luni, 21 ianuarie 2019

Postarea 3


Nepty: ti-au tinut de urat cat ai ales fasolea
4:37 PM

Vril: da,de unde,am fiert la ea 4 ore 😂
4:37 PM

Vril: sa fiert greu
4:37 PM

Adam: ei ,stiu de fasole ?😊
4:37 PM

Adam: si efectele ei ?
4:38 PM

Vril: invata
4:38 PM

Nepty: 😂
4:38 PM

Vril: stiu si ei unele lucruri ,cum ar fi gazele 😂
4:38 PM

Vril: rad si ei de mine cand fac
4:38 PM

Vril: cand fac fosole
4:38 PM

Adam: cu ciolanu nu cred ca sunt de acord ..
4:39 PM

Vril: nu prea
4:39 PM

Vril: dar asta este
4:39 PM

Nepty: a fost o vreme cand pt mine fasolea era un adevarat purgativ
4:40 PM

Vril: asa prepar eu fasolea,imi place cu ciolan,adica lui Nelu ,ca eu mai putin mananc
4:40 PM

Vril: gust si eu
4:40 PM

Adam: cum s-or uita ei la tine ce pui acolo ..la ei cine gateste , sotiile lor ?
4:41 PM

Vril: pai normal ca mananca si e
4:41 PM

Vril: ei
4:41 PM

Nepty: chiar , ei au familii ?
4:41 PM

Vril: nu i-am in trebat lucruri personale
4:41 PM

Vril: au familii
4:41 PM

Vril: cum sa nu aiba
4:42 PM

Vril: au si copii
4:42 PM

Nepty: nu musai pe ei , cei din lumea spiritului
4:42 PM

Vril: Ash are copil de 4 ani
4:42 PM

Nepty: banuiesc ca da , daca Ash are o fetita
4:42 PM

Vril: mi la si aratat,a venit cu el si l-am vazut
4:42 PM

Adam: fetita parca ..
4:42 PM

Vril: da
4:42 PM

Vril: are 4 ani
4:42 PM

Adam: blonda
4:43 PM

Vril: am vazut-o si pe sotia lui Ash atunci cand a venit el.cam acum 4 ani in urma
4:44 PM

Adam: cam tarziu are copilul , ca este sef de cand lumea , are copil tarziu
4:44 PM

Vril: mai are un baiat,cam de 20 de ani
4:44 PM

Vril: seamana leit cu el
4:44 PM

Adam: acum o fi fost timpul potrivit
4:44 PM

Vril: cine stie
4:44 PM

Adam: la ei sunt divorturi ?
4:45 PM

Vril: nu
4:45 PM

Adam: ce bine ..
4:45 PM

Vril: nu exista casatorii ca la noi
4:45 PM

Nepty: din ce povestesti , lumea spiritului este cea care hotaraste ce schimbari se fac pe aici la noi , ce si cine se incarneaza ,...cum
4:45 PM

Vril: se plac se iau
4:45 PM

Vril: nu se mai plac se despart
4:45 PM

Adam: nu sunt acte intre ei ..este bine asa
4:46 PM

Vril: cine se incarneaza aici ,ei hotarasc,dar nu ce sa faci aici
4:46 PM

Nepty: nu influienteaza deloc?
4:47 PM

Vril: deloc
4:47 PM

Adam: nu sunt niste obiective pe care sa le atingi in viata care vii?
4:47 PM

Nepty: pentru ei este importanta planeta?
4:47 PM

Vril: sunt,sa cresti
4:47 PM

Vril: stie ei ce faci tu aici ?
4:47 PM

Vril: de unde sa stie ce drum apuci ?
4:48 PM

Vril: faci ce vrei
4:48 PM

Vril: tu decizi ce faci cu viata ta aici
4:48 PM

Vril: sigur ca ei ar vrea sa evoluezi sa nu te mai incarneze,dar situatie este alta cu omul
4:48 PM

Vril: putini scapa din roata incarnarilor
4:48 PM

Vril: ....................................
4:48 PM

Nepty: aici se cauta sa stii cat mai putin
4:49 PM

Nepty: sa nu ridici capul
Adam: se sta mult timp intre o incarnare si cea urmatoare ?
4:49 PM

Nepty: eu am stat 5 ani dupa ultima incarnare
4:50 PM

Vril: cat este necesar
4:50 PM

Vril: de unde sti tu ca ai stat 5 ani?
4:50 PM

Nepty: ca Anastasia a murit in 54
4:51 PM

Vril: lasa ca nu sti daca ai fost ea sau nu
4:51 PM

Vril: nu stim cu adevarat
4:51 PM

Vril: sau spus niste lucruri ,dar nu stim decat daca ne hipnotizeaza pe noi sa aflam clar
4:52 PM

Nepty: da, important este ca acum sunt aici si acum
4:52 PM

Nepty: ce a fost ...a fost
4:52 PM

Adam: nu mai conteaza ce am fost , important ca suntem aici, in acest punct
4:53 PM

Nepty: acum nu prea mai conteaza
4:53 PM

Vril: atat
4:53 PM

Nepty: oare ce a incercat lumea spiritului sa transmita prin Coco Xavier , cand el aducea aici la lume , mesaje ale celor morti ?
4:55 PM

Adam: deci lumile sunt asemanatoare ca organizare, evolutia este diferita mult de tot
4:55 PM

Nepty: Cico Xavier
4:55 PM

Vril: nu stiu,probabil sa se stie ce este prin lumea spiritului
4:56 PM

Vril: sa mai aflam si asta
4:56 PM

Nepty: nu e bine ... defapt se scrie Chico Xavier
4:56 PM

Nepty: credeam ca au urmarit un scop anume
4:56 PM

Vril: si aia de intra in moarte clinica si se intorc aduc info
4:56 PM

Vril: scopul cica este sa aflam ce este pe acolo,ca avem info eronate
4:57 PM

Nepty: deci filmul Nosso Lar, este cat se poate de adevarat si real?
4:58 PM

Adam: era o fetita spaniola care a avut moarte clinica si spunea ca l-a vazut pe papa, ca era in Iad
4:58 PM

Vril: pai si in filmele alea doua se arata ca suntem la mii de ani distanta ca evolutie fata de spirit
4:58 PM

Vril: cam asa Nepty,Nosso Lar cica este adevar
4:58 PM

Adam: papa polonez care a murit , am uitat cum il chiama
4:59 PM

Vril: pai doar nu ajungea ala in Rai
4:59 PM

Nepty: acea portuiune de Umbral este reala , si omul bananaie pe acolo pana i se deschide mintea
4:59 PM

Vril: ala este mincinosul mincinosilor
4:59 PM

Vril: logic ca popii ajung in iad,au spalat capul oamenilor
4:59 PM

Vril: da,si Umbralul este real
4:59 PM

Adam: lumea era foarte intrigata, cum sa ajunga papa in iad..aici era poanta mare
4:59 PM

Nepty: 😂 au spalat-o cu buna credinta 😂 poate ei credeau
5:00 PM

Vril: si stai acolo pana iti constientizezi greselile si viata
5:00 PM

Vril: ................................................
5:00 PM

Adam: si fetita a sustinut tot timpul acest lucru
5:00 PM

Nepty: da, ca spuneai tu ca si Stela era intrigata ca nu stia unde e
5:00 PM
Adam: si fetita a sustinut tot timpul acest lucru
5:00 PM

Nepty: da, ca spuneai tu ca si Stela era intrigata ca nu stia unde e
5:00 PM

Adam: ba stia, dar nu ii venea sa creada ca a ramas prinsa aici , spera Raiul pesemne
5:01 PM

Nepty: si omul e invatat ca scapa de probleme si merge in loc cu verdeata cica
5:01 PM

Vril: eu am vorbit cu Stela Popescu imendiat ce a murit,era aici
5:02 PM

Vril: era intrigata ca nu ajunsese nicaieri si vorbea si tare urat
5:02 PM

Vril: era dezlantuita
5:03 PM

Adam: pai multi in moartea clinica asta vad , acel loc de verdeata
5:03 PM

Vril: in moarte clinica zic baietii,iti arata parti ale celeilalte lumi,nu unde ajungi tu
5:04 PM

Vril: se mai desconspira lumea aia cate putin pentru prosti
5:04 PM

Adam: si ca trec printr-un tunel
5:04 PM

Vril: dar nu ca ajungi in Rai ca ai vazut tu Raiul in moarte clinica
5:04 PM

Nepty: toti spun de tunelul ala pe care aluneca si lumina imansa spre care se duc
5:05 PM

Nepty: imensa*
5:05 PM

Vril: tunelul l-am vazut si eu,la un capat este negru,la capatul celalalt lumina
5:05 PM

Adam: acel loc de verdeata este mentionat foarte des ..nu ca ar fi Raiul
5:05 PM

Adam: si depinde in ce parte te indrepti in acel tunel ?
5:06 PM

Vril: pai te atrage partea care o meriti tu
5:06 PM

Vril: nu te duci tu unde vrei
5:06 PM

Adam: deci te atrage ..
5:07 PM

Vril: da
5:07 PM

Nepty: eu cand am fost in soc anafilactic, m-am trezit brusc si tare necajita , dar nu imi amintesc nimic ...dar eram suparata si nu stiu pe cine si de ce
5:07 PM

Vril: probabil pe faptul ca te-au trimis inapoi aici
5:08 PM

Nepty: chiar revoltata pot sa spun
5:08 PM

Adam: nu ti-au lasat nici o amintire
5:09 PM

Vril: m-am uitat pe net la filmulete din astea cu cei ce au avut experiente de moarte clinica
5:09 PM

Nepty: oricum , din acea zi , au inceput cu adevarat mari schimbari in viata mea
5:09 PM

Vril: cam toti spun la fel
5:09 PM

Vril: ....................................
5:09 PM

Nepty: ceva s-a intamplat , desi nu imi amintesc nimic
Nepty: ceva s-a intamplat , desi nu imi amintesc nimic
5:10 PM

Vril: probabil
5:10 PM

Adam: un doctor a scris despre multe cazuri de moarte clinica Raymond Moody
5:11 PM

Nepty: m-o fi bombanit vre-un inger ca sa ma trezesc 😊
5:12 PM

Adam: tine conferinte multe si explica de acest fenomen
5:12 PM

Nepty: ma scuzati , lipsesc putin
5:12 PM

Adam: multi din cei care ascultau se duceau si impartasau ce experiente au avut si ei
5:13 PM

Vril: daca te uiti la filmele de pe net iti dai seama ca sunt multi ce au patit asa ceva,adica moarte clinica si experienta tunelului
5:13 PM

Adam: daaa, sunt multe
5:13 PM

Adam: si carti multe , am si eu vre-o trei
5:14 PM

Adam: le-am citit cu ani de zile in urma ..
5:14 PM

Vril: ce nu se spune este ca de fapt multi ajung de raman aici dupa moarte
5:14 PM

Adam: poate 20 de ani
5:14 PM

Vril: si cu Ileana Ciuculete am vorbit,si ea tot aici a ramas
5:14 PM

Adam: asa este , in nici un caz nu am citit ca ar ramane aici
5:15 PM

Vril: m-am trezit cu ea
5:15 PM

Adam: nu stiu cine este ..
5:15 PM

Vril: si ea era suparata ca nu a ajuns nicaieri
5:15 PM

Vril: este o cantareata de muzica populara
5:15 PM

Adam: este de preferat sa raman aici decat sa mearga in iad ?
5:16 PM

Vril: pai cam da
5:16 PM

Vril: mai bine aici
5:16 PM

Vril: asa macar raman in casa lor
5:17 PM

Vril: chiar de bantuie
5:17 PM

Vril: asa sa ajunga in alte lumi paralele este aiurea,mai ales daca nu ajung la ceva bun
5:17 PM

Adam: au macar unde sa stea
5:17 PM

Vril: da
5:17 PM

Adam: dar, se spune ca multi ii gaseste in cosciug cu fata in jos , este minciuna ?
5:18 PM

Vril: nu
5:18 PM

Vril: aia inseamna ca au murit in cosciug
5:19 PM

Vril: adica ia inmormantat vii
5:19 PM

Vril: moarte clinica
5:19 PM

Adam: au fost in moarte clinica, si cand s-au trezit erau deja imormantati
5:19 PM

Vril: da
5:19 PM

Adam: si asta este tragic
5:19 PM

Vril: logic
5:19 PM

Vril: sa mori asfixiat
5:20 PM

Adam: am vazut ieri pe niste politisti cum scotea un ,,mort,, din groapa
5:20 PM

Nepty: de Ileana Sararoiu se spunea ca avea cosciugul zgariat cu unghiile cand au deschis dupa 7 ani
5:20 PM

Vril: aha
5:20 PM

Adam: din cavou, a urlat acolo pana l-au scos afara
5:21 PM

Nepty: aia clar s-a trezit
5:21 PM

Adam: nu putea sa stea in picioare ..
5:21 PM

Adam: dint toti mortii ,sa fie macar 1% care merg in Rai ?
5:23 PM

Nepty: era o poveste despre o fata care a murit si au deschis hotii de morminte cavoul sa fure si ea a iesit si s-a dus acasa . Hotii au lesinat acolo
5:23 PM

Vril: poate nici atat de 1%
5:23 PM

Adam: nici atat ?
5:23 PM

Vril: pai la ce lume este aici de unde atata Rai
5:23 PM

Adam: in decursus de ani si ani de zile ..si asta spune cel mai mult, unde se afla acesta lume ..
5:24 PM

Adam: astazi ce ati mai vorbit ?
5:25 PM

Vril: ati facut avorturi voi ?
5:25 PM

Nepty: eu da
5:25 PM

Vril: despre avorturi si ce nr mare este aici de morti asa
5:25 PM

Adam: daa
5:25 PM

Vril: amandoua in Iad ati fi ajuns
5:26 PM

Vril: asta nu se iarta
5:26 PM

Adam: eu am spus de mult acest lucru , si mi-ai spus atunci
5:26 PM

Adam: si acum ,suntem iertate ?
5:27 PM

Vril: nu
5:27 PM

Vril: daca muriti in iad ajungeti,asa spune ei
5:27 PM

Vril: nu se iarta asa ceva
5:27 PM

Vril: este omor
5:27 PM

Vril: ........................................
5:28 PM

Adam: sa murim de accident ? dar nu ca am pierde nemurirea
5:28 PM

Vril: da
5:28 PM

Nepty: lumea asta toata traieste intr-o mare inconstienta. De aici cred ca nimeni nu merita decat Iadul
Adam: sa murim de accident ? dar nu ca am pierde nemurirea
5:28 PM

Vril: da
5:28 PM

Nepty: lumea asta toata traieste intr-o mare inconstienta. De aici cred ca nimeni nu merita decat Iadul
5:29 PM

Adam: si Dumnezeu a spus ca am scapat de ,,judecata de apoi ,,
5:29 PM

Vril: pai de judecata nu scapa nimeni,aici ati scapat deocamdata
5:30 PM

Vril: daca murit clar ajungeti la judecata
5:30 PM

Adam: eu, am cerut sa am multe boli , sau ceva sa compenseze aceste avorturi
5:31 PM

Vril: nu compenzeaza nimic
5:31 PM

Adam: si uite ca am o multime
5:31 PM

Vril: este moarte,se plateste cu moarte
5:31 PM

Vril: crezi ca daca te doare un picior,sau o mana se sterg crimele ?
5:32 PM

Vril: baietii spun ca visezi frumos
5:32 PM

Vril: cica sa ti de viata ca o incurci rau de tot pe lumea cealalta
5:33 PM

Adam: la scurt timp , am rupt mana .., nu stiu daca au vre-o legatura , dar acum ca spui clar nu ..
5:33 PM

Nepty: in asa fel e rastalmacit aici totul ca lucruri foarte importante , ti se pare joaca si fara importanta . Cand ajungi la sa stii si sa constientizezi , e deja prea tarziu si nu mai poti indrepta nimic
5:33 PM

Vril: cica este grav cu omorurile
5:33 PM

Adam: tin cat pot de viata..sa speram ca nu se intampla nimic
5:34 PM

Vril: clar noi traim aici cu capul in fund,facem ce face lumea,si ajungem de facem greseli neiertate vreodata de lumea spiritului
5:35 PM

Nepty: karma este legata de asta ?
5:35 PM

Vril: pai ce faci se cheama karma
5:36 PM

Vril: avortul este o karma rea
5:36 PM

Vril: ca exista si karma buna
5:36 PM

Vril: de cand te scoli si pana te culci faci karma continua
5:36 PM

Vril: ori buna,ori rea
5:36 PM

Adam: cred ca sunt asa de putine femei care nu au avorturi
5:37 PM

Vril: posibil
5:37 PM

Nepty: din lumea asta nu mai iesi din incarnari cat e haul si toti numai in Iad ajung ca daca mergi in pas cu lumea ...n-ai cum sa nu faci aiurea ceva
5:38 PM

Vril: logic
5:39 PM

Nepty: inveti ce e in jurul tau, i
5:39 PM

Vril: toata lumea face la fel,si toti ajung in Iad
5:39 PM

Adam: de aceea spun ca nu iesi din roata incarnarilor
5:39 PM

Nepty: mai tarziu , degeaba constinetixzezi ca nu mai ai iertare
5:39 PM

Vril: logic ca asa este
5:39 PM

Vril: Iadul cica te paste si pentru lucruri mult mai mici
5:40 PM

Vril: cum ar fi avaritia
5:40 PM

Vril: sau neiubirea lumii
5:40 PM

Nepty: deci ; concluzia e una pe care ar trebui sa fie scrisa pe toate gardurile ;NU EXISTA IERTARE !
5:40 PM

Vril: sau ca esti naspa cu toti
5:40 PM

Vril: pai va amintiti ca acum cativa ani v-am spus ca iertarea nu exista
5:40 PM

Vril: cam acum 5 ani am spus asta
5:41 PM

Vril: aici traiesti in asa hal incat nu ai cum sa ai iertare
5:41 PM

Adam: daa, ne-ai spus
5:41 PM

Nepty: EU STIU dar pamantul intreg stie altceva
5:41 PM

Nepty: eu stiu de la tine de cativa ani dar , faptul este deja consumat
5:42 PM

Adam: ni sa spus sa tinem de viata ..
5:43 PM

Adam: numai asa scapam
5:43 PM

Nepty: pamantenii si in general cei crestini , stiu ca Dumnezeu ii iarta si le sterge pacatele
5:43 PM

Vril: pe mine ma mai sperie baietii ,si eu am cica multe chestii care ma transpun in Iad,adica nu scapa nimeni de aici asa usor 😂
5:43 PM

Nepty: din lumea asta a pamantului nu cred ca se merge decat in Iad
5:44 PM

Vril: da
5:44 PM

Vril: Iad sau Umbral
5:44 PM

Nepty: parca zici ca pt asta a fost lasata si creata asa
5:45 PM

Vril: eu cica candidez pentru Umbral 😂
5:45 PM

Adam: vai de noi ..
5:45 PM

Nepty: aha 😂
5:45 PM

Vril: da
5:45 PM

Vril: cica sa tinem de viata ca judecata este crunta,ni se gaseste ceva daca vor sa iti gaseasca
5:45 PM

Vril: ..................
5:46 PM

Adam: acolo sunt pedepse mai usoare in Umbral
5:46 PM

Nepty: daca si tu meriti tot asta .... 😊 e de rau
5:46 PM
Adam: acolo sunt pedepse mai usoare in Umbral
5:46 PM

Nepty: daca si tu meriti tot asta .... 😊 e de rau
5:46 PM

Vril: pai ce eu nu am trait?
5:46 PM

Vril: am gresit si eu ca tot omul
5:47 PM

Vril: cine stie la ce spun ei greseli
5:47 PM

Adam: nu te poate ajuta nimeni ..
5:47 PM

Vril: ce se contorizeaza ca greseli
5:47 PM

Nepty: pai eu asta sustin ; din lumea asta nu ai sansa sa ajungi decat in Iad
5:47 PM

Vril: da
5:47 PM

Adam: chiar sa strigi pe Ash ..pana nu mai vorbesti ..
5:47 PM

Vril: iadul,Umbralul,sau bantuitul pe aici
5:47 PM

Nepty: smechere spiritele alea care bantuie si nu vor sa se incarneze 😂 stiu ele probabil ca daca se nasc acum , fix in iad ajung , asa ca asteapta o lume mai buna
5:49 PM

Nepty: unde omul sa poate invata din start calea si legile
5:49 PM

Vril: pai nu prea ai de ales,daca trebuie sa te incarnezi te incarneaza cu forta
5:49 PM

Vril: nu sta nimeni neincarnat daca trebuie
5:50 PM

Vril: nu alegi tu
5:50 PM

Nepty: si alea care zic in hipnoze ca au sute de ani ?
5:50 PM

Vril: nici lumea nici timpul cand sa ajungi aici iar
5:50 PM

Vril: lasa bre hipnoza lui Calogero
5:50 PM

Vril: aia este minciunareala
5:50 PM

Nepty: 😂
5:50 PM

Vril: 😂
5:50 PM

Vril: ce eu ma iau dupa Cologero sau dupa astia de imi vorbesc mie
5:51 PM

Vril: daca nici ei nu stie ,nu mai stie nimeni
5:51 PM

Nepty: doamne , ma dai si ma faci sa ma simt cand in varful cel mai inalt , 😊 cand in fundul iadului 😂
5:52 PM

Nepty: una calda , una rece
5:52 PM

Vril: v-am zis ca vine si Nafastuitorul sa mai zica si el ceva,cel ce te trimite la incarnari direct,si el spune ca nu face niciun spirit ce vrea el
5:52 PM

Nepty: dusuri dupa dusuri 😂
5:52 PM

Adam: pai cred si eu ca asa se intampla , ca daca aici faci ce vrei acolo , au ordine nu brambureala
5:53 PM

Vril: logic ca au ordine
5:53 PM

Vril: doar nu o fi haos ca aici
5:54 PM

Vril: bine nici aici nu este haos
5:54 PM

Vril: tot trebuie si aici sa te supui unor reguli,dar acolo
5:54 PM

Adam: ordine asta asa sa fie peste tot
5:55 PM

Adam: si nu minciuna ,ca iti sunt iertate toate pacatele
5:55 PM

Vril: pai cam asta este cu minciunareala aici,omul face probleme ,isi face karma ca cica ii sunt iertate pacatele
5:56 PM

Vril: de unde atata
5:56 PM

Nepty: poate cand te nasti in asa o lume si totul e clar , e perfect . Dar cand tu te nasti fraier si lumea e si mai fraiera ... ce sa inveti ? ce sa stii ?
5:56 PM

Vril: iertare nu exista
5:56 PM

Nepty: esti candidat SIGUR la incarnare eterna
5:56 PM

Vril: stiu de la baieti de acum 5 ani ca nu exista iertare pentru nimic,plata pentru tot
5:57 PM

Vril: poate in timp aici va fi o lume frumoasa,si nu o sa mai fie greseli
5:57 PM

Vril: trebuie cumva sa se opreasca incarnarile candva
5:57 PM

Vril: dar poate trece si mii de ani
5:57 PM

Nepty: si uite , zici ca de 3 ani lumea te aude si cu toate astea .... nici o miscare
5:58 PM

Vril: nu vad eu lumea iesita din rahat prea curand
5:58 PM

Nepty: toti cred ca isus ii iarta
5:58 PM

Nepty: Isus*
5:58 PM

Nepty: ca exista iertare
5:58 PM

Nepty: cand voi discutati clar de zeci de ori ca nu este
5:59 PM

Adam: daca ,este nevoie de mii de ani cum sa se vada ceva in in 3 ani ..?
5:59 PM

Vril: singura chestie care au invatat-o cei ce ma aud ,ca asi azi am vorbit cu unul de ma stie de 3 ani,aude de 3 ani,cica ii place cum vorbesc ingerii,chiar ia imitat,adica ceva se leaga totusi de ei zic
5:59 PM

Nepty: de cati ?
5:59 PM

Nepty: se leaga ceva?
5:59 PM

Vril: probabil de cei ce chiar cred in ingeri
5:59 PM

Adam: doar unul singur ?
6:00 PM

Vril: ca ii aud cu urechile lor
6:00 PM

Vril: nu le spune nimeni nimic
6:00 PM

Vril: poate asa se vor schimba
6:00 PM

Nepty: asa sa fie
6:00 PM

Adam: sau altii nu vorbesc, nu spun ce aud
6:00 PM

Vril: auzibilitatea asta este facuta ea cu un scop anume
6:00 PM

Vril: poate da roade totusi in timp
6:01 PM

Adam: categoric are rostul ei
6:01 PM

Vril: ....................................................
6:01 PM

Nepty: dar cred ca pt. lelitele de la noi .... e mai tare glasul popii
6:01 PM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu