luni, 28 ianuarie 2019

Postarea 9


Nepty: Polul Nord, cel geografic, va ajunge în Europa .Pământul se învârte în jurul propriei axe, însă din cauza umanităţii o mare parte din gheaţa de la Polul Nord se topeşte şi migrează către alte zone ale planetei. Echilibrul masei Pământului fiind afectat de aceste schimbări, astfel Polul Nord migrează către continentul european cu o rată anuală de 10 centimeri. Fenomenul a început să fie resimţit din anul 2000, conform IFL Science.
4:40 PM

Sy: asa o fi
4:41 PM

Sy: lasa ca nu o sa vina ceva de bine de acum inainte pentru noi toti,ca prea multe rele face omul
4:41 PM

Sy: ................................................
4:41 PM

Tora: lasa ca acum avem doi sori , nu va fi frugul de care ne asteptam
4:42 PM

Tora: frigul
4:42 PM

Sy: am citit ca acel soare,al doilea ce sa vazut cica ar fi fost Luna,dar daca se petrece asa fenomen de ce nu se vede an de an ,ce minciuni ne mai spun pana le intra in fund adevarul
4:43 PM

Nepty: 2 sori ? ....sa se toteasca mai repede gheata de la pol si sa inunde tarmurile
4:43 PM

Sy: pai asa ziceau in mesaje ca aduce un al doilea soare,sa faca sistem solar binar
4:44 PM

Sy: daca este asa adio iarna
4:44 PM

Nepty: le cade in cap mai intai
4:44 PM

Tora: nu functioneaza amandoi ,deocamdata
Tora: spun si ei ca este luna, darl-ai vazut tu, si l-am vazut si eu, de multe ori ..
4:46 PM

Nepty: e dragut asa putin sa te joci cu zapada , dar eu una obosesc sa ma imbrac cu asa multe
4:46 PM

Nepty: si nici frigul nu imi place
4:46 PM

Nepty: lumea ingerilor , e afectata de clima?
4:47 PM

Tora: si inca nu este asa frig ..cand o fi minus 20 de grade si peste este jale
4:47 PM

Sy: nu imi place nici frigul nici caldura excesiva
4:48 PM

Sy: cam 28 de grade este ideal pentru mine sa fie clima
4:48 PM

Sy: cel mai cald sa zicem 30
4:48 PM

Tora: pe noi trebuie sa ne tina in sera 😊
4:48 PM

Sy: zic ca ei nu au clima ca la noi asa rece si cu extreme
4:48 PM

Tora: te aprob Sy ..ca asa imi place si mie
4:49 PM

Nepty: cand eram mica imi amintesc ca era ceva deosebit si vuia lumea cand era o zi de vara si spunea ca sunt 30 de grade .
4:49 PM

Nepty: acum abia cand trece de 40 e ceva
4:49 PM

Sy: pai a fost clima ca lumea inainte,acum nu mai este
4:49 PM

Sy: de prin 2000 sa schimbat drastic
4:49 PM

Nepty: da , cam asa
4:50 PM

Sy: ca tot au mancat toti bors zicand ca vine sfarsitul lumii in 2000,iaca ca sa finalizat ceva frumos,si avem ceva urat de atunci
4:50 PM

Tora: cu atarea sprayaiuri pe cer ..,plante si cate nu stim ,cine a adus-o in acest stadiu nu noi ?
4:50 PM

Sy: poate Maiasii aia stiau ei ceva
4:51 PM

Nepty: si iarna era cu zapada multa si era placut afara
4:51 PM

Nepty: stiau , ca au daltuit in piatra
4:51 PM

Nepty: si eu cred ca daca savantii au tradus acele scrieri , nu li s-a permis sa spuna adevarul
4:52 PM

Sy: logic
4:52 PM

Sy: ceva a fost
4:52 PM

Sy: adevarul il stiu ei,dar noi nu ,ca suntem prostimea
4:53 PM

Tora: dar, nu mai corespunde cu ce au zis ei pana cum ..acesti savanti
4:53 PM

Nepty: asa cum s-a ascuns de noi si ce s-a gasit in Bucegi. Daca nu scria intrateranul cartea....
4:53 PM

Sy: nu stiam nimic
4:54 PM

Tora: daca nu scria el cine stie ce gogosi spuneau
4:54 PM

Nepty: au vrut sa spuna la tv in emisiune , si i-a dat afara si au tacut malc
4:54 PM

Sy: pai sper sa mai scrie
4:54 PM

Tora: eu, nu mai cred ce spun savantii
4:54 PM

Sy: abia astept urmatorul volum
4:54 PM

Tora: zice ca la vara scoate altul, am intrebat eu de cartea lui
4:55 PM

Sy: super
4:55 PM

Sy: abia astept sa citesc ce scrie de Sambala
4:56 PM

Tora: mereu am intrebat
4:56 PM

Sy: urmeaza sa de-a info de Sambala
4:56 PM

Tora: fara grija ca o urmaresc
4:57 PM

Nepty: adormitul de rand n-o sa citeasca ca o sa zica ca de fiecare data, ca "iar a tras-o de par" sa mai ia banii . Tot ce nu crede , zice ca e tras de par
4:57 PM

Sy: bine ca o citeste totusi
4:58 PM

Sy: asa cum crede el
4:58 PM

Sy: oricum multi si-au dat seama ca spune adevarul
4:58 PM

Sy: ca nu este doar o carte sf
4:58 PM

Nepty: crezi ca da banul si se omoara sa citeasca ?
4:58 PM

Tora: sa stii ca nu se gaseste usor ,este vanduta
4:58 PM

Nepty: bine ar fi
4:58 PM

Sy: ce mai conteaza ,pe mine ma intereseaza sa aflu ce spune mai departe,restul cu prostia lor
4:59 PM

Nepty: 😊
4:59 PM

Nepty: ce au mai zis ingerii?
4:59 PM

Tora: chiar asa
4:59 PM

Sy: am vorbit de vise
4:59 PM

Sy: cum sa deosebesc o calatorie in astral de un vis normal
5:00 PM

Sy: cica visele sunt acelea cu mesaje
5:00 PM

Sy: restul sunt calatorie in amintiri si in astral
5:00 PM

Sy: ca si acolo este o lume
5:00 PM

Sy: visele acelea cu mesaje sunt lasate de noi sa ne avertizam ce vine mai departe
5:01 PM

Sy: ei au studiat mult terenul asta al viselor si al astralului
5:01 PM

Sy: acum am inteles ce este vis si ce este calatorie in astral sau in propriile mele amintiri
5:02 PM

Sy: adica acum o sa stiu ce am visat
Tora: si cum stim care sunt visele ?
5:03 PM

Nepty: deci de asta tinem minte acele vise, ca sunt cu mesaje ale noastre
5:03 PM

Sy: asa ca am luat visele alea importante si le-am studiat cu ei sa vedem ce a fost doar simplu vis si ce a fost calatorie
5:03 PM

Nepty: restul , raman in urma si se pierd la trezire
5:03 PM

Sy: da
5:04 PM

Sy: daca sunt cu mesaje raman ca amintire ,restul le uiti
5:04 PM

Sy: ce uiti sunt calatoriile in astral
5:04 PM

Sy: in lumea de acolo
5:04 PM

Tora: este bine asa
5:04 PM

Sy: mie mi-a explicat clar care sunt visele
5:05 PM

Sy: alea cu mesaje
5:05 PM

Nepty: se intampla sa mai tii minte franturi , dar asta se presupune sa fii destul de prezenta acolo
5:05 PM

Sy: restul sunt amintiri
5:05 PM

Tora: ramanand sa descifram mesajul
5:05 PM

Sy: da
5:05 PM

Nepty: cred ca nu ne lasam un mesaj pe care sa nu reusim sa-l descifram sau sa-l intelegem
5:06 PM

Sy: cica uneori nu reusim
5:06 PM

Tora: si de cele mai multe ori nu gasim mesajul
5:06 PM

Sy: normal ar trebui sa invatam codul mesajelor
5:06 PM

Nepty: exista un cod ?
5:06 PM

Sy: pai simplu,nu vine prea multe mesaje in vise
5:07 PM

Tora: este un cod al viselor ?
5:07 PM

Sy: de regula visam case
5:07 PM

Sy: casa inseamna in functie de cum arata ca o sa ai probleme mai mici sau mai mari,daca este darapanata vine ceva urat
5:07 PM

Sy: daca este frumoasa probleme dar le rezolvi repede
5:08 PM

Tora: sunt pe piata carti cu traducerea viselor, dar nu sunt reale
5:08 PM

Sy: daca te iei dupa carti nicio sansa
5:08 PM

Tora: daa
5:08 PM

Tora: eu cand visez oua, am mari reusite ..
5:08 PM

Tora: dar, nu am mai visat 😊
5:09 PM

Nepty: si cand visezi ceva si ideia principala a visului se intampla in realitate mai tarziu?.... ce fel de vis e ? cu mesaj nu asa ?
5:10 PM

Sy: pai de unde reusite
5:10 PM

Sy: iar oua inseamna de fapt ca de doare gatul,faci amigdalite
5:10 PM

Sy: da,cu mesaj
5:12 PM

Tora: nu prea am eu probleme cu gatul ,dar nici apa rece nu beau
5:12 PM

Nepty: si ai reusit sa gasesti un mesaj in visele tale pe care nu l-ai descifrat ?
5:12 PM

Sy: da,destule
5:13 PM

Nepty: de exemplu in cel in care te luptai cu acel gragon negru
5:13 PM

Sy: nici acum nu stiu ce inseamna ce am visat in trecut de multe ori
5:13 PM

Nepty: dragon*
5:13 PM

Sy: poate este lupta cu viata
5:13 PM

Sy: ca am avut necazuri imediat atunci
5:13 PM

Sy: ............................
5:14 PM

Nepty: multa lume zice ca daca viseaza ceva , este sigur ca va fi exact invers
5:14 PM
Nepty: multa lume zice ca daca viseaza ceva , este sigur ca va fi exact invers
5:14 PM

Nepty: la ei asa se intampla
5:15 PM

Nepty: la mine nu
5:15 PM

Sy: da,asa stiam si eu ca este invers unele lucruri
5:15 PM

Tora: nici la mine
5:15 PM

Sy: pai daca visezi ca mori iti moare moartea cica 🙂
5:15 PM

Nepty: daca te vezi si esti frumos ca si mort , zice ca iti moare moartea
5:16 PM

Sy: eu am visat acum cateva saptamani ca imi duceam cosciugul,trageam de el il caram undeva
5:16 PM

Nepty: dar daca esti urat ca mort , te cam imbolnavesti rau
5:16 PM

Tora: si ce au zis baietii de visul asta ?
5:17 PM

Sy: aa,daca visezi ca te uiti in oglinda la fel te imbolnavesti sau ai necazuri
5:17 PM

Nepty: da
5:17 PM

Nepty: asa e si la mine
5:17 PM

Sy: eu de cate ori am visat ca ma uitam in oglinda nu am vazut fata mea de acum,mereu alta
5:17 PM

Sy: nu ma visez deloc cu mutra de acum
5:17 PM

Sy: au rad Tora de visul cu cosciugul
5:18 PM

Nepty: sau eu nu ma vad in oglinda desi ma uit la mine
5:18 PM

Sy: mai ales ca il stiau si eu ca erau conectati cu mine
5:18 PM

Tora: nici eu, mereu am alta figura si nu batrana
5:18 PM

Sy: eu m-am visat si urata,si grasa,si slaba dar niciodata cu chipul asta
5:18 PM

Sy: m-am visat si batrana cu parul tuns scurt dar mai demult,cu ani in urma
5:19 PM

Nepty: or fi fost alte vieti
5:19 PM

Sy: grasa ca acum
5:19 PM

Tora: undeva pana in 47 de ani si subtirica, maxim 60 de kg.
5:19 PM

Sy: da,alte vieti cica
5:19 PM

Sy: asa am aratat
5:19 PM

Tora: cam brunetica
5:20 PM

Nepty: eu m-am visat bunic 😊 si ma vrdeam de undeva de sus , dar puteam
5:20 PM

Sy: eu m-am visat blonda cu parul lung si inalta cam de 2 metrii ,cu ochii mari albastrii,ma uitam in oglinda
5:20 PM

Nepty: sa vad si prin ochii bunicului ca stiam ca sunt eu
5:20 PM

Sy: deci ai fost si barbat intrupata
5:20 PM

Nepty: cred ca da
5:21 PM

Sy: de fapt pe amandoua v-am visat odata barbati batrani cu barbi mari albe,erati amandoua intr-o gradina,nu va cunosteati una cu alta
5:21 PM

Tora: tare curiosa sunt de ce am vazut la geam in Aus. eu cu un barbat , amandoi bruneti si nu peste 47 de ani , poate mai putin
5:21 PM

Tora: daca l-asi vedea pe strada l-asi recunoaste
5:22 PM

Sy: poate din alta viata
5:22 PM

Sy: am zis ca sunt si amintiri
5:22 PM

Tora: si aici la bucatarie 2 barbati cate veneau spre mine ..ce oi avea cu barbatii astia nu stiu ..ca nu le am eu cu barbatii😊
5:23 PM

Nepty: poate atunci cand ne vom aminti totul, ne vom da seama de multe
5:23 PM

Sy: da
5:24 PM

Tora: sa speram ca nu ramanem dezamagite de ce vom afla
5:24 PM

Sy: pai daca prima viata a fost naspa aia este
5:25 PM

Nepty: orice ar fi nu cred ca ai de ce sa fii dezamagita
5:25 PM

Sy: poate daca prima viata a fost tot aici
5:25 PM

Nepty: o sa stii ce a fost si atat
5:25 PM

Sy: asa ca atunci chiar nu esti nimeni
5:25 PM

Sy: oricum nu se stie ce aflam
5:25 PM

Sy: trebuie sa ne imaginam ca am fost si niste simpli oameni aici pe planeta asta
5:26 PM

Sy: in vietile trecute am trait de toate se pare
5:26 PM

Nepty: tu stii esentialul 😊asa ca nu ai ce surprize sa mai ai
5:26 PM

Tora: prima viata , cum sa fie aici ?
5:26 PM

Sy: eu m-am visat ca si spiritu mare de tot,deci am fost candva ceva important
5:27 PM

Sy: pai daca suntem spiritele planetei asteia de ce te miri sa fi trait aici ?
5:27 PM

Nepty: poate am fost si cersetori si printese , sau personaje importante pe aceasta planeta
5:27 PM

Sy: logic
5:27 PM

Sy: prima viata ma intereseaza pe mine
5:27 PM

Sy: restul cred ca nu mai conteaza
5:28 PM

Tora: daca Dumnezeu a spus ca suntem creatorese, ce am fost aici ?
5:28 PM

Sy: pai ce aici nu a fost civilizatie mare ?
5:28 PM

Sy: creatoreasa este o sefa de planeta,sau a unei civilizatii
5:28 PM

Sy: nu este nimic mare
5:28 PM

Sy: presedinte ca acum
5:29 PM

Tora: cum ar fi dar, nu esti cersetor sau la cratita ..
5:29 PM

Nepty: sau ai invatat la scoala despre tine 😂 in alta viata
5:29 PM

Sy: eu am fost manifestator si sunt inca
5:30 PM

Tora: tu esti tu ..
5:30 PM

Tora: si te mentii mai departe ..
5:31 PM

Sy: pai sa activat ce sunt eu
5:31 PM

Sy: adica auzibilitatea asta a tuturor
5:31 PM

Sy: manifestatorul trebuie sa fie auzit de toti
5:31 PM

Sy: ce decide el asa este in tot si toate
5:31 PM

Sy: asa zice dumnezeu
5:31 PM

Sy: este un creator
5:32 PM

Nepty: sa stii ca aici in Ro ...pe cuvant ca astia nu cred ca te aud
5:32 PM

Sy: asa ca vedem ce iese cu auzibilitatea asta in viitor
5:32 PM

Nepty: sau nu se vorbeste tot timpul
5:32 PM

Sy: ba ma aude toata lumea
5:32 PM

Sy: sunt ei prea prosti acum sa de.a vreu semn
5:32 PM

Nepty: prea sunt neschimbati
5:32 PM

Sy: ia citit dumnezeu,sunt cativa ce nu aud,ca asa am decis eu cica
5:33 PM

Nepty: poate s-ar vede pe fata omului ca aude ceva , ca asculta ceva
5:33 PM

Sy: pai daca ma aud de 3 ani cum sa mai schiteze ceva?
5:33 PM

Nepty: dar nu reusesc sa vad ceva la cineva
5:33 PM

Sy: sau invatat cu totul
5:33 PM

Tora: astia sunt beti mereu ..ce sa mai auda
5:33 PM

Nepty: si sa nu sufle unu o vorba ?
5:33 PM

Sy: pacat ca nu mai am cum sa vin eu in Ro curand ca o vizita in oras ma lamuream eu ce gandesc ei
5:34 PM

Nepty: lasa-i incolo ca nu toti beau
5:34 PM

Nepty: aoleu , in oras in multime ?
5:34 PM

Nepty: daca au reactii aiurea?
5:34 PM

Tora: cum sa afle altfel
5:34 PM

Sy: aici toata lumea ma aude,cand am fost in oras sambata mi-au confirmat toti,pe langa cine treceam ma salutau sau ziceau,te aud si zambeau
5:34 PM

Tora: ce garda are Sy ,nu misca unul in front
5:35 PM

Nepty: asta sunt sigura , dar tot am amotii
5:35 PM

Nepty: emotii*
5:35 PM

Sy: ce au zis a fost ca le place ca aud ingerimea
5:35 PM

Nepty: adica oare, fica mea te aude ? sotul meu te aude ?
5:36 PM

Sy: da
5:36 PM

Tora: foarte bine ..sa se trezeasca o data ,,
5:37 PM

Nepty: ea vede si mai mult decat un om normal , si nu i se pare nefiresc
5:37 PM

Nepty: dar sotul meu .... poate deaia a zis atunci cand era beat , sa ii dau numarul de tel al ingerului 😂 ca el te auzea
5:38 PM

Sy: ...............................
5:38 PM

Sy: 😂
5:38 PM

Tora: 😊
5:38 PM

Nepty: asta era in 2016
5:39 PM
           
           
            Sy: 😂
5:38 PM

Tora: 😊
5:38 PM

Nepty: asta era in 2016
5:39 PM

Tora: si tu ..habar nu aveai 😊
5:39 PM

Nepty: waaaaw de cand te aude
5:39 PM

Nepty: da
5:39 PM

Sy: pai din 2016 cica au inceput unii sa auda
5:39 PM

Sy: din septembrie
5:39 PM

Sy: atunci cica a inceput auzibilitatea
5:40 PM

Nepty: pai cam asa
5:40 PM

Sy: pe 1 septembrie
5:40 PM

Tora: pai dai nr. lui Sy cade din piciore 😊
5:40 PM

Nepty: 😂 acum nu mai cere
5:40 PM

Nepty: dar ....sa stii ca ceva s-a schimbat la el
5:40 PM

Tora: pai da si eu am venit in octombrie ..si cam atunci ti-a spus sau dupa ce am plecat
5:41 PM

Nepty: ar fi bine ca incet incet sa se schimbe toti, dar unii nici nu viseaza , ba e tot mai rau
5:41 PM

Sy: pai daca a trecut ceva vreme si nu li sa intamplat nimic clar fac tot ce stiu,a trecut sperietura
5:42 PM

Tora: se va schimba ..o sa vezi
5:42 PM

Sy: cu timpul in ei se schimba ceva,o sa vedeti
5:42 PM

Nepty: si uite , cam de atunci brusc mi s-a oprit si tot ce incepusem eu sa simt de la tine si tot ce incepusem sa pot vedea
5:42 PM

Sy: oricum acum aud si ingerimea si vorbarie cata incape in capul lor proat
5:43 PM

Sy: prost
5:43 PM

Nepty: si cum de nu-i deranjeaza ?
5:43 PM

Tora: daca le trage cu o castastrofa ceva sa vezi ce cuminti se fac, plus auzul se mareste de frica ..ca asa le place
5:43 PM

Nepty: le percep ca si niste ganduri ale lor ?
5:43 PM

Sy: pai daca sau obisnuit cu freamatul din capul lor nu ii mai deranjeaza
5:44 PM

Nepty: dar stiu ei ca aud ingerii?si nu altceva
5:44 PM

Sy: pai cum sa nu stie
5:44 PM

Nepty: poate nu sunt siguri ce le suna in cap
5:44 PM

Tora: a zis careva pe fb. ca nu poate de atatea ganduri ..
5:44 PM

Sy: se aude cica ca si cum ar fi capul meu
5:44 PM

Tora: nu a dat amanunte
5:44 PM

Nepty: le percepe ca si ganduri ale lui?
5:45 PM

Sy: nu
5:46 PM

Sy: aude ca si cum ar fi un radio in capul lor
5:46 PM

Sy: clar si precis
5:46 PM

Sy: totul aude
5:46 PM

Sy: orice gand al meu
5:46 PM

Tora: nu stiu ..asa a zis ..
5:46 PM

Nepty: aha
5:46 PM

Sy: orice aud eu
5:46 PM

Nepty: uite , acum , cand scrii, ei aud ce citesti tu de la noi si ce ne scrii tu ?
5:47 PM

Tora: cum necum, uite ca noi suntem aici cu tine si contribuim si noi la toata aceasta schimbare mareata
5:47 PM

Sy: da,aud totul
5:48 PM

Nepty: ca poate deasta a zis al meu sot ca ma ascund de el
5:48 PM

Nepty: ca el stie practic ce e pe chat
5:48 PM

Sy: nu am secrete acum fata de nimeni
5:49 PM

Sy: nu mai am viata privata
5:49 PM

Sy: totul se aude
5:49 PM

Sy: si se si vede anumite lucruri
5:49 PM

Tora: chiar daca nu auzim si nu vedem ..pana si Dumnezeu a spus un cuvat mic de noi
5:49 PM

Nepty: si tu Tora , inseaman ca ii povestesti degeaba sotului tau , ca el stie
5:49 PM

Sy: ca sunt conectati si la ce vad eu
5:49 PM

Tora: este posibil ,nu ma contrazice sau nu pune la indoiala nimic
5:50 PM

Nepty: ...a spus un cuvat mic de noi...??? ce cuvant mic a spus de noi?
5:50 PM

Sy: cand am facut baie sambata unul a zis,te vad,si eu l-am luat la rost sa isi vada de viata lui,a vrut sa stiu ca se vede orice vad eu
5:50 PM

Sy: 😂
5:50 PM

Tora: se duce el afara si imi arata una alta pe cer , ma chiama ...hai vino repede sa vezi
5:51 PM

Nepty: 😂 ai grija sa nu te mai uiti pe unde fraci cu sapunul 😂 .
5:51 PM

Nepty: freci*
5:51 PM

Sy: 😂
5:51 PM

Sy: sa le fie de bine chiar m-am uitat 😂
5:51 PM

Nepty: 😂
5:51 PM

Sy: este pedeapsa asa ca sa le fie de bine
5:51 PM

Sy: unii cica sau obisnuit cu totul
5:52 PM

Nepty: pedeapsa , pedeapsa si eu mor de curioasa 😂
5:52 PM

Tora: nu a spus Dumnezeu ca suntem creatorese ..deci a spus ceva
5:52 PM

Sy: deci era ceva de mult si eu nu stiam,adica de 3 ani ma aude lumea si eu habar nu aveam
5:52 PM

Tora: curiozitatea a omorat pisica 😊
5:52 PM

Nepty: 😂
5:53 PM

Nepty: lasa ca unde pune mana Sy creste 😂
5:53 PM

Sy: sa sti 😂
5:53 PM

Tora: ca tiganul cu scateia, asa s-au obisnuit si ei ..
5:53 PM

Sy: da
5:54 PM

Sy: daca este vechi totul ce ma mai agit
5:54 PM

Tora: nu cred eu ca Sy ,nu a hotarat si pentru noi ceva la final ..
5:54 PM

Nepty: tu ai putea sa faci rascoala daca vrei :)) tipi odata si gata
5:55 PM

Sy: eu stiu de la aeroport cand am venit in 2016 aici ca am vorbit cu cateva persoane mental,dar nu stiam ca aude toata lumea,am zis ca aud cativa asa ici colo,ca au capacitatea de a auzi si vorbi mental
5:55 PM

Sy: cand colo era la toata lumea
5:55 PM

Tora: daca ne-a protejat acum , va fi ceva la sfarsit
5:55 PM

Nepty: sa zici; Ia sculati-va ma odata si faceti ce trebuie !!!
5:56 PM

Tora: ai vazut , ai vorbit deja cu ei ..
5:56 PM

Sy: pai le-am zis eu acum 😂
5:56 PM

Sy: si mai este ceva,cica toata lumea mental vorbeste romaneste
5:56 PM

Sy: toata creatia
5:57 PM

Tora: asa sa le spui mereu ..sa isi bage mintile in cap si sa termine cu prostiile
5:57 PM

Nepty: 😂 deci stiau stelarii ce stiau
5:57 PM

Nepty: nu au glumit
5:57 PM

Sy: nu
5:57 PM

Tora: ai spus mereu acest lucru ca se va vorbi romaneste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu