marți, 22 ianuarie 2019

Postarea 4


Tora: cum sa am grija de viata mea ?
5:02 PM

Sy: pai cu grija
5:03 PM

Sy: sa fi atenta cand treci strada,cand conduci 🙂
5:03 PM

Sy: totul este sa nu treci dincolo ca ai incurcat-o
5:03 PM

Sy: ce mi-au spus mie baietii ca patim in Iad,nu prea este de bine
5:04 PM

Sy: spun ca acolo o patesti maxim daca ajungi si nici nu se stie de mai iesi vreodata
5:04 PM

Sy: depinde de cum ti se cantaresc faptele
5:04 PM

Tora: am incercat sa ajut copii cat am putut de mult
5:05 PM

Sy: chestia cu avorturile cica sunt cu doua taisuri,daca copilul iti pune viata in pericol se accepta avortul,dar nu altfel
5:05 PM

Tora: in general am ajutat in masaura in care am putut
5:06 PM

Tora: nu stiu asta daca mi-ar fi pus viata in pericol ..nu pot sa spun asa ceva
5:06 PM

Sy: asta e
5:07 PM

Tora: se punea problema de schimbarea sangelui la anumite intervale de timp
5:07 PM

Sy: ce sa mai zicem,ce este facut ,bun facut ramane
5:07 PM

Tora: asa este

Tora: spune tu ce vrei sa vorbim
5:10 PM

Sy: 🙂
5:10 PM

Sy: ai ramas fara subiecte ?
5:10 PM

Sy: astazi am vorbit cu baietii de greselile mele si de constiinta mea
5:10 PM

Sy: 🙂
5:10 PM

Sy: sigur ca au zis si de avorturi,mama m-au speriat maxim 😂
5:11 PM

Sy: oricum am da-o se pare ca ajungem in Umbral sau Iad clar
5:11 PM

Sy: asa a fost lasata viata asta la toata lumea
5:11 PM

Sy: asta este calea aici
5:11 PM

Tora: pai..de ce crezi ca nu mai am subiecte 😊
5:11 PM

Sy: alceva nu pupam se pare
5:11 PM

Sy: de constiinta au zis ca pe planeta acum este sub 1
5:12 PM

Sy: adica mai rau ca niciodata
5:12 PM

Sy: de 3 ani scade constant
5:12 PM

Tora: ceea ce am zis ,acum 2,3 zile
5:12 PM

Sy: adica mai concret se prosteste lumea de tot
5:12 PM

Tora: si nici cale de schimbare nu este
5:13 PM

Tora: sa fie oare aceasta planeta, mai ceva ca o groapa de gunoi ?
5:14 PM

Sy: cama sa este
5:14 PM

Sy: si nu se intereseaza nimeni de ea se pare,ma refer pe calea dumnezeirii
5:15 PM

Sy: dumnezeu nu are nicio chestie pentru noi,nu ii pasa
5:15 PM

Tora: ca nici generatiile dinaintea noastra nu au fost grozave
5:15 PM

Sy: daca il auzeai ce senin vorbeste de noi,de parca am trai aici in rai
5:15 PM

Sy: cica sa evoluam si ne va fi bine
5:15 PM

Sy: nu aduce el evolutie ci noi
5:15 PM

Tora: cum sa evoluiezi , cum ?
5:16 PM

Sy: dar de judecat ne judeca
5:16 PM

Tora: evoluam
5:16 PM

Sy: cica nu conteaza cate generatii trec pana cand invatam,ca tot noi suntem aici incarnati si in viitor
5:16 PM

Sy: asa ca nu evoluezi acum,ai timp pe viitor ,asta este lozinca lor,si sa sti ca si extraterestrii zic la fel
5:17 PM

Sy: si la ei a fost la fel
5:17 PM

Sy: au murit si au renascut pana au invatat calea buna
5:17 PM

Tora: este o mare contradictie , adica de unde am plecat ,si unde am ajuns ..
5:17 PM

Sy: nu le.a dat nici lor nimeni nimic
5:17 PM

Sy: pai daca ai ajuns mort la incarnari normal ca ai ajuns jos,ca nu te.a mai intrupat pe aceiasi planeta evoluata unde ai fost inainte
5:18 PM

Sy: se pare ca cine ajunge pe pamant este retrogradat maxim ca si suflet
5:18 PM

Sy: aici ramane intepenit
5:18 PM

Sy: .................................................
5:18 PM

Tora: dar, uite ca altii au fost incarnati pe planete evoluate
5:18 PM
           
           
            Tora: dar, uite ca altii au fost incarnati pe planete evoluate
5:18 PM

Sy: pai stiu si eu cum o fi alegerea asta de a te intrupa
5:19 PM

Sy: probabil ca incarneaza si aici constiinte mari
5:19 PM

Sy: dar nu reusesc sa evolueze si aici
5:20 PM

Sy: degeaba sunt eu constiinta mare,daca aici nu am sanse
5:20 PM

Sy: nu vezi ce copii destepte se nasc acum?
5:20 PM

Sy: ce sanse au ei?
5:20 PM

Sy: niciuna
5:20 PM

Tora: au fost cazuri cand cei cu constiinta mare au trecut de aceste incarnari ?
5:20 PM

Sy: deci se aduc si suflete evoluate in ideea de a ridica constiinta planetara
5:20 PM

Sy: depinde de noi daca evoluam si maturi aici
5:21 PM

Sy: nu a scapat nimeni de moarte
5:21 PM

Sy: de asta sunt suparati si stelarii pe dumnezeu ca oricat ar trai si ei pe planetele lor tot mor
5:21 PM

Sy: ei vor viata vesnica
5:21 PM

Tora: si raman prinsi aici ..
5:21 PM

Sy: da
5:22 PM

Tora: se gandesc ca le vine si lor randul
5:22 PM

Sy: pai cam asa
5:22 PM

Tora: candva ..dar le vine randul
5:22 PM

Sy: logic
5:22 PM

Sy: de asta sunt si ei suparati pe sistem
5:22 PM

Tora: poate scapam pe ultima suta de merri
5:23 PM

Sy: de asta se tin si ei scai de mine si nu se supara ca ma aud si simt,ca stiu ca eu sunt dumnezeul viata vesnica
5:23 PM

Tora: metri
5:23 PM

Sy: pai cam pe ultima suta de metrii scapati voi
5:24 PM

Sy: ai o varsta totusi
5:24 PM

Sy: scapi chiar pe ultima suta de metrii
5:24 PM

Tora: de asta tot intreb, cum sa tin de viata ..
5:24 PM

Sy: iti ai grija
5:24 PM

Sy: sa nu treci strada aiurea,sa conduci atent
5:25 PM

Sy: ca acolo ai sanse sa mori
5:25 PM

Sy: in rest nu ai de ce
5:25 PM

Sy: de boli cica nu se moare ,mai ales cand vor venii stelarii
5:25 PM

Tora: ma face de nici nu mai conduc ..
5:25 PM

Tora: sa nu ma expun ,la tot felul de lucruri neprevazute
5:26 PM

Sy: cu grija totul
5:26 PM

Tora: ai fost si tu cu mine , ti sa parut ca asi conduce aiurea ?
5:26 PM

Sy: nu
5:27 PM

Tora: nu am boala vitezei, nu sunt incapatanata , sa nu cedez, nu ma iau la harta ce sa mai zic .
Tora: asteptam pe baieti sa vina
5:29 PM

Sy: 🙂
5:29 PM

Tora: dar, vin si ei cand primesc aprobarea
5:30 PM

Sy: cand or primii din nou slujbele vechi
5:31 PM

Sy: adica ce faceau cand au plecat
5:31 PM

Sy: acum sunt in alte misiuni,asa au zis
5:31 PM

Sy: si nu sunt aici pe planeta,ca mai veneau ei la vorbitor
5:31 PM

Sy: lasa ca avem cu cine vorbii
5:32 PM

Tora: baietii din spirit nu au treaba cu moartea , acolo nu se mai moare
5:32 PM

Sy: la vara vin intrateranii
5:32 PM

Sy: ba se moare si in spirit
5:32 PM

Tora: si in spirit ?
5:32 PM

Sy: asa cum au copii se moare si in spirit
5:33 PM

Sy: pai tu de ce crezi ca au venit ei la mine?
5:33 PM

Sy: stiau ca sunt dumnezeul viata si vor si ei sa nu mai moara
5:33 PM

Tora: deci toata creatia este pe acest principiu ..
5:33 PM

Sy: chiar de ramai in spirit tot mori si acolo
5:33 PM

Sy: absolt totul moare,mai putin dumnezeu
5:34 PM

Sy: nu a lasat imortali niciunde
5:34 PM

Sy: toata lumea moare mai putin el
5:34 PM

Sy: de-abia de acum inainte se anunta ca se nasc imortalii
5:35 PM

Sy: datorita unui nou dumnezeu
5:35 PM

Tora: nu imi inchipuiam ca si cei din spirit mor si ei
5:35 PM

Sy: fiecare cu creatia lui
5:35 PM

Sy: eu o sa o am pe a mea,el pe a lui
5:35 PM

Sy: incetul cu incetul cu miliardele de ani inainte de acum incolo o sa fie o creatie imortala
5:36 PM

Sy: cei din spirit traiesc mii de ani,dar tot mor
Tora: asa sa o faci ..imortala cu legi stricte de respectare ..
5:36 PM

Sy: pai ma aveti in cap toti,asa ca pedeapsa ,asa ca platiti toti un pret pentru viata vesnca ce vine de acum incolo
5:37 PM

Sy: asa a zis dumnezeu
5:38 PM

Tora: stau pe langa tine , ca pe langa un ou ..sa nu cumva sa pateasca ceva
5:38 PM

Sy: ca si eu cer plata,adica auzibilitatea asta pe capul tuturor
5:38 PM

Tora: decat in iad ..te aud pe tine ..
5:39 PM

Sy: pai baietii din spirit au venit rapid sa nu ma lase singura,ca sa am pe cineva aproape de mine sa ma ajute sa inteleg mersul meu de acum incolo,este greu sa fi singur si sa conduci ceva
5:39 PM

Sy: e au zis asa,am venit sa iti tinem de urat,si sa preluam totul impreuna
5:39 PM

Sy: sa ai ajutor
5:39 PM

Tora: foarte bine au facut , si mai ales ca nu stim o multime de lucruri
5:40 PM

Sy: asa ca am ajutor de la ei in tot ce imi trece prin minte
5:40 PM

Tora: noi asa o sa ramanem , fara sa te auzim ?
5:40 PM

Sy: nu stiu
5:41 PM

Tora: sper ca nu ne omoara din cauza asta ?
5:41 PM

Sy: 🙂
5:41 PM

Sy: nu stiu cum este cu cei ce nu aud
5:42 PM

Sy: nici nu as avea de unde sa stiu
5:42 PM

Sy: nu stiu nici de ce se face asta
5:42 PM

Sy: totul este la nivel subtil,ca eu acolo conduc
5:42 PM

Sy: nu ca om
5:42 PM

Sy: ca om sunt ca orice suflet normal
5:42 PM

Sy: dar la nivel subtil sunt alceva
5:42 PM

Tora: esti tu cea adevarata ..
5:43 PM

Sy: da
Tora: ce mi-a placut mie numele asta , mereu mi-a placut
5:45 PM

Sy: 🙂
5:45 PM

Tora: este o dragalasenie, ceva delicat ..asa l-am perceput
5:46 PM

Tora: o mare tandrete ..
5:46 PM

Sy: numele tau?
5:46 PM

Tora: al tau ..
5:47 PM

Sy: aha
5:47 PM

Sy: asa ma cheama in spirit
5:47 PM

Sy: este chiar numele meu
5:47 PM

Tora: daaa..pe asta sa-l lasi mereu ..sau cum crezi tu
5:48 PM

Sy: da
5:48 PM

Sy: mie asa imi zic toti
5:48 PM

Sy: si baietii din fizic si din spirit
5:48 PM

Tora: imi place ..asta este adevarul
5:49 PM

Sy: :9
5:49 PM

Sy: 🙂
5:50 PM

Tora: nici baietii nu stiu ce se intampla cu cei ce nu aud ?
5:51 PM

Sy: nu stiu
5:51 PM

Sy: nici dumnezeu nu stie
5:51 PM

Sy: vedem
5:51 PM

Sy: sa mirat si el ca nu aude toata lumea
5:51 PM

Sy: a zis ca poate pineala este de vina
5:51 PM

Tora: poate mai vin informatii pe parcurs .
5:51 PM

Sy: sau ceva in capul vostru nu aude
5:51 PM

Sy: vedem

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu