sy: sa lasi mana libera,sa nu gandesti ,si o sa scrii cum te cheama
5:51 PM

Sy: asa am facut,am lasat mana libera si dupa vre-o 5 minute am scris automat Sy
5:52 PM

Sy: si atat
5:52 PM

Sy: asta imi este numele
5:52 PM

Sy: 🙂
5:52 PM

Tora: mie imi place mult numele tau, am mai scris eu
5:52 PM

Nepty: ai stat mult cu creionul
5:52 PM

Sy: da
5:53 PM

Tora: o sa incerc si eu ..sa vedem ce iese
5:53 PM

Sy: nici nu ma asteptam sa reusesc
5:53 PM

Nepty: ai cerut numele tau in gand?
5:53 PM

Nepty: ai zis ceva ?
5:53 PM

Sy: nu
5:53 PM

Sy: trebuie sa nu te gandesti la nimic
5:53 PM

Sy: ca la pendul
5:54 PM

Sy: se numeste tehnica intr-un anumit mod,nu imi mai amintesc eu cum
5:54 PM

Sy: se practica
5:54 PM

Nepty: am incercat odata in baie sa pendulesc 😊 si nici vorba sa miste pendulul nici daca te rogi de el
5:55 PM

Tora: dar, sunt multi care scriu pagini intregi , fara sa faca ceva deosebit
5:55 PM

Sy: pai ce ai cautat in baie ? 🙂
5:55 PM

Nepty: stateam 😂
5:55 PM

Sy: pe tron 😂
5:56 PM

Nepty: nu , in cada
5:56 PM

Sy: pai cum sa vina spirite in baie
5:56 PM

Tora: acolo era si ea singura 😊
5:56 PM

Sy: pai spiritele nu vin acolo se pare
5:56 PM

Nepty: inainte veneau
5:56 PM

Sy: nu mai folosi pendului ca cica se ataseaza spirite de tine si nu este bine
5:57 PM

Nepty: in alta camera , nici nu e nevoie sa zic ceva si misca instant
5:57 PM

Sy: poti vorbi cu oricine,si nu sti adevarul,spun si ele ce stiu
5:57 PM

Nepty: dar nu prea mai dau ca nu e real ce primesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu