joi, 24 ianuarie 2019

Postarea 6


Tora: gata ?
4:28 PM

Sy: gata?
4:28 PM

Sy: da,am stat putin in pat,nu am dormit 🙂
4:28 PM

Tora: da😊
4:29 PM

Sy: treburi azi mai putine 🙂
4:29 PM

Sy: ........................................................
4:29 PM

Tora: eu, am spalat , am curatat masina de spalat si alte maruntisuri
4:30 PM

Sy: se gaseste cate ceva de facut
4:30 PM

Tora: daca raman servetele in buzunare , nu le scoate pe toate afara si am spalat sacul acela mic,unde colecteaza mizerie plus tubul acela
4:31 PM

Sy: aha
4:31 PM

Sy: si eu mai patesc asta
4:31 PM

Tora: erau multe scame si am realizat ca de acolo
4:31 PM

Sy: uit de ele prin buzunare
4:31 PM

Tora: caut buzunarele inainte de spalat, dar mai scapa cate unul
4:32 PM

Sy: 🙂
4:32 PM

Tora: tot a zis ca ninge , dar nu a nins si vremea este calduta
4:33 PM

Sy: a nins si la mine ieri toata ziua
4:33 PM

Sy: avem si noi putina zapada
4:33 PM

Sy: 🙂
4:33 PM

Tora: am vazut marea zapada de la voi ..se vede pamantul negru
4:34 PM

Sy: saptamana viitoare este trecut si aici ca ninge cateva zile
4:34 PM

Sy: da,a nins putin
4:34 PM

Sy: sa topit deja
4:34 PM

Tora: pai o ninge si acolo
4:34 PM

Tora: am vazut ca la Torino sa serbat Unirea , au dansat, cantat, si bineantele si popa ..
4:35 PM

Sy: 🙂
4:35 PM

Sy: nu m-am uitat astazi la stiri
4:36 PM

Tora: am vazut pe fb.
4:36 PM

Sy: aha
4:36 PM

Tora: de ce o fi fost popa sa sfinteasca Unirea ?
4:37 PM

Sy: iti dai seama ca se baga si biserica aiurea
4:37 PM

Tora: nu avea nici un chichirez ei acolo
4:37 PM

Sy: serbeaza si biserica
4:38 PM

Sy: sa fie si ea peste tot
4:38 PM

Tora: i-o fi binecuvantat si a mai luat un ban si ei saracii😊
4:39 PM

Sy: pai sa sti ca iau
4:39 PM

Sy: doar nu vin gratis
4:39 PM

Tora: am citit ieri ce ati vorbit , si am inteles ca tu subtil ai oprit auzul nostru acum al tau si al ingerilor ..
4:41 PM

Sy: al vostru doar
4:42 PM

Sy: ingerii ma aud
4:42 PM

Sy: eu aud lumea
4:42 PM

Sy: asa cica,lucrez la nivel subtil
4:42 PM

Sy: nu am zis eu,ci dumnezeu
4:42 PM

Tora: da, al nostru
4:42 PM

Sy: si ingerimea
4:42 PM

Tora: dar, bine ca ai facut-o tu si nu Dumnezeu
4:42 PM

Sy: pai el nici la el nu poate oprii,dar la altii
4:43 PM

Sy: ca si el ma aude permanent
4:43 PM

Sy: ce vorbim noi aude
4:43 PM

Sy: ce vorbesc eu cu ingerimea aude,si tot ce mai vorbesc
4:43 PM

Sy: 24 din 24 aude tot
4:43 PM

Sy: dar el nu poate oprii sa nu mai auda
4:43 PM

Sy: asa ca ma aude 🙂
4:43 PM

Tora: am inteles ca ii place acest lucru
4:44 PM

Sy: pai ii place
4:44 PM

Sy: ca vede si el ce este pe aici,asa a zis
4:44 PM

Sy: asa cunoaste lumea asta,unde cica o sa intervina intr-o zi
4:44 PM

Sy: ca si ingerimea afla tot acum
4:44 PM

Sy: ca aude
4:44 PM

Sy: altfel cum sa stie ce este aici
4:44 PM

Sy: doar ce i se spune
4:45 PM

Sy: si culmea ca nimeni nu stie ce este aici,acum stiu toti 🙂
4:45 PM

Tora: lasa ca este bine ..ca la cate vorbim aici , va sti tot ce se petrece
4:45 PM

Sy: da
4:45 PM

Sy: asa am zis si eu lui
4:45 PM

Tora: cred ca nu era informat cu ce se intampla aici
4:45 PM

Sy: lasa ca vezi ce lume este asta acum
4:45 PM

Sy: pai cine sa il informeze
4:45 PM

Tora: nici nu are timp cred
4:46 PM

Sy: stelarii si ei habar nu au
4:46 PM

Sy: acum toata lumea invata ce este aici
4:46 PM

Sy: aude si vede tot toata lumea
4:46 PM

Tora: nici stelarii nu stiau ,daca nu le spuneai tu
4:46 PM

Sy: logic ca nu
4:46 PM

Tora: cei de Sirius nici atat
4:46 PM

Sy: deabia cand au luat contact zi de zi cu mine au inceput sa vada tot
4:47 PM

Tora: si restul la fel ..asa ca este super bine ca se va stii
4:47 PM

Sy: acum toata lumea aude si vede ce se petrece pe pamant
4:47 PM

Sy: eu ma uit acum la stiri mereu,sa vada toti bine ce este pe aici
4:47 PM

Sy: prin mine afla tot
4:47 PM

Tora: sunt multe emisiuni care arata multe nereguli de aici si din lumea toata ..
4:48 PM

Sy: e nu ma uit eu chiar la tot,dar la stiri da
4:48 PM

Tora: bine gandit acest ,,proiect ,, sa-i zic asa ..
4:49 PM

Sy: mai este o emisiune la tv ,,asta este romania,,,ma uit sa vada jafurile de la noi
4:49 PM

Sy: ma uit si la telenovela 😂
4:49 PM

Sy: sa vada de toate 😂
4:50 PM

Tora: zice ca va ajunge euro 5 ron.
4:50 PM

Sy: ..................................
4:50 PM

Sy: probabil ca da
4:51 PM

Tora: de fapt uite asa se duc banii pe toate schimburile astea si experientele facute pe spinarea oamenilor
4:51 PM

Sy: este o politica
4:51 PM

Sy: nu vor probabil ca romania sa iasa din rahat
4:51 PM

Sy: din moment ce este condusa din afara este clar ca nu se vrea mai mult pentru romani
4:52 PM

Sy: mai este putin si ramane tara goala
4:52 PM

Sy: au plecat toti de pe acolo
4:52 PM

Tora: categoricc, vor sa o tina cu capul jos, jos
4:52 PM

Sy: aia destepti au plecat
Sy: nu am stiut
4:56 PM

Sy: de unde sa stiu
4:56 PM

Sy: dumnezeu a zis ca ma aude tot timpul
4:56 PM

Sy: cei din spirit la fel
4:56 PM

Sy: asa ca toata lumea a fost curioasa sa vada daca sunt auzita si aici
4:57 PM

Sy: asa ca m-au pus sa salut de pe balcon lumea sa vad daca sunt auzita de ei
4:57 PM

Tora: deci acum stii , nu ai stiut nici macar cu un an in urma ?
4:57 PM

Sy: si uite asa am ajuns sa stim ca toata lumea aude
4:57 PM

Sy: pai de unde sa stiu ?
4:57 PM

Sy: stiu si eu de cateva zile
4:58 PM

Sy: de la baieti ca ei au inceput primii sa ma auda
4:58 PM

Tora: nu stiu poate ai visat, poate stiai si nu era timpul sa spui
4:58 PM

Nepty: am fost tare atenta la colegele mele ,,,, nu sdasemne nici una ca ar auzi ceva
4:58 PM

Sy: sigur,se pare ca am fost auzita si cu 3 ani in urma ,dar nu am stiut,nu am auzit pe nimeni sa zica ca aude
4:58 PM

Sy: va dati seama ca se aptin chiar de aud
4:59 PM

Sy: tac malc
4:59 PM

Sy: mie asa imi zice dumnezeu
4:59 PM

Sy: ca unii nu vor sa stie nimeni ca aud ei
4:59 PM

Nepty: doar nu te minte Dumnezeu ca nu are de ce
4:59 PM

Tora: poate ca acum sa declansat definitiv acest lucru
4:59 PM

Sy: eu il cred,ca el citeste mintile lor
4:59 PM

Sy: deci stie bine ce se petrece
4:59 PM

Nepty: sigur ca da
4:59 PM

Sy: acum sa dus auzibilitatea la toata lumea
5:00 PM

Tora: ca nu ti-au spus stelarii , acum un an sau mai mult
5:00 PM

Sy: prea putini cica sunt cu neauzitul
5:00 PM

Nepty: poate ca aud dar e un glas mai incet sa nu deranjeze
5:00 PM

Nepty: si il auzi daca te concetrezi
5:00 PM

Sy: posibil
5:00 PM

Sy: de auzit cica aude mai toata lumea,deci degeaba se ascund ei sa nu se afle ,ca dumnezeu stie tot
5:01 PM

Tora: spune ca nu depinde de concentrare ca si eu am zis asa
5:01 PM

Nepty: dar sa stii ca tot fara minte sunt si tot bisericoase sunt
5:01 PM

Sy: tot
5:02 PM

Sy: 🙂
5:02 PM

Tora: asta nu le-o scoti din cap usor
5:02 PM

Sy: pe cei fara cap nici nu poti sa ii judeci
5:02 PM

Sy: asta sunt ei
5:02 PM

Sy: asa au invatat
5:02 PM

Tora: cine stie cat va trece sa scoata asta din capul lor
5:02 PM

Sy: asa fac
5:02 PM

Nepty: pai ...cam asa sunt la gramada cu totii
5:02 PM

Sy: da
5:03 PM

Nepty: rar la care vezi un dram de judecata
5:03 PM

Nepty: il vazi dupa vorbe
5:03 PM

Nepty: vezi*
5:03 PM

Sy: nu au
5:04 PM

Nepty: am citit din urma...ce zici tu Tora c e caldut.... am intepenit de frig la ce vant este. Dimineata la 8 abia ma puteam tine pe picioare de vant si polei
5:05 PM

Sy: sunt si eu curioasa cand o veni cald sa stau pe balcon si sa ma iau de toti care trec pe strada,sa vad cum gandesc ei,ce pareri au despre ce li se intampla
5:05 PM

Tora: de aceea ma gandeam ca ai avut tu un scop ,un plan cu noi de nu te auzim ..nu stiu care o fi ,dar poate ne-ai protejat de ceva ..
5:05 PM

Sy: am ce sa fac anul asta 😂
5:05 PM

Sy: pai daca dumnezeu zice ca este pedeapsa asa este
5:06 PM

Sy: deci de ce sa va dau voua pedepse ?
5:06 PM

Nepty: 😂 ai sa ii aduni la bloc la tine pe toti 😂 ia sa vazi 😂 abia afla unde stai
5:06 PM

Sy: voi oricum stiti tot de la mine,nu era cazul sa ma mai si auziti
5:06 PM

Sy: ei nu imi citesc blogurile,nu stau de vorba cu mine sa afle ,asa ca afla auzind
5:07 PM

Nepty: dar cand scrii nu te aud ?
5:07 PM

Tora: daca stai in statie , dar sa fi fost minus 9,10 grade era mare jale ..
5:07 PM

Nepty: gandul tau
5:07 PM

Sy: este prea multa informatie,vedeti si voi,au mai venit si ingerii,deci sa afle toata lumea
5:07 PM

Sy: ma aud si cand scriu normal
5:07 PM

Nepty: si asa s-a simtit ca si cum ar fi fost -14
5:08 PM

Nepty: asa au publicat cei de la ANM de stat
5:08 PM

Tora: nu te imbraci mai gros ..
5:08 PM

Sy: ..........................................
5:08 PM

Tora: eu am transpirat ,ca am fost la plimbare
5:08 PM
Tora: eu am transpirat ,ca am fost la plimbare
5:08 PM

Nepty: pot sa public si eu articolul de azi ?Unitatea cu Dumnezeu ? Mi se pare nemaipomenit pe intelesul multora
5:09 PM

Sy: publica
5:09 PM

Tora: de cand scrii tu Sy poate 1,2 hai 3 articole sa nu le fi citit si aici pe chat de 2 ori , dar restul tot am citit si mereu asi citii
5:10 PM

Sy: baietii stiu ei ce spun
5:10 PM

Nepty: fiecare in parte e perfect dar asta mi se pare ca se pupa ca o manusa pentru multe intrebari ale lor
5:10 PM

Tora: pune-o tu astazi si o pun si eu peste 2,3 zile ca sa fie inca o data
5:10 PM

Tora: cine stie cate mai apar ,fara ca noi sa stim ..
5:13 PM

Sy: da,am citit si eu acum inca o da
5:13 PM

Sy: data
5:13 PM

Sy: le zice baietii bine
5:13 PM

Tora: lucruri in folosul tuturor
5:13 PM

Nepty: am publicat un articol al lui Salusa pe 20 . Am scos cateva fraze din el ca erau depasite de timp dar ...Ma uitam ca au intrat peste 400
5:13 PM

Sy: probabil ca li se face dor de Salusa
5:14 PM

Nepty: mai tin ei minte de el ? sau cei de acum cunosc despre el ?
5:14 PM

Tora: multtt . foarte bine ..
5:14 PM

Sy: cei de acum habar nu au
5:14 PM

Sy: pacat ca nu mai da mesaje
5:14 PM

Nepty: lasa ca sunt perfecte si astea
5:14 PM

Nepty: pun din cele de prin 2015
5:15 PM

Sy: am inteles de la Dumnezeu ca nasparlosul ala de il canaliza pe Salusa nu a mai vrut ,a vrut sa isi canalizeze sinele lui
5:15 PM

Tora: dar si Gabriel, si Mihail, Rafael ..si ceilalti ..
5:15 PM

Nepty: sau cand corectez , si mi se pare perfect pt momentul asta , public si mai vechi
5:15 PM

Nepty: da , am citit
5:15 PM

Nepty: asa a zis , ca vrea sa spuna de la sinele lui
5:16 PM

Sy: da
5:16 PM

Sy: asa cica
5:16 PM

Nepty: bine ca nu a sters ce a fost de la Salusa
5:16 PM

Tora: este foarte batran ..
5:16 PM

Tora: pai zbura ..daca stergea
5:16 PM

Nepty: mai am cam 5 ani de copiat
5:17 PM

Sy: au mai disparut siteuri
5:17 PM

Sy: cu canalizari
5:17 PM

Nepty: si trimitea la zile altul
5:17 PM

Nepty: 2 zile*
5:17 PM

Tora: ce ai mai vorbit cu baietii ?
5:18 PM

Sy: despre Astral
5:19 PM

Nepty: ma uitam ca a publicat unul pe blog , un articol despre acel film cand a preluat Vrilon si a vorbit la canalul Londonez
5:19 PM

Sy: AHA
5:19 PM

Sy: de ce nu or face stelarii asa nu stiu,sa preia mereu si sa ne aduca cu picioarele pe pamant
5:20 PM

Tora: mai sunt care cred si stiu de toate astea
5:20 PM

Nepty: uite aici http://spirituletern.blogspot.com/2019/0...
5:20 PM

Sy: daca s-ar face asta mereu ,preluari si iar preluari de canale de stiri poate asa ar accepta lumea mai usor ca exista stelari
5:20 PM

Tora: pai spune-le tu , ca poaste nu isi dau seama
5:20 PM

Nepty: poate le e greu
5:20 PM

Tora: spune mereu ,pana vor face
5:21 PM

Sy: neamestec
5:21 PM

Sy: asa zic
5:21 PM

Nepty: dar sa stii ca ar crede lumea mai repede daca si cei de la tv ar da dezmintiri ca nu au facut cei de jos
5:21 PM

Tora: dar, se arata mai mult cu navele
5:21 PM

Nepty: si ca nu au avut ce sa faca
5:21 PM

Sy: se arata ei,dar si mai mult trebuie
5:22 PM

Sy: ei merg pe principiul neamestecului
5:22 PM

Sy: trebuie sa evoluam cica singuri
5:22 PM

Tora: asta nu vor face , cine are tv. nu sunt interesati sa faca asa ceva
5:22 PM

Sy: si cand vine vremea se amesteca si ei
5:22 PM

Sy: ....................................................
5:23 PM

Tora: pai uite ca baietii au spus ca nivelul constiintei este sum 1D
5:23 PM

Nepty: pai daca asteapata sa evoluam singuri ...de unde atata? daca minte nu e si nici nu ai puterea de a convinge de, alupta cu colosul bisericii
5:23 PM

            Tora: pai uite ca baietii au spus ca nivelul constiintei este sum 1D
5:23 PM

Nepty: pai daca asteapata sa evoluam singuri ...de unde atata? daca minte nu e si nici nu ai puterea de a convinge de, alupta cu colosul bisericii
5:23 PM

Tora: sub
5:23 PM

Tora: deci ei au masurat-o
5:24 PM

Tora: si vad si ei ce le poate capu
5:24 PM

Sy: pai da
5:24 PM

Sy: constiinta nu este,si se asteapta sa fie
5:24 PM

Sy: de unde atata
5:24 PM

Tora: daca nu scot un cuvant ca aud ce aud in capul lor ..
5:25 PM

Sy: lasa ca acum cu auzibilitatea asta o sa se dumireasca toata lumea ca este haos aici,si nimeni nu evolueaza
5:25 PM

Nepty: or sti ei ca o veni ceva de pe undeva si ii desteapta pe toti poate😊
5:25 PM

Sy: ii citeste dumnezeu
5:25 PM

Sy: acum are cale directa la mintea lor
5:25 PM

Nepty: poate ca ei ii pot auzi pe cei care nu stiu nici in ce an suntem macar
5:25 PM

Sy: poate procesul asta de auzibilitatea este startul evolutiei
5:26 PM

Tora: asta este foarte bine gandita treaba cu evolutia le-ai copt-o bine de tot ..vor stii toti ce se intampla aici
5:26 PM

Nepty: sa fii in stadiul asta ca om .... e cumplit de tot
5:26 PM

Sy: cam da 😂
5:26 PM

Tora: daca nu erai si tu aici nu aveai de unde stii asa ca vine direct de la sursa ta ..
5:27 PM

Nepty: lasa ca poate da Dumnezeu startul la ceva de bine , ca asa parea dupa vorbe😊
5:28 PM

Sy: poate
5:28 PM

Sy: poate isi da seama ca fara interveniti astia nu evolueaza si pace
5:28 PM

Nepty: ca nu cred ca ne zice si el " curand " ca doar de el depinde
5:28 PM

Tora: tot auzind, se vor schimba lucrurile
5:28 PM

Sy: acum cica el asteapta sa vada pasii facuti de om cu ce are acum la indemana
5:28 PM

Nepty: baietii si federatia au zis asa , ca nu depindea de ei
5:29 PM

Sy: pai daca tot auzi mereu niste lucruri oricat de prost ai fi tot ti minte ce ai auzit si sti si tu ceva
5:29 PM

Nepty: aha ... 😂 si atia tac malc
5:29 PM

Nepty: astia*
5:29 PM

Nepty: nu auzi pe unu sa aduca vorba macar
5:30 PM

Sy: pai tac,ca este prea mult pentru mintea lor putina
5:30 PM

Tora: nu depinde de Federatie, de stelari ca astia sunt cu capul in fund cum spun ei 😊
5:30 PM

Sy: iti dai seama ca nu cred ca ai sa vezi pe cineva spunand ca aude ceva
5:30 PM

Nepty: parca nici nu ar fi nimic
5:30 PM

Sy: se vor schimba pe muteste
5:30 PM

Sy: sa vedeti voi ca asa va fi
5:30 PM

Nepty: dar tot ai zice ca iti suna ceva in cap...sa te vaiti
5:30 PM

Sy: atata info in fiecare zi ii schimba
5:30 PM

Tora: pe muteste ,pe tipate, cum or vrea dar sa se miste
5:31 PM

Nepty: asa sa fie cum zici tu , dar parca nu imi vine a crede
5:31 PM

Sy: cel care mi-a zis ca ma stie de 3 ani cum vorbeam cu baietii aici zicea ca lui ii place,sa obisnuit cu vorbaria si cu totul si acum nu i-ar mai place sa ramana singur in cap cu el insusi ca vorbeste prostii
5:31 PM

Tora: daca mie mi-ar spune ia 100,1000 ,sau cat or crede ei si freaca-i bine la cap , imediat asi face ..😊
5:32 PM

Tora: asta care ti-a spus de 3 ani , bravo lui , ca iti spune asa ceva ..
5:32 PM

Nepty: bun...de 3 ani te aude luma . TU vezi ca de 3 ani , lumea a luat=o in jos si se tot prosteste ?????????
5:33 PM

Sy: sa obisnuit cica
5:33 PM

Nepty: sunt din ce in ce mai tampi
5:33 PM

Sy: poate astia de pe aici nu or fi asa de prosti ca romanii
5:33 PM

Sy: zic si eu
5:33 PM

Nepty: 😂
5:34 PM

Sy: sunt parca altfel,mi sa parut ca vorbesc chiar elevat
5:34 PM

Tora: lasa ca da de fund si incep sa se ridice
5:34 PM

Nepty: i-a prostit guvernu 😂
5:34 PM

Sy: si asta chiar imi place cum gandeste,spunea ca totul este constructiv daca stai sa asculti tot
5:34 PM

Sy: ...........................................
5:34 PM

Nepty: pai asa este , dar care si cati asculta?
5:34 PM

Tora: o fi unul mai citit ..mai destupat
5:34 PM
Nepty: pai asa este , dar care si cati asculta?
5:34 PM

Tora: o fi unul mai citit ..mai destupat
5:34 PM

Nepty: da
5:35 PM

Nepty: aici poate la Romanica s-au trezit prea putini
5:35 PM

Sy: poate
5:35 PM

Nepty: si glasul ingerimii ii tampeste
5:35 PM

Sy: eu asa cred,ca acolo sunt mai prosti
5:35 PM

Sy: asa spunea si dumnezeu,ca romanul este nescolit
5:35 PM

Sy: nu poti sa il compari cu italianul
5:36 PM

Nepty: pai or fi
5:36 PM

Tora: lasa ca si treziti asculta alte baliverne , au aici tot ce le trebuie ..
5:36 PM

Nepty: ca tot se tin astia cu nasul pe sus ca Ro e pamant binecuvantat
5:36 PM

Nepty: e plin de prosti
5:36 PM

Nepty: s-au infipt ca capusele
5:36 PM

Sy: da
5:37 PM

Nepty: cum zice unu ceva constructiv , tabara pe el si ii dau incap , il fac de 2 bani
5:38 PM

Nepty: fug de bine
5:38 PM

Nepty: ce iese din tipare , e grav
5:38 PM

Tora: ati mai visat ceva ?
5:39 PM

Nepty: eu nu ...m-am visat la servici
5:39 PM

Sy: eu nu,si uit daca visez 😂
5:39 PM

Sy: aseara am visat ceva interesant,dar am uitat
5:40 PM

Nepty: apropo , ; Ma gandeam zilele astea ca parca se leaga niste lucruri. Au trecut saptamanile trecute cu avioanele si au facut dare la greu de au brazdat cerul. Se declara curand epidemie si la noi ca in Europa
5:40 PM

Tora: si eu am uitat si uit , ce o fi cu uitatul asta ?
5:41 PM

Nepty: si ce sa vezi .... depozitele de medicamente sunt aproape goale
5:41 PM

Nepty: nu e marfa si se cere in disperare
5:41 PM

Sy: pai vine iarna vine si gripa,sigur adusa de ei cu darele lor
5:41 PM

Nepty: intamplare nu pare a fi deloc
5:42 PM

Tora: ce era pe cer ..vai iti venea sa plangi nu alta
5:42 PM

Sy: pai asa fac an de an
5:42 PM

Nepty: tarile din jur au declarat epidemie deja
5:42 PM

Nepty: da, dar erau medicamente
5:42 PM

Sy: cred ca si la voi este,ca am ascultat stirile
5:42 PM

Nepty: si nu era o chestie genelala
5:42 PM

Tora: ce spune ca este bun ceaiul de cuisoare , de 3 ori pe zi si sa rozi chiar 3 cuisoare din cele oparite ,in 2 zile esti bine
5:43 PM

Nepty: la noi sunt inchise scolile maine pana luni . daca in zilele urmatoare , sunt tot asa multe cazuri , se declara
5:43 PM

Sy: la ce gripa este acum,adica ca virus nu iti trece cu un ceai amarat
5:44 PM

Sy: au si murit de gripa cativa,asa spuneau la stiri
5:44 PM

Tora: zice ca da rezultate
5:44 PM

Nepty: cateva sute
5:44 PM

Sy: Tora,tu citesti pe net,si chiar crezi ce citesti
5:45 PM

Sy: cum sa te faca bine niste cuisoare
5:45 PM

Sy: numai prostii sunt pe netul asta
5:45 PM

Nepty: e bun si cuisorul , ajuta , dar e frctie la picior de lemn cum se zice ...e prea putin cand faci febra si complicatii
5:45 PM

Sy: poate racesti si te apuci sa iei cuisoare si sa nu iei pastile de gripa,sa patesti ceva
5:46 PM

Nepty: e musai antibiotic
5:46 PM

Sy: ai grija cu crezutul asta
5:46 PM

Tora: nu ma crezi , dar intr-un an am luat medicamente, nu a cedat mi-am facut un ceai de cuisoare tare m-a durut stomacul , in 2 zile eram pe picioare
5:46 PM

Tora: am facut pe pilea mea ..
5:47 PM

Sy: gripa incepe sa cedeze dupa 3 zile usor usor
5:47 PM

Sy: perioda de incubatie este de 9 zile
5:47 PM

Sy: bea si cuisoare ,dar sa iei si pastile ca nu stai in ceai ca te face ala bine
5:47 PM

Sy: nu am auzit asa ceva
5:48 PM

Nepty: sa zicem ca ar avea un efect , Tamiflu , dar tot e putin daca faci complicatii la plaman
5:48 PM

Sy: pai da
5:48 PM

Tora: eu, nu pot sa iau o aspirina, trebuie sa iau o jumate si chiar un sfer de pastila
5:48 PM

Tora: nici in spital nu m-au crezut pana cand m-am umflat de la pastile ..
5:49 PM

Nepty: sint o multime de chestii de luat pt bebra si folosesti supozitoare daca altceva nu suporti
5:49 PM

Nepty: febra*
5:49 PM

Tora: au oprit imediat medicamentele , chiar si antibioticul
5:50 PM

Nepty: dar mai bine mergi la tara si stai izolata acolo 😊
5:50 PM

Nepty: pana trece valul asta
5:50 PM

Tora: sunt bine pana acum ..
5:51 PM

Nepty: iti faci aprovizionare serios pt 2-3 saptamani si gata
5:51 PM

Sy: si Nelu este praf de aseara 🙂
5:51 PM

Sy: la luat si pe el gripa
5:51 PM

Sy: sper sa nu iau si eu de la el
5:51 PM

Sy: 🙂
5:51 PM

Nepty: wau, nu e bine
5:52 PM

Tora: aoleuu, fi atenta si tu ..
5:52 PM

Nepty: ia la greu vitamina C
5:52 PM

Sy: sunt ,dar sper sa nu iau,am luat si vitamina C
5:52 PM

Tora: lamaie si portocale ,sucul lor , cat poti de mult
5:52 PM

Nepty: stai cu masca in camera lui
5:52 PM

Sy: de regula eu nu iau
5:53 PM

Sy: sper sa fie asa si acum
5:53 PM

Sy: am fost si eu racita dar acum 3 ani
5:53 PM

Sy: de atunci nu am mai luat,in schimb Nelu mereu a fost racit
5:53 PM

Sy: nu scapa,ca are muciosi destui la serviciu 🙂
5:54 PM

Nepty: si eu am avut cateva episoade si am simtit cate ceva , dar treceau a doua zi de parca mi le lua cineva
5:54 PM

Sy: de acolo ia
5:54 PM

Nepty: lasa ca noi avem vibratie mare 😂 si nu facem gripa 😂 moare microbu la noi
5:55 PM

Tora: 😊
5:55 PM

Nepty: la mine s-a apucat afara sa puna polei 😊 si bate si un vant
5:55 PM

Nepty: tu unde esti Tora ? aici in oras ?
5:56 PM

Tora: da,
5:56 PM

Sy: ...................................................
5:56 PM

Tora: si am mancat 5 prajituri 😊
5:56 PM

Nepty: imi venea dimineata sa te sun sa iti zic sa nu iesi la cumparaturi ca e nebunie pe trotuar
5:56 PM

Nepty: sa-ti fie de bine 😊
5:57 PM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu