duminică, 20 ianuarie 2019

Postarea 2


Adam: ai venit
4:31 PM

Vril: da 🙂
4:31 PM

Adam: gata ?
4:31 PM

Vril: am dormit 🙂
4:32 PM

Vril: de-abia m-am trezit
4:32 PM

Vril: mai vroiam sa dorm 🙂
4:32 PM

Adam: ce bine ..eu, m-am sculat la 9.30, dupa ce am stat mult timp dim sa mai adorm , si am adormit , m-am speriat cand am vazut cat era ceasul
4:33 PM

Adam: sa mai fi dormit , daca voiai
4:33 PM

Vril: gata,ca mai trebuie sa dorm si la noapte 🙂
4:34 PM

Adam: dar, nu mai dormi la noapte
4:34 PM

Vril: nu ma luat somnul imediat ce m-am culcat,asa ca acum imi era somn 🙂
4:34 PM

Adam: credeam ca te-au sculat baietii😊
4:35 PM

Vril: nu
4:35 PM

Vril: cred ca dormeau si ei 😂
4:35 PM

Adam: le-o fi fost si lor somn
4:35 PM

Adam: 😊
4:35 PM

Vril: uite acum il vad pe Ash cu o bicicleta,sa plimbat prin lumea lui 🙂
4:36 PM

Vril: uneori primesc imagini de la ei
4:37 PM

Adam: cu bicicleta ?  ,frumos, face exercitii
4:37 PM

Vril: sa plimbat
4:37 PM

Adam: ca un salut , sunt aceste imagini
4:38 PM

Vril: mai imi arata ce mai este pe acolo
4:38 PM

Vril: rar
4:38 PM

Vril: dar binevenite imaginile 🙂
4:38 PM

Adam: Dumnezeu, nu a mai venit sa trimita mesaj este ocupat
4:39 PM

Vril: da
4:39 PM

Adam: mai spunea una alta
4:39 PM

Vril: da
4:39 PM

Vril: asta e
4:39 PM

Vril: lasa ca oricum nu moare lumea dupa mesajele lui
4:40 PM

Vril: imi plecau toti cititorii de pe blog cu mesajele lui 😂
4:40 PM

Adam: cand am postat mesajele trecute, nu au intrat mai mult de 5
4:41 PM

Vril: nu mai intereseaza pe nimeni mesajele lor
4:41 PM

Vril: pe cele ale ingerilor nici nu scriu ca sunt de la ei
4:41 PM

Vril: ca pleaca omul
4:41 PM

Adam: am mai postat din mesajele Ingerilor, si de la tine
4:42 PM

Vril: aha
4:42 PM

Adam: daca sunt prosti , ca au ce invata
4:42 PM

Vril: o sa ramanem fara cititori intr-o zi
4:42 PM

Adam: sunt cateva tipe ,care mai posteaza una alta, nu mare lucru , te miri cand citesti ..intra cu sutele la ele ..asta le place ,lucruri ieftine
4:44 PM

Vril: da
4:44 PM

Vril: prostii
4:44 PM

Adam: daa, sunt vre-o 3 care numai poza lor, se duc astia buluc ..
4:45 PM

Adam: nici nu imi mai bat capul ..astia sunt
4:45 PM

Vril: logic
4:45 PM

Vril: nu avem cum sa ii aducem pe bloguri

Adam: asa este ..
4:46 PM

Vril: am scris de toate,nu intereseaza ,nu mai prezinta interes nimic
4:46 PM

Adam: stai sa vezi ca pe 23 ian. este ultima zi de inf. care trebuie date despre bloguri , nu stiu ce vor face dupa acea data ..sa nu le inchida
4:47 PM

Vril: e na
4:48 PM

Adam: mi-au scris si mi-a spus ce am scris
4:48 PM

Vril: nu stiu ce zici
4:48 PM

Adam: deci , mi-au scris de la google ca vor inf. despre blogul unde postez
4:50 PM

Vril: aha
4:50 PM

Vril: e na
4:50 PM

Vril: tu oricum nu ai blog
4:50 PM

Vril: ce sa spui
4:50 PM

Vril: blogul este al meu de fapt,ca eu postez,deci trebuia sa ma anunte pe mine nu pe tine
4:51 PM

Adam: asa este , eu spun ce mi-au scris
4:51 PM

Vril: cine stie ce info vor ei
4:51 PM

Adam: asta zic si eu, de ce sa ma anunte pe mine ..
4:51 PM

Vril: logic
4:51 PM

Vril: asa ca stai calm
4:52 PM

Adam: reiese ca stiu ..
4:52 PM

Vril: e na
4:52 PM

Adam: atunci de ce m-au anuntat pe mine ?
4:53 PM

Vril: cine stie
4:53 PM

Vril: si pe mine de ce nu m-au anuntat ca am 3 bloguri
4:53 PM

Adam: buna intrebare 😊
4:54 PM

Vril: pai
4:54 PM

Vril: lasa ca nu ti-l opreste ca oricum nu ai tu blog
4:54 PM

Vril: ce sa opreasca ?
4:54 PM

Vril: este al meu de fapt
4:54 PM

Adam: eu, nu am comentat nimic
4:54 PM

Vril: asa ca sa vadem
4:54 PM

Adam: stiu asta..
4:54 PM

Adam: si cel dinainte , tot al tau era ..si l-a inchis
4:55 PM

Vril: nu la inchis,nu mai puteai sa pui pe fb
4:56 PM

Vril: blogul mergea
4:56 PM

Vril: probabil ca nu a placut ce scriai,ca si la Mariana
4:56 PM

Adam: pai noi in comparatie cu tine , eram copii, numai ca tu ai pile ..😊
4:57 PM

Vril: 🙂
4:58 PM

Adam: de 2 ori la inchis 😊
4:58 PM

Vril: nu am patit
4:58 PM

Adam: adica nu puteam sa pun pe fb
4:58 PM

Vril: asa ca scriu in continuare ce imi trece prin minte 🙂
4:58 PM

Vril: probabil ca si cei de la fb nu admit anumite comentarii
4:59 PM

Adam: lasa asa ..ca este bine ,sa poti scrie tot ce vrei tu
4:59 PM

Vril: iar voi ati scris asa ceva si de aceia va blocat postarea blogului pe fb
4:59 PM

Adam: asa a fost ..dar, eu le-am zis atunci ...sunt tot felul de lucruri urate, de la sex pana la acuzatii grave ..eu nu am facut asa ceva ..sau sa spuneti voi ce am scris de nu este bine ..
5:01 PM

Vril: asta e
5:02 PM

Adam: i-au drumul o perioada si apoi l-au inchis iar
5:02 PM

Vril: lasa-i incolo
5:02 PM

Adam: nu imi bat capul
5:02 PM

Vril: facem alt blog de il inchide si gata
5:02 PM

Adam: am spus asta,pentru ca acum mi-au scris
5:03 PM

Adam: ce ai mai vorbit cu baietii ?
5:03 PM

Vril: despre ascensiune
5:03 PM

Vril: despre constiinta
5:04 PM

Vril: ce mica este ea
5:04 PM

Vril: cum se poarta oamenii
5:04 PM

Vril: ce fac ei sa ascensioneze
5:04 PM

Vril: ca unii habar nu au ce se petrece
5:04 PM

Vril: si tot asa
5:04 PM

Adam: pai cred ca acum cu auzitul se vor schimba multe ..nu ?
5:05 PM

Vril: adica subiectul este destul de larg si de vorbit zile in sir
5:05 PM

Vril: probabil da,probabil nu
5:05 PM

Adam: sunt multe de vorbit
5:05 PM

Vril: da
5:05 PM

Vril: astazi am vorbit de constiinta
5:05 PM

Vril: de cum a fost ia scazuta acum 3 ani
5:06 PM

Vril: ca oamenii acum au constiinta foarte mica
5:06 PM

Vril: sunt putini care au constiinta peste 4D
5:06 PM

Adam: nici acum ca ii aud pe Ingeri sa nu se miste ?
5:06 PM

Vril: prea putini
5:06 PM

Vril: pai de ce sa se miste,daca nu au cap,si nu or fi auzit nu se misca nimic
5:06 PM

Vril: nu stim cine este telepat si cine nu
5:07 PM

Vril: poate unii nici nu iau in seama telepatia asta
Adam: pai Dumnezeu a spus ca peste 90% aud ..
5:07 PM

Vril: pai asa a zis
5:08 PM

Vril: dar pot eu sti sau ingerimea daca asa este ?
5:08 PM

Vril: cand am sa ies afara ma conving eu singura daca asa este,ca ii salut pe toti mental,sa vad daca ma aud
5:08 PM

Adam: asta este adevarat ca nu ai cum sa stii, si poate este nevoie de mult timp
5:09 PM

Vril: ca sa se schimbe este nevoie de ani buni
5:09 PM

Vril: mai ales la cei adormiti
5:09 PM

Adam: pana isi da seama ce se intampla cu ei ,dureaza
5:10 PM

Vril: crezi ca daca ai capacitatea de a auzi telepatic inseamna ca gata te-ai si schimbat? Nici vorba de asa ceva
5:10 PM

Adam: si cum sunt adormiti ..pana se trezesc ..
5:10 PM

Adam: nu se poate intr-un timp scurt
5:11 PM

Vril: trece timp nu gluma
5:11 PM

Vril: oricum avem ceva nou in capul nostru,telepatia
5:11 PM

Vril: acum sa vedem cum se descurca lumea cu ea
5:11 PM

Adam: Ingerii , nu pot stii cu aproximatie la cati le vorbeste ?
5:12 PM

Vril: nu au cum
5:12 PM

Vril: daca stie cineva acela este dumnezeu
5:12 PM

Vril: in rest nimeni nu ar putea sa afirme ca stie ceva
5:12 PM

Adam: dar, sunt solicitati , sunt intrebati ?
5:13 PM

Vril: ingerimea vorbeste doar cu mine,cu nimeni alcineva
5:13 PM

Vril: cei ce sunt cu mine
5:13 PM

Vril: daca merg si la altii este alceva
5:13 PM

Vril: dar cei ce sunt aici sunt pentru mine,si pentru lume daca lumea ii aude
5:14 PM

Adam: poate ca tac si nu intreaba nimic ..
5:14 PM

Vril: cine sa taca?
5:14 PM

Adam: pot face fata ei la toata lumea asta ?
5:14 PM

Adam: cei ce aud
5:14 PM

Vril: pai nu au venit sa fie luati la intrebari,doar de mine,atat
5:15 PM

Vril: ce treaba au ei cu lumea ? niciuna te asigur
5:15 PM

Vril: se minuneaza si ei ce prosti sunt oamenii
5:15 PM

Vril: logic ca daca eu stau de vorba cu cineva ingerul de langa mine isi da seama ce minte are ala de vorbeste cu mine
5:15 PM

Vril: au si zis ca ei nu stau de vorba cu nimeni,chiar daca sunt intrebati de altii ceva
5:16 PM

Adam: am inteles ca atunci cand te auzeau pe tine, ei Ingerii le rspundea celor ce te auzeau
5:16 PM

Vril: pai ingerimea mai raspunde uneori,dar glume,nu lucruri serioase
5:17 PM

Adam: si atunci cine trebuie sa le vorbeasca acestor oameni care te aud ?
5:18 PM

Vril: dumnezeu
5:18 PM

Vril: si eu daca ma intreaba ceva
5:18 PM

Vril: in rest nu se amesteca nimeni
5:18 PM

Vril: ingerii imi mai zic mie ce sa le spun cand sunt intrebata,dar atat
5:18 PM

Vril: nu se implica ei in conversatii
5:19 PM

Adam: poate ca le raspunde Dumnezeu deja ..zic si eu
5:20 PM

Vril: auzibilitatea asta a oamenilor,adica auzul asta,este lasat ca omul sa ma auda pe mine permanent,si sa invete din ce aude,dar fara sa ma intrebe pe mine nimic,trebuie sa invete din auzit
5:20 PM

Vril: eu vorbesc zilnic probleme cu ingerimea,sunt subiecte zilnic,deci cine aude are ce invata
5:21 PM

Adam: este cumva asemanator cu ceea ce se face prin scris ..
5:21 PM

Vril: eu despic firul in 4 mereu cu ingerimea,asa ca subiecte sunt cu carul si invataturi la fel
5:21 PM

Adam: cum ai scris atatea pe blog
5:22 PM

Vril: astazi,de exemplu,daca au ascultat au invatat ceva de ascensiune si ce constiinte au
5:22 PM

Vril: maine cine stie ce mai vorbim si uite asa zilnic au ce auzi
Adam: este cum le pica lor ..cum sunt de interesati sa invete
5:24 PM

Adam: nu cred ca se zbat prea tare
5:25 PM

Vril: pai eu vorbesc cu ingerimea zilnic,daca cineva este interesat va intelege,cine nu vrea asta este,oricum aude,asa ca stie
5:25 PM

Adam: macar copii sa fie atenti la vorbele voastre
5:27 PM

Vril: cine stie cine este
5:27 PM

Vril: poate li se pare de gluma asta
5:27 PM

Vril: si nu iau in seama deocamdata nimic
5:27 PM

Adam: la asta ma gandesc
5:27 PM

Vril: oricum auzibilitatea asta este pedeapsa permanenta,asa zic ingerii
5:28 PM

Adam: eu, am crezut ca se ocupa cineva de ei permanent adica ingerii
5:28 PM

Vril: e na
5:28 PM

Adam: ca si cum ar fi la scoala, si sa isi faca lectiile
5:29 PM

Vril: ce crezi ca au sosit ingerii pe pamant ?
5:29 PM

Vril: nu vine nimeni
5:29 PM

Vril: nu ajuta nimeni pe nimeni
5:29 PM

Adam: nu au sosit , dar sunt in capul lor ..
5:29 PM

Vril: li sa dat oportunitatea asta de a auzi pe mine sa invete ceva
5:29 PM

Vril: daca iau lucrurile in serios vor invata
5:30 PM

Vril: daca nu,nu
5:30 PM

Adam: si capul lor doarme ..chiar daca va aude
5:30 PM

Vril: pai ce sa le facem
5:30 PM

Vril: prostul tot prost ramane
5:30 PM

Adam: hai sa mai avem rabdare ..
5:31 PM

Vril: cu timpul mai aflu eu ce miscari sunt in capul lor
5:31 PM

Vril: am vazut ca unora le place ca aud,altii nu
5:32 PM

Adam: la cat este estimata constiinta acum ?
5:32 PM

Vril: vedem ce inseamna asta in timp
5:32 PM

Vril: nu stiu ce constiinta este acum
5:32 PM

Vril: dar cred ca putin peste 1,5
5:32 PM

Adam: 1 si un pic , sau sub 1D
5:32 PM

Vril: sunt prea multi adormiti
5:32 PM

Adam: cei mai multi dorm de rup
5:34 PM

Vril: da
5:34 PM

Vril: cam asa
5:34 PM

Adam: tot timpul este cel care va spune ce se intampla
5:36 PM

Vril: da
5:36 PM

Vril: in timp se vor schimba
5:36 PM

Vril: dar nu azi maine
5:36 PM

Adam: cat sunt de dispusi sa faca ceva pentru ei
5:36 PM

Vril: uite ca asa zicea cel ce spunea ca ma aude de 3 ani
5:36 PM

Vril: ca stie tot ce eu am vorbit cu baietii si ca a invatat destule
5:37 PM

Vril: deci cred ca se poate
5:37 PM

Vril: dar el este interesat,asta este
5:37 PM

Vril: deci trebuie sa fi interesat de ce auzi
5:37 PM

Vril: sa vrei si sa te schimbi
5:37 PM

Vril: altfel trece ziua si nimic
5:38 PM

Adam: daca le-ar spune ca au posibilitatea sa isi ia o masina noua, sau o casa, o motocicleta sa-i vezi ce repede ar asculta ..
5:38 PM

Vril: cred ca vor fi destui neinteresati
5:38 PM

Vril: pai aici premiul este viata lor
5:38 PM

Vril: cine este interesat ramane
5:38 PM

Vril: cine nu,pleaca
5:38 PM

Vril: asa merge treaba,ai sa vezi
5:39 PM

Adam: nici pe viata lor nu au vre-un interes
5:39 PM

Vril: poate ca nu cred
5:39 PM

Vril: cumva se vor tria din acest motiv,incapacitatea de a invata ceva
5:39 PM

Adam: si asa asa este posibil

Adam: spun toate astea vazand cum se manifeste fata de cele scrise , te tine in primul rand si apoi de noi
5:42 PM

Adam: tu scrii de ani de zile
5:42 PM

Vril: cine stie ce va mai fi
5:42 PM

Vril: este greu de estimat ceva
5:43 PM

Adam: au fost zile cand intrau cu miile, in loc sa se mareasca numarul ,au scazut ca mustele ..
5:43 PM

Vril: da
5:43 PM

Vril: sau dus vremurile acelea
5:43 PM

Adam: si tot mai jos si mai jos
5:43 PM

Vril: da
5:44 PM

Adam: nu se vede o imbunatatire, o crestere de ceva ..
5:44 PM

Vril: nimic
5:44 PM

Vril: parca vorbim cu peretii
5:44 PM

Vril: si-au pierdut interesul
5:44 PM

Adam: parca sunt batuti in cuie
5:44 PM

Vril: 🙂
5:45 PM

Adam: capul le merge la prostii , care sa fie cauza acestei delasari strigatoare la cer ?
5:45 PM

Vril: nu au cap
5:46 PM

Adam: cred ca am invartit acest subiect cu ei ,pe toate partile si nu putem face nimic ..ei tot asa raman
5:48 PM

Adam: sau sunt pe un drum spre schimbare
5:48 PM

Vril: poate ca intr-o zi vedem minuni 🙂
5:48 PM

Adam: ca un firicel de apa care iese din munte
5:48 PM

Vril: schimbari la ei
5:48 PM

Adam: poate intr-o zi se va face un flufiu ..si tot mai mare
5:49 PM

Vril: ma uitam pe bloguri,sunt din ce in ce mai putini cei ce intra
5:49 PM

Vril: au scazut sub 100 pe zi
5:50 PM

Vril: deci adio interese
5:50 PM

Adam: hai sa vedem tu ai 5 mii ,eu 5mii, Mariana nu stiu exact inca vre-o 4 mii deci sunt 14 mii ,din astia sunt 200 care intra zilnic ?
5:51 PM

Vril: nu am inteles
5:52 PM

Adam: vorbim de bloguri si fb
5:52 PM

Vril: aaa
5:52 PM

Vril: cam 100 la mine din 5000
5:52 PM

Vril: la tine mai putin,la Mariana cam ca la mine
5:52 PM

Vril: sa zicem 200
5:53 PM

Adam: la mine daca sunt 30 ,35
5:53 PM

Vril: la profilul de fb nu inteleg de ce vor prietenii daca nu intra pe urma
5:53 PM

Adam: cer prietenie si stau ca mutii
5:53 PM

Vril: da
5:54 PM

Adam: am peste 160 la prietenie
5:54 PM

Adam: nu ii mai bag deloc
5:54 PM

Vril: am vazut ca la tine mereu cer prietenii
5:54 PM

Vril: eu bag numai romani
5:54 PM

Vril: nu orice natie ca oricum nu inteleg ei limba romana
5:54 PM

Adam: numai romani am luat , dar sunt numai lichele
5:55 PM

Vril: da
5:55 PM

Adam: incep cu tot felul de porcarii
5:55 PM

Vril: vezi ca astazi pun 2 postari din tot ce am vorbit ca este prea lunga una singura si nu merge pusa pe blog intreg ce am vorbit astazi
5:57 PM

Adam: oricum am da-o din 14 mii, sa intre 200 este mizilic ..
5:57 PM

Vril: da
5:58 PM

Adam: pune cum sti tu ca este bine
5:58 PM

Vril: ok
5:58 PM

Vril: eu ti-am zis ca sa sti ca daca citesti sa sti ce citesti din nou
5:58 PM


Adam: multumesc .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu