marศ›i, 29 ianuarie 2019

Postarea 10


Tora: am foast uimita si surprinsa
4:32 PM

Tora: nu am scris nimic , dar am avut ceva deosebit, era mana foarte usoara si picsul nici nu il simteam
4:33 PM

Sy: pai cam asa trebuie sa fie
4:33 PM

Sy: ca sa nu il manevrezi tu deloc
4:34 PM

Sy: scrie mana singura
4:34 PM

Tora: pixul
4:34 PM

Tora: daa, asa trebuie ,nu am stiut ..
4:34 PM

Sy: este ca la pendul
4:34 PM

Sy: doar concentrare
4:34 PM

Tora: poate reusesc
4:34 PM

Sy: restul se misca singur
4:35 PM

Nepty S-a alaturat chatului
4:35 PM

Tora: sa ma concentrez pe ce ?
4:35 PM

Sy: pe nimic
4:35 PM

Nepty: namaste dragle mele ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’– va iubesc ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’– bine v-am gasit ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
4:35 PM

Sy: lasi mintea libera,te concentrezi sa nu gandesti nimic
4:35 PM

Tora: sau te-ai referit la pendul
4:35 PM

Sy: namaste Nepty,bine ai venit,te iubesc๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
4:36 PM

Tora: namaste Mari te iubesc, bine ai venit ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
4:36 PM

Tora: nu m-am gandit la nimic, tot ce am facut am ridicat vibratia inainte sa incep ..si ma simteam libera
4:37 PM

Nepty: ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
4:37 PM

Tora: am sa fac mereu , poate reusesc
4:37 PM

Sy: mie mi-a iesit din prima cand am incercat sa imi scriu numele
4:37 PM

Sy: trebuie sa fiti atente ce litera vine in minte
4:38 PM

Tora: pai ...tu esti tu
4:38 PM

Nepty: si eu care asteptam sa scrie mana singura , fara mine
4:39 PM

Tora: ce litera imi vine in minte ? mi-au venit cifre , dar nu le-am dat atentie
4:39 PM

Nepty: tu acum spui ca vine in minte litera ๐Ÿ˜Š
4:39 PM

Sy: trebuie sa fiti atente ce litera intentioneaza mana sa scrie
4:39 PM

Sy: vine in minte litera si mana scrie
4:39 PM

Nepty: mai incercam๐Ÿ˜Š
4:40 PM

Tora: lasa ca acum avem mai multe amanunte
4:40 PM

Nepty: eu sunt asa de obosita acum ca daca inchid ochii adorm instant
4:41 PM

Sy: spune baietii acum ca cica si cu pendulul puteti afla
4:41 PM

Sy: scrieti literele pe o foaie si intrebati la pendul numele
4:41 PM

Sy: tineti pendulul deasupra fiecarei litere
4:42 PM

Nepty: cine raspunde la pendul daca nu chemi pe nimeni ????
4:42 PM

Sy: asa cica se afla
4:42 PM

Sy: oricine
4:42 PM

Sy: nu conteaza
4:42 PM

Sy: la pendul oricum se baga cineva
4:42 PM

Sy: sunt spirite cu sutele pe langa noi asa ca are cine sa vorbeasca cu noi la pendul
4:42 PM

Nepty: asa de multi misterii sunt pt pendul ? le place ?
4:43 PM

Nepty: musterii*
4:43 PM

Sy: da,se fac auziti si ei
4:43 PM

Sy: ca sunt spirite ce au ramas prinse aici
4:43 PM

Sy: asa mai comunica si ei cu noi
4:43 PM

Nepty: se pot atasa de tine?
4:44 PM

Sy: da
4:44 PM

Tora: dar care sti ca este spirit bun ? ca asa te alegi cu cine stie peste tine
4:44 PM

Sy: nu sti
4:44 PM

Tora: asa pe bajbaite ..nu mai incerc, am patit-o acum 3 ani sau 4, nu mai vreau ..
4:45 PM

Nepty: oare daca e unu uracios , si rau , poate sa stea langa noi?nu cred ca ii place
4:45 PM

Tora: pana am scapat de spiritul ala ..
4:46 PM

Sy: sta
4:46 PM

Sy: si este periculos cica sa vorbesti mereu la pendul
4:46 PM

Tora: sta ca te suge de energie
4:46 PM

Sy: daca sunt doar unu sau doi pe langa noi sunt mereu chemati si se supara
4:46 PM

Sy: pot devenii agresive spiritele
4:46 PM

Tora: mereu eram obosita si nu dormeam
4:46 PM

Tora: nu am nevoie , ca imi spune in cap tot ce intreb
4:47 PM

Nepty: pai si nu ai intrebat inca ?
4:47 PM

Tora: nu am intrebat
4:48 PM

Nepty: lasa ca aflam noi cumva intr-o zi
4:48 PM

Tora: unele intrebari imi spune ca nu este timpul sa stiu
4:49 PM

Nepty: va spuneam ieri da modificari ale climei si planetei... Uite un articol de azi ;https://infoalert.ro/gheata-se-retrage-r...
4:50 PM

Tora: daca esti asa obosita Mari de ce nu te culci ? dormi pana dimineata ,sa incarci bateriile
4:50 PM

Nepty: INFO ศ˜TIRIGheata se retrage rapid din zona arctica si iese la iveala un peisaj nevazut de 120.000 de ani. Au inceput sa creasca si plante!
4:50 PM

Nepty: imi revin cat vorbesc cu voi
4:50 PM

Nepty: a fost mult de alergat azi
4:51 PM

Sy: pai daca se incalzeste planeta o sa se topeasca gheata de acolo
4:51 PM

Nepty: au iesit deja plante cica
4:51 PM

Nepty: ce mai spun ingerii ? ce tema ati avut ?
4:52 PM

Sy: astazi am vorbit de calatorii in timp
4:52 PM

Sy: vroiau sa stie ce stiu eu
4:52 PM

Sy: nu exista asa ceva
4:52 PM

Tora: ce frumos
4:53 PM

Sy: iar daca ar exista noi nu putem sa ne schimbam viata
4:53 PM

Sy: ca ai trait deja
4:53 PM

Sy: daca ar fi sa calatorim sa zicem in trecut,ai da peste un eu al tau
4:53 PM

Nepty: pai si astia ce tot spun pe toate partile
4:53 PM

Nepty: cu masina timpului ...intoarceri in timp...
4:53 PM

Sy: si chiar daca il inveti sa nu faca greselile tale ,viata ta tot asa ramane ca tu ai trai deja timpul ala
4:53 PM

Nepty: e praf in ochi nu asa ?
4:53 PM

Sy: da
4:54 PM

Tora: numai minciuni ..
4:54 PM

Sy: aa ,poti calatorii in lumi paralele
4:54 PM

Sy: unde totul este ca aici
4:54 PM

Sy: asa da
4:54 PM

Tora: au facut o multime de filme, si uite minciuni
4:54 PM

Sy: exista paralelism
4:55 PM

Tora: poate nu au facut diferenta
4:55 PM

Nepty: dar tu de acolo nu o sa te crezi poate sa nu mai gresesti
4:55 PM

Tora: au crezut ca este una si aceeasi
4:55 PM

Sy: cam asa
4:56 PM

Sy: paralelismul este una,calatorii in timp alta
4:56 PM

Nepty: dar gry-ul acela care zicea ca s-a intors in timp ?
4:56 PM

Sy: dar daca dai de tine cica esti tu
4:56 PM

Sy: era din paralelism
4:56 PM

Nepty: uite ca nu prea poate schimba ceva nici aici
4:56 PM

Sy: in paralelism se plimba de colo colo ca sa schimbi ceva aici sa nu te afecteze pe tine acolo
4:56 PM

Sy: tu de exemplu daca faci acum o prostie afectezi tot paralelismul
4:57 PM

Tora: numai aici poti sa schimbi
4:57 PM

Sy: dar daca unul de acolo vine si te avertizeaza sa nu faci prostia nu afectezi pe nimeni ca nu o mai faci
4:57 PM

Sy: ..............................................
4:58 PM

Nepty: pe acela l-a luat cineva in serios ?ca nici nu a aflat lumea de el
4:58 PM

Tora: afectezi lumea de acolo ..ei sunt mai evoluati ca noi
4:58 PM

            Nepty: pe acela l-a luat cineva in serios ?ca nici nu a aflat lumea de el
4:58 PM

Tora: afectezi lumea de acolo ..ei sunt mai evoluati ca noi
4:58 PM

Nepty: pai daca spune ca sunt la fel lumile? cum sa fie mai evoluati?
4:59 PM

Tora: sau sunt la fel ?
4:59 PM

Tora: asta stiam inainte , sa vedem acum
4:59 PM

Sy: paralelismul este aproape la fel
5:00 PM

Sy: nu la fel
5:00 PM

Sy: cu diferite chestii ne la fel
5:00 PM

Tora: ala din paralelism stie ca tu ai facut o prostie..si tu nu prea sti ,eu asa inteleg ..
5:01 PM

Sy: da
5:01 PM

Sy: pamantul asta are frati multi,dar nu in totalitate la fel
5:01 PM

Sy: de exemplu daca aici se vorbeste de venirea stelarilor in paralelism se poate sa si fi venit la ei
5:02 PM

Sy: deci nu mai este la fel
5:02 PM

Nepty: dar istoria va fi cam la fel deci?
5:02 PM

Tora: deci sunt diferente ..
5:02 PM

Nepty: timpul difera
5:02 PM

Sy: deci in paralelism daca au sosit stelarii la ei ei vor evolua altfel ca noi
5:03 PM

Tora: nu numai timpul in cazul extraterestrilor, ei sau trezit in masa multi si de aceea au venit extraterestri ,nu mai dorm ca astia de aici
5:03 PM

Sy: si la un moment dat diferenta va fi foarte mare intre noi si paralelism
5:04 PM

Tora: sigur , au inteles mai repede ca astia de aici
5:04 PM

Tora: si acolo este o alta TU ?
5:05 PM

Sy: dar poate din paralelism doar un pamant evolueaza altfel restul tot ca aici
5:05 PM

Nepty: ideia este ca nu merge sa te intorci in timp in lumea ta,ca sa modifici ceva . In Paralelism , te poti duce dar nu prea stii ce gasesti
5:05 PM

Sy: da in paralelism suntem noi in diverse variante,adica sosii ale noastre ca noi traim doar aici
5:06 PM

Sy: traieste in paralelism si alte persoane cu capul nostru,adica semana leit cu noi,se mai numesc si cioburi de suflet
5:06 PM

Sy: daca suntem noi inceputul toti din paralelism sunt din noi
5:07 PM

Sy: daca nu ,suntem si noi cioburi dintr-un suflet
5:07 PM

Nepty: noi ce suntem?
5:08 PM

Tora: si de unde stim asta ?
5:08 PM

Sy: pai nu stim
5:08 PM

Sy: si nici nu ai cum sa afli
5:08 PM

Sy: cine a facut paralelismul stie
5:08 PM

Sy: adica dumnezeu
5:08 PM

Tora: cineva stie si asta banuiesc
5:08 PM

Nepty: spuneai ca in noi e un sine care a fuzionat si suntem un UNU
5:08 PM

Nepty: care nu mai poate fi desfacut
5:09 PM

Sy: este cam greu sa explic cum suntem noi formati ca si spirit
5:09 PM

Sy: dar hai sa va zic
5:09 PM

Tora: cand zici ca sti ceva dai de altele si mai complicate
5:10 PM

Sy: la nastere suntem doua spirte ,spiritul din ovul si spiritul din spermatozoid,cand astea doua se unesc de fapt sunt doua spirite care dau nastere unui singur corp,asa ca unul preia corpul si unul ramane ascuns in corp,acela ascus este al doilea sine al noastru care nu va iesi niciodata la lumina sa fie ca noi
5:11 PM

Tora: asa va ramane ascuns o vesnicie
5:12 PM

Tora: spiritul ascuns , de el spun
5:12 PM

Sy: da,suntem doi in unu
5:12 PM

Tora: si el nu face nimic, nu contreibuie la nimic ?
5:13 PM

Nepty: si la noi au fuzionat cele 2 ? sau a mai venit un altul?
5:14 PM

Sy: toata lumea are 2 spirite in el
5:14 PM

Sy: cel de-al doilea este vocea interna
5:14 PM

Tora: am inteles ca au fuzionat
5:14 PM

Sy: cum sa zicem este la tine Tora cand zici ca vine ceva din tine si iti zice
5:14 PM

Sy: pai au fuzionat
5:14 PM

Sy: suntem un unu
5:15 PM

Sy: acel spirit suntem tot noi,dar cu doua capete
5:15 PM

Tora: nu stiu daca este din mine ..
5:15 PM

Tora: ca de fiecare data cand vine imi da un clik la inimioara
5:15 PM

Tora: de ce ar da acel clik ?ca doar este al meu ..?
5:16 PM

Sy: tu sti ce simti
5:16 PM

Tora: si imi da o stare foarte buna, o energie anume ..
5:17 PM

Tora: daca vine de 5,7 ori de fiecare data procedeaza la fel
5:17 PM

Nepty: poate simti bucuria sinelui tau , devii constienta de conecxiunea lui cu divinul
5:18 PM

Sy: da
5:18 PM

Nepty: si eu simt cum parca un fluid cald si o bucurie imensa se revarsa din inima in tot corpul
5:18 PM

Sy: sau sa atasat vreun spirit de tine si comunica asa
5:18 PM

Tora: ai este separat , cand eu intru in legatura cu el ,asa se produce cum am spus
5:18 PM

Nepty: dar sunt eu si doar eu
5:18 PM

Sy: nu prea este ok ce zici tu ca iti zice
5:19 PM

Sy: mai ales ca spui ca se poarta ca un barbat care se da la tine
5:19 PM

Tora: de mine zici ?
5:19 PM

Sy: da
5:19 PM

Nepty: aaa, pai clar e altcineva daca se da la tine
5:20 PM

Sy: logic
5:20 PM

Tora: nu se da la mine,
5:20 PM

Nepty: ca sinele nu iti face declaratii
5:20 PM

Tora: cine a zis ca se da la mine
5:20 PM

Sy: pai ai zis ca ti-a spus frumoasa mea,asta ce inseamna ?
5:20 PM

Tora: imi spune te iubesc frumosa mea
5:20 PM

Sy: pai si asta ce inseamna ?
5:21 PM

Tora: eu, asta intreb de nu stiu cat timp
5:21 PM

Tora: nu stiu daca este barbat ,nu stiu ce este
5:22 PM

Sy: ai grija,ca ceea ce spune nu este prea ok
5:22 PM

Sy: asa spun si baietii din spirit
5:22 PM

Nepty: dar ti-a zis ca e formator de constiinta parca
5:22 PM

Sy: sa ai grija sa nu se ataseze vre-un spirit de tine
5:22 PM

Tora: da, asa imi spune
5:23 PM

Sy: daca zice asa inseamna ca este un sprit
5:23 PM

Tora: ca este formatorul de constiinta
5:23 PM

Sy: spirit
5:23 PM

Sy: lasa ca formatorul de constiinta sunt eu,nimeni alcineva
5:23 PM

Tora: de mult timp
5:23 PM

Sy: asa cum am zis ai grija ce se ataseaza de tine
5:24 PM

Sy: nu exista formator de constiinta in afara mea,de fapt eu am zis prima asta si el sa dat drept asa ceva
5:24 PM

Tora: eu, nu am mai pus mana pe pendul de ani de zile
5:24 PM

Tora: ai postat tu ceva cu formatorul de constiinta
5:25 PM

Sy: da
5:25 PM

Nepty: ti-a spus ce doreai sa auzi , ce doreai sa se intample defapt
5:26 PM

Tora: cum sa se ataseze de mine ? ca nu am facut nimic
5:26 PM

Sy: ai grija ce mesaje primesti
5:26 PM

Tora: nu imi face rau, nu ma simt rau, nu ma invata de rau
5:26 PM

Tora: cand scriu si ii place ceva ..imi da un semnal
5:27 PM

Sy: asta este bine
5:27 PM

Nepty: asa am zis si eu la inceput acum 3 ani si ai vazut ce a iesit
5:27 PM

Nepty: noroc ca Sy mi-a comfirmat care e adevarul
5:28 PM

Tora: lasa Mari ca unul care iti batea tie in cap ,a venit la mine, atunci ma simteam rau si imi batea si mie in cap ..
5:28 PM

Tora: stii ca ti-am spus atunci ..si ce mi-a zis
5:29 PM

Tora: ca ii place de mine ca sunt bataiosa
5:29 PM

Tora: acum nici vorba de asa ceva
5:30 PM

Nepty: poate e un spirit bun
5:30 PM

Tora: daca ar fi asa si renunta imediat , ca stiu diferenta
5:30 PM

Tora: asi
5:30 PM

Tora: niciodata mesajele nu au fost negative
5:31 PM

Tora: si totusi cum pot afla cine este ?
5:31 PM

Nepty: ๐Ÿ˜‚ ai ajuns sa-l placi ๐Ÿ˜Š ca ai sarit ca arsa ๐Ÿ˜‚
5:32 PM

Sy: pai depinde cum primesti mesajele,ca idei sau ca vorbe in cap
5:32 PM

Sy: daca sunt ca vorbe este un spirit
5:32 PM

Sy: daca sunt idei esti tu
5:32 PM

Tora: vorbesti ..ce nu trebuie
5:32 PM

Tora: nu sunt vorbe, imi vine in cap ..
5:33 PM

Sy: ok
5:33 PM

Tora: am descris situatia ,nu am sarit ca arsa
5:33 PM

Nepty: iarta-ma ๐Ÿ˜Š dar lasa ca nu ii face rau o gluma ๐Ÿ˜Š
5:33 PM

Sy: hai sa mai vorbim si alceva ca asta gata
5:33 PM

Tora: vreu sa stiu cine este
5:33 PM

Sy: pisica ๐Ÿ˜‚
5:33 PM

Sy: daca nu sti tu noi de unde sa stim ๐Ÿ˜‚
5:34 PM

Tora: eu, descriu tot ce am scris aici, cand intreb cine este imi spune ca voi afla la timpul potrivit, a spus ca este din fam. mea dar nu imi spune cine anume
5:35 PM

Sy: asta este
5:35 PM

Sy: vedem noi pana la urma cine bate campii la tine in cap
5:35 PM

Nepty: uite ce clar si pe inteles ai explicat ; daca sunt ca vorbe este un spirit si ...daca sunt idei esti tu
5:36 PM

Tora: ๐Ÿ˜Š
5:36 PM

Sy: pai cam asa,dar Tora nu intelege ca daca vorbeste cineva este un spirit care se fa mare si tare ca nu spune el cine este
5:36 PM

Tora: nu poate sa intre nimeni in capul meu sa vada cine vine ๐Ÿ˜Š
5:37 PM

Nepty: din fam. mea... o fi din familia ta pamanteana
5:38 PM

Tora: nu pamanteana
5:38 PM

Nepty: o sa afli , cine stie
5:38 PM

Tora: si ce sa fac in acesta situatie ?
5:39 PM

Sy: daca spune ca este din fam,clar este un spirit
5:39 PM

Nepty: spuneai ieri ca din 2016 a inceput auzirea ta . De ce au spus baietii ca a avut loc caderea multora in constiinta ?
5:40 PM

Tora: cat a fost cu regimul asta , primesc tot felul de inf. ce sa mananc , cat si tot asa
5:41 PM

Nepty: de ce s-a prostit vazand cu ochii lumea ?
5:41 PM

Sy: acum am mai multa info ca ieri cu auzibilitatea asta
5:41 PM

Nepty: ai noutati?
5:41 PM

Sy: am vorbit aseara cu baietii si cu dumnezeu care mi-a spus ca de fapt totul a inceput in 2016 cand eu am retrogradat creatia in constiinta ca m-au intrupat ca om
5:42 PM

Nepty: toata creatia ?
5:42 PM

Sy: nu trebuia sa ma faca un banal om,de aceia i-am pedepsit pe toti,toata creatia
5:43 PM

Tora: pai pe buna dreptate
5:43 PM

Sy: sa fie toti la mintea prostului ca au vrut sa fiu proasta aici
5:43 PM

Nepty: si in lumea asta
5:43 PM

Sy: da
5:43 PM

Nepty: asa ๐Ÿ˜‚
5:43 PM

Sy: cica sunt dragon ca forma
5:43 PM

Nepty: ce ziceau ca te baga in iad?
5:43 PM

Sy: trebuia sa ma intrupeze ca dragon nu ca om
5:43 PM

Tora: noi ca noi , dar pe tine ? eu mereu am zis ca ceva nu merge
5:44 PM

Sy: ce iad ca am adus eu iadul la ei ๐Ÿ˜‚
5:44 PM

Nepty: deci deasta te au d vrei nu vrei si ei >?
5:44 PM

Sy: da
5:44 PM

Nepty: adica creatia ...cu totii
5:44 PM

Sy: cica i-am blestemat sa ma auda si sa ma vada vesnicia
5:44 PM

Tora: cine cauta ,gaseste
5:44 PM

Nepty: ca nu intelegeam de ce
5:45 PM

Nepty: si Dumnezeu nu a stiut?
5:45 PM

Sy: m-am distrat aseara cu dumnezeu
5:45 PM

Sy: el le zicea si eu radeam
5:45 PM

Sy: chiar este de ras ๐Ÿ˜‚
5:45 PM

Sy: deci vesnic ma vor vede si auzi
5:45 PM

Nepty: si ei taceau malc toti
5:45 PM

Tora: Dumnezeu a zis ca daca ne cunostea nu ne incarna aici ,pe o planeta evoluata
5:45 PM

Sy: asa ca sa vada ce inseamna sa te faca cineva prost peste noapte
5:46 PM

Nepty: si-au cam luat-o
5:46 PM

Sy: bine de tot
5:46 PM

Tora: cum sa intamplat cu noi
5:46 PM

Sy: stiti ca aici pe planeta sunt foarte multi creatori intrupati ?
5:47 PM

Nepty: pai sa stii ca este batjocura sa te dea careva aici
5:47 PM

Tora: te iubesc, de noi nu te-ai atins ,sarut mana SY
5:47 PM

Sy: cineva ia retrgradat si ia facut oameni simpli si prosti
5:47 PM

Sy: cineva sa jucat cu spiritele
5:47 PM

Nepty: inloc sa se foloseasca de intelepciunea lor ... i-a facut tampiti
5:47 PM

Sy: da
5:48 PM

Tora: CREATORI INTRUPATI AICI ?
5:48 PM

Sy: stiti ca pamantul este impartit in 2
5:48 PM

Tora: poate sa vrut eliminarea lor
5:48 PM

Sy: 3
5:48 PM

Sy: pamantul este impartit in 3 parti
5:48 PM

Tora: in 3 parti
5:48 PM

Sy: trei tipuri de spirite sunt aici
5:49 PM

Sy: zona Romania este zona iad aici
5:49 PM

Tora: noi , intrateranii si mai cine ?
5:49 PM

Sy: zona italia este zona mai buna
5:49 PM

Sy: zona america si mai buna
5:49 PM

Sy: cu spirite gri zona america
5:49 PM

Sy: zona italia gri murdar
5:49 PM

Sy: zona Ro ,spirte negre
5:49 PM

Tora: aloeuu
5:50 PM

Sy: asa suntem grupati
5:50 PM

Nepty: adica eu traesc in iad
5:50 PM

Sy: zona intrateranilor spirte albe
5:50 PM

Nepty: cu cele mai rele spirite in jurul meu
5:50 PM

Sy: adica voi traiti in zona iad a planetei
5:50 PM

Tora: si Australia ai spus altadata ce este iad
5:50 PM

Sy: da
5:50 PM

Nepty: spirite , unu si unu
5:51 PM

Tora: ce mie una ce imi este alta
5:51 PM

Sy: japonia ,asia,toti sunt iad
5:51 PM

Tora: si unde sa plecam din Ro.?
5:51 PM

Sy: nicaieri,asta este zona
5:52 PM

Sy: asa cica a fost mereu
5:52 PM

Nepty: pleci daca iti da mana , ca daca nu, asta este ๐Ÿ˜‚
5:52 PM

Tora: putem sa ramanem aici , dar ne ingreuneaza viata..
5:52 PM

Nepty: pai asa ca mereu romanii si-au omorat conducatorii
5:52 PM

Sy: ..............................
5:53 PM

Nepty: deci, "cineva" s-a jucat cu noi si viitorul nostru si a sperat sa nu mai aparem in veci
5:53 PM

Niciun comentariu:

Trimiteศ›i un comentariu